mooi gepresenteert

Moderator: Moderators

:)

db@Z schreef:Wat ik vreemd vind is dat nog niemand een vergelijking met de cbr1100xx blackbird maakt.
Is toch ook een krachtige lange zware sport-tourer ?
De viffer 1200 leunt mijns inziens dichter aan bij blackbird dan bij Vtec.

Ben schreef:proficiat met de nieuwe aankoop en wat zullen er veel komen vragen wat uw bevindingen zijn denk:duim:

DJ_Scorpio schreef:Op 24 december om 11:35 heb ik mijn handtekening gezet onder de bestelbon. De bestelling van de VFR1200 is een feit. Nu maar geduldig wachten tot hij geleverd wordt !!!

DJ_Scorpio schreef:Op 24 december om 11:35 heb ik mijn handtekening gezet onder de bestelbon. De bestelling van de VFR1200 is een feit. Nu maar geduldig wachten tot hij geleverd wordt !!!

GT 750 schreef:proficiat met de koop ,vanaf wanneer is ie leverbaar en welke kleur heb je genomen??

DJ_Scorpio schreef:... Is wel de eerste keer dat ik een moto besteld heb zonder die al in het echt gezien te hebben... hoop maar dat dat meevalt...
DJ_Scorpio schreef:Ik heb de grijze genomen en de leverdatum hoop ik morgen te vernemen gezien mijn dealer (Vanrusselt) de dag na de bestelling in verlof ging en pas morgen weer open gaat.
En ik zal hier zeker mijn bevindingen posten. Is wel de eerste keer dat ik een moto besteld heb zonder die al in het echt gezien te hebben... hoop maar dat dat meevalt...
:d
:D:DSV1power schreef:zal de VFR, net als een aantal voorgaande modellen, enkel in 100 pk versie worden ingevoerd voor België? (d.w.z. zijn er nog extra kosten in rekening te brengen om dat ding een deftig vermogen te laten uitbraken) Zowel bij de CBR als de CB1000R zijn er hier toch een aantal mensen verrast geweest op het moment dat ze deze wilden vrijstellen.

Gebruikers in dit forum: Bluebanditdave en 0 gasten