Moderator: Moderators

Retr0 schreef:alleen het poetsen van de Z achteraf mss dan

bikerbruce schreef:damn ziet er wel leuk uit alleen hebk nie de juiste tuf ervoor
bikerbruce schreef:damn ziet er wel leuk uit alleen hebk nie de juiste tuf ervoor

snoekie schreef:bikerbruce schreef:damn ziet er wel leuk uit alleen hebk nie de juiste tuf ervoor
De enige juiste bike voor baantjes zoals op die laatste foto's is ne crosser of tenminste iets met noppen, dus op dat gebied zijn we (bijna) allemaal zeer gehandicapt.
Waarmee rijd ge ?

Voor die koppeling lijkt me dat inderdaad wel afzien als daar wat zand tussengeraakt...NATAS schreef:bikerbruce schreef:damn ziet er wel leuk uit alleen hebk nie de juiste tuf ervoor
ach, een duc met brembo monoblocs en open koppeling is ook niet echt een off-road moddervreter hoor![]()
gewoon doen

Jeroen! schreef:snoekie schreef:bikerbruce schreef:damn ziet er wel leuk uit alleen hebk nie de juiste tuf ervoor
De enige juiste bike voor baantjes zoals op die laatste foto's is ne crosser of tenminste iets met noppen, dus op dat gebied zijn we (bijna) allemaal zeer gehandicapt.
Waarmee rijd ge ?
De mijn zullen het dichtst in de buurt komen, maar voor modder ook nog verre van ideaal:

Jeroen! schreef:Ma ik ga wel mijn best doen om zoveel mogelijk slijk in het rond te gooien.
Natas ging tijdens/na zijn "volgaassss" demonstratie ook met wat modder gooien...

Retr0 schreef:an, ik zet 'm daar ook..
An_ schreef:Afrit 20
Niet zo heel moeilijk
<...>

An_ schreef:Jeroen! schreef:Ma ik ga wel mijn best doen om zoveel mogelijk slijk in het rond te gooien.
Nog zo éénNatas ging tijdens/na zijn "volgaassss" demonstratie ook met wat modder gooien...
Nee toch, straks weer vuiligheid in mijn haar
Ik claim alvast de tweede plaats op in de groep

NATAS schreef:maar er is een kanske dat ik kan meerijden met een kawa KDX300 en dan is't een ander verhaal

Gebruikers in dit forum: Benny2909 en 0 gasten