Vierde 2fast4u.be Meeting

Opmerkingen en commentaar over beurzen, motortreffens en andere grote evenementen.

Moderator: Moderators

Berichtdoor Cornetto » Za Sep 18, 2004 1:18 pm

Paco schreef:Wie gaat er nu eigenlijk allemaal mee???????? :?

Ikke.
tot morgen
Gixxer-Rules:duim: :moto:
Gebruikers-avatar
Cornetto
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor kcyrt » Za Sep 18, 2004 7:42 pm

Paco schreef:Wie gaat er nu eigenlijk allemaal mee???????? :?

Wel... ik heb nie voor nix ne andere uitlaat gestoken;) ... (scheelt wel wat in de hernemingen:mad: )
Waar ben je voor? --positive thinking--
Gebruikers-avatar
kcyrt
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor fasthighsider » Za Sep 18, 2004 8:54 pm

ikke:) ,'k rij mee tot ginder :biggrin: , ginds zeker 't circuit op:D ,en hopelijk ook nog terug met dezelfde motor :duim: .
wie weet of het mogelijk is één 10beurtenkaart te kopen en dan met 10 motoren gelijk 't circuit op te rijden,of 5 motoren voor 2 rondjes,of......
c u on the "stop"
Gebruikers-avatar
fasthighsider

Berichtdoor scarver » Zo Sep 19, 2004 7:36 pm

Ik benieuwd hoe deze meeting is meegvallen. De geluidslimiet heb ik reeds gelezen; maar wie heeft welke max. snelheid gehaald?? :moto: Heeft den Dr. Brainiac ook zen camerake omhoog gestoken, zonder handschoen :biggrin:
:D ------>>> DOMINO <<<------ :D

:D ----->>>READY <<<----- :D

:D ---->>> MOVE FOR ME <<<---- :D

:D -----> SKYDIVE <----- :D
Gebruikers-avatar
scarver
2fast4u.be pro member

Berichtdoor kcyrt » Zo Sep 19, 2004 7:40 pm

fasthighsider schreef:ikke:) ,'k rij mee tot ginder :biggrin: , ginds zeker 't circuit op:D ,en hopelijk ook nog terug met dezelfde motor :duim: .
wie weet of het mogelijk is één 10beurtenkaart te kopen en dan met 10 motoren gelijk 't circuit op te rijden,of 5 motoren voor 2 rondjes,of......

Wel... we zijn allemaal teruggeraakt, met onze motor. Meer kunnen wij er eigenlijk niet op zeggen:u .
Ik wil dit nog wel eens doen, heerlijke stuurwegen onderweg, en op de piste,... een beetje voorzichtig de eerste ronden hè. Met een beetje geluk wordt je er niet afgereden.
De volgende keer misschien op een minder druk moment. ALTIJD KANDIDAAT :duim: !!!!
Waar ben je voor? --positive thinking--
Gebruikers-avatar
kcyrt
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Dr.Brainiac » Zo Sep 19, 2004 7:50 pm

Jaja de laatste meeting voor dit jaar zit er dan ook weer op. Zeker voor herhaling vatbaar.Volgende keer vroeger vertrekken en paar ronden meer proberen rijden.
Was zowieso al de moeite om dat daar te zien. Ongelooflijk wat een kapitaal daar bijeen staat.
En voor het circuit zelf: 1 rondje gereden, de auto's gewoon doorgelaten, geprobeerd nen r1 te volgen, op tijd ingezien dat ik op dit tempo snel ergens in het gras zou liggen, en rustig verder gereden. Maar had ik nog een kaartje, ik had onmiddelijk een ronde bij gedaan :p

Ik wil trouwens zeker Guido bedanken voor de mooie rit, en het goede verloop ervan. Het was echt de moeite :duim:

Btw als er iemand foto's digitaal heeft, moogt ge die mailen naar [email="info@2fast4u.be"]info@2fast4u.be[/email] voor op foto album. Was de mijne vergeten vandaag :(
Gebruikers-avatar
Dr.Brainiac
administrator

Berichtdoor fasthighsider » Zo Sep 19, 2004 8:20 pm

bijna niet te doen,als je de omloop niet kent en er zoveel volk op de ring aan 't spelen is.
voor de volgende keer een dag in de week nemen indien dit mogelijk is,al wordt 't iets voor volgend jaar.
c u on the "stop"
Gebruikers-avatar
fasthighsider

Berichtdoor TDM » Zo Sep 19, 2004 8:26 pm

Heb eerst lang getwijfeld of ik wel zou meegaan en ben toch maar vertrokken. Heb er zeker geen spijt van hoor, nee zeker niet. Weer een deel nieuwe gezichten gezien, toffe dag, leuke groep en terug een deel bijgeleerd. Guido bedankt voor de toffe baantjes, had er wel moeite mee tijdens de terugrit maar blij dat ik geweest ben. En Brain, bedankt om mij wat te helpen tijdens de inhaalmaneuvers en voor het wachten als ik weer eens achter bleef. Dit vond ik echt:duim: :duim: :duim: Ik heb wel de afslag gemist en ben richting Brussel gereden. Had het wat laat in de gaten dat het op mij was dat je teken gaf om af te slaan. Ik zat op het derde vak en kon niet meer op tijd naar rechts. Maar ja, dat is mijn schuld.
Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.:D
Gebruikers-avatar
TDM
2fast4u.be pro member

Berichtdoor guido » Ma Sep 20, 2004 10:03 am

Dr.Brainiac schreef:Jaja de laatste meeting voor dit jaar zit er dan ook weer op. Zeker voor herhaling vatbaar.Volgende keer vroeger vertrekken en paar ronden meer proberen rijden.
Was zowieso al de moeite om dat daar te zien. Ongelooflijk wat een kapitaal daar bijeen staat.
En voor het circuit zelf: 1 rondje gereden, de auto's gewoon doorgelaten, geprobeerd nen r1 te volgen, op tijd ingezien dat ik op dit tempo snel ergens in het gras zou liggen, en rustig verder gereden. Maar had ik nog een kaartje, ik had onmiddelijk een ronde bij gedaan :p

Ik wil trouwens zeker Guido bedanken voor de mooie rit, en het goede verloop ervan. Het was echt de moeite :duim:

Btw als er iemand foto's digitaal heeft, moogt ge die mailen naar [email="info@2fast4u.be"]info@2fast4u.be[/email] voor op foto album. Was de mijne vergeten vandaag :(
fotos zijn doorgemaild,als ge nog eens een rit organiseerd wil ik altijd wel helpen,ken ondertussen in half europa mijne weg:biggrin:
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor guido » Ma Sep 20, 2004 10:05 am

TDM schreef:Heb eerst lang getwijfeld of ik wel zou meegaan en ben toch maar vertrokken. Heb er zeker geen spijt van hoor, nee zeker niet. Weer een deel nieuwe gezichten gezien, toffe dag, leuke groep en terug een deel bijgeleerd. Guido bedankt voor de toffe baantjes, had er wel moeite mee tijdens de terugrit maar blij dat ik geweest ben. En Brain, bedankt om mij wat te helpen tijdens de inhaalmaneuvers en voor het wachten als ik weer eens achter bleef. Dit vond ik echt:duim: :duim: :duim: Ik heb wel de afslag gemist en ben richting Brussel gereden. Had het wat laat in de gaten dat het op mij was dat je teken gaf om af te slaan. Ik zat op het derde vak en kon niet meer op tijd naar rechts. Maar ja, dat is mijn schuld.
Blij da ge u geamuseerd hebt,richting brussel was toch korter voor u hé :duim:
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor Cornetto » Ma Sep 20, 2004 11:26 am

Ik heb meneigen ook goe geamuseerd. Alleen spijtig van menne crash. Maja, live goes on!!

Ik ga de volgende keer ook zeker mee trug want kheb eigenlijk maar nen halve ronde kunnen rijden.
Gebruikers-avatar
Cornetto

Berichtdoor Cornetto » Ma Sep 20, 2004 12:43 pm

hier zijn al enkele foto's
Gebruikers-avatar
Cornetto

Berichtdoor Cornetto » Ma Sep 20, 2004 12:45 pm

en nog een paar
Gebruikers-avatar
Cornetto

Berichtdoor guido » Ma Sep 20, 2004 12:52 pm

hier kun de wel wa occasie stukken vinden http://www.gsm.be/
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor TDM » Ma Sep 20, 2004 2:41 pm

En met de gezondheid alles in orde?

Cornetto schreef:Ik heb meneigen ook goe geamuseerd. Alleen spijtig van menne crash. Maja, live goes on!!

Ik ga de volgende keer ook zeker mee trug want kheb eigenlijk maar nen halve ronde kunnen rijden.
Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.:D
Gebruikers-avatar
TDM
2fast4u.be pro member

Berichtdoor KOLDARK » Ma Sep 20, 2004 2:47 pm

Kan/wil je ons vertellen wat er verkeerd is gegaan, mischien kunnen we er allemaal iets uit leren.
Okinawa Goyu Ryu

To search for the old is to understand the new.

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Gebruikers-avatar
KOLDARK
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Cornetto » Ma Sep 20, 2004 3:16 pm

Wat er gebeurt is? Ik ben in een bocht op mijn voorganger gereden die ik aan het volgen was ( niet zo slim achteraf gezien) en heb dan kennis gemaakt met de asfalt,gras en zand. mijn moto heeft ook langs alle kanten hiermee kennis gemaakt.

Hetgeen jullie er allemaal kunnen uit leren:
-rij nooit te snel op een circuit of weg die je niet kent!!!
-rij niet te dicht achter iemand!!!
-probeer een sneller iemand niet te volgen!!!

Het zal voor mij ook een serieuze les zijn hoor. Maar ik ga direct trug mee naar de ring als er naartoe word gereden en dan zal ik eerst een paar toeren op men gemak doen!!!!
Gebruikers-avatar
Cornetto

Berichtdoor Bladeke » Ma Sep 20, 2004 4:58 pm

Het was een fijne rit !
Persoonlijk vond ik het cirquit iet wat te gevaarlijk,zeker met al dat andere verkeer en de bochten die je niet echt op voorhand kon inschatten.
Kwa geluid heb ik zeker de limiet behaald :D ,maar kwa snelheid belange niet!
Was de moeite om te doen, maar vind dat er veiligere cirquits zijn,enkel jammer dat ze niet zo toegankelijk zijn als de ring in duitsland.
Cornetto,hopelijk is je bike weer snel in orde ! :duim:

Grtzz
The only thing that can beat you, is you're own fear
Gebruikers-avatar
Bladeke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor guido » Ma Sep 20, 2004 5:13 pm

Heb juist een filmpje gevonden van de ring met een test van de nieuwe Bmw K1200S ,indrukwekkend.Klik op BMW1200S dan (kies taal)nederlands,dan belevenis,dan klikken op ..onder de 8 minuten http://www.face-the-power.com/com/redirects/face-the-power.html
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor TDM » Ma Sep 20, 2004 6:31 pm

Gemiddelde van 157km/h. Hebt gij da ook ongeveer gereden? Ik deze nacht nog in mijnen droom.:)

guido schreef:Heb juist een filmpje gevonden van de ring met een test van de nieuwe Bmw K1200S ,indrukwekkend.Klik op BMW1200S dan (kies taal)nederlands,dan belevenis,dan klikken op ..onder de 8 minuten http://www.face-the-power.com/com/redirects/face-the-power.html
Gebruikers-avatar
TDM
2fast4u.be pro member

VorigeVolgende

Terug naar Events