Paco schreef:Wie gaat er nu eigenlijk allemaal mee????????
Ikke.
tot morgen
Moderator: Moderators
Paco schreef:Wie gaat er nu eigenlijk allemaal mee????????
.
Heeft den Dr. Brainiac ook zen camerake omhoog gestoken, zonder handschoen :biggrin:fasthighsider schreef:ikke:) ,'k rij mee tot ginder :biggrin: , ginds zeker 't circuit op:D ,en hopelijk ook nog terug met dezelfde motor.
wie weet of het mogelijk is één 10beurtenkaart te kopen en dan met 10 motoren gelijk 't circuit op te rijden,of 5 motoren voor 2 rondjes,of......
!!!!

Ik heb wel de afslag gemist en ben richting Brussel gereden. Had het wat laat in de gaten dat het op mij was dat je teken gaf om af te slaan. Ik zat op het derde vak en kon niet meer op tijd naar rechts. Maar ja, dat is mijn schuld.
fotos zijn doorgemaild,als ge nog eens een rit organiseerd wil ik altijd wel helpen,ken ondertussen in half europa mijne weg:biggrin:Dr.Brainiac schreef:Jaja de laatste meeting voor dit jaar zit er dan ook weer op. Zeker voor herhaling vatbaar.Volgende keer vroeger vertrekken en paar ronden meer proberen rijden.
Was zowieso al de moeite om dat daar te zien. Ongelooflijk wat een kapitaal daar bijeen staat.
En voor het circuit zelf: 1 rondje gereden, de auto's gewoon doorgelaten, geprobeerd nen r1 te volgen, op tijd ingezien dat ik op dit tempo snel ergens in het gras zou liggen, en rustig verder gereden. Maar had ik nog een kaartje, ik had onmiddelijk een ronde bij gedaan
Ik wil trouwens zeker Guido bedanken voor de mooie rit, en het goede verloop ervan. Het was echt de moeite
Btw als er iemand foto's digitaal heeft, moogt ge die mailen naar [email="info@2fast4u.be"]info@2fast4u.be[/email] voor op foto album. Was de mijne vergeten vandaag
Blij da ge u geamuseerd hebt,richting brussel was toch korter voor u héTDM schreef:Heb eerst lang getwijfeld of ik wel zou meegaan en ben toch maar vertrokken. Heb er zeker geen spijt van hoor, nee zeker niet. Weer een deel nieuwe gezichten gezien, toffe dag, leuke groep en terug een deel bijgeleerd. Guido bedankt voor de toffe baantjes, had er wel moeite mee tijdens de terugrit maar blij dat ik geweest ben. En Brain, bedankt om mij wat te helpen tijdens de inhaalmaneuvers en voor het wachten als ik weer eens achter bleef. Dit vond ik echt:duim:![]()
Ik heb wel de afslag gemist en ben richting Brussel gereden. Had het wat laat in de gaten dat het op mij was dat je teken gaf om af te slaan. Ik zat op het derde vak en kon niet meer op tijd naar rechts. Maar ja, dat is mijn schuld.

Cornetto schreef:Ik heb meneigen ook goe geamuseerd. Alleen spijtig van menne crash. Maja, live goes on!!
Ik ga de volgende keer ook zeker mee trug want kheb eigenlijk maar nen halve ronde kunnen rijden.

,maar kwa snelheid belange niet!
guido schreef:Heb juist een filmpje gevonden van de ring met een test van de nieuwe Bmw K1200S ,indrukwekkend.Klik op BMW1200S dan (kies taal)nederlands,dan belevenis,dan klikken op ..onder de 8 minuten http://www.face-the-power.com/com/redirects/face-the-power.html

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten