Moderator: Moderators
Bayerische Motoren Werke R 1200 Gelande-Strasse 

.

roadie schreef:Alvast bedankt allemaal ik ga het eens allemaal op mijn gemak nakijken en zeker de Route des Crêtes rijden ik laat het hier zeker nog weten!!
roadie schreef:Alvast bedankt allemaal ik ga het eens allemaal op mijn gemak nakijken en zeker de Route des Crêtes rijden ik laat het hier zeker nog weten!!

bosber schreef:Yep,Route des Crétes,Grand Ballon,col du Bussang,Ballon D'Alsasce,col de la Schlucht,col du Bonhomme,col duDonon,col du Hanz,Champs du Feu en dan vergeet ik er wel nog enkele,enige voorwaarde is fatsoenlijk weer,dan heb je onvervalst motorplezier.

nelly schreef:Wij gaan al een 3tal jaren 1 of 2 keer naar de vogezen en overnachten altijd bij Lutgard en Patrick .( www.automotoranch.be )![]()
Het is er gezellig en zeer rustig, met de nadruk op zééééér rustig :biggrin: .
En de moto's kunnen in een gesloten hangar slapen.
Dit jaar gaan we ,als God het toelaat , zeker terug want naarmate dat we de routes beginnen te kennen hoe liever we terug gaan .
We zijn zelfs al voor 1 dag geweest alleen om de Grand Ballon en dan de Route des Crêtes te rijden.
Zeker een aanrader....
grtzzzz Nelly
roadie schreef:De verlengde weekends zitten allemaal al vol bij Lutgard en Patrick..
ferre schreef:alle hotels in Gerardmer http://www.gerardmer.net/
ferre
Sanka schreef:Vorige zomer op volgende camping verbleven: www.jpvacances.com
Dit is Camping Noirrupt, 4 sterren en heeft naast campingplaatsen ook verscheidene mooie bungalows.
Van hieruit zijn er mooie trips te doen naar oa Koenigsbourg, col de la schlucht, Routes des crêtes,...
En ik ben een maand geleden in La Bresse gaan snowboarden heb toen in het volgende verbleven: http://www.homedeshautesvosges.net/prestation_holland.htm
Greetzzz
Sanka

roadie schreef:Ik ben vorig jaar een weekendje in gerardmere gaan boarden en toen zijn we zo een twintig kilometer daar vandaan boven een caféke blijven slapen.. moet da ook nog eens tegoei nakijken.. hier zijn blijkbaar ook wel veel snowboarders en skiers we zullen eens naar peer of landgraaf moeten gaan als het geen motoweer is hé
l'oree du bois:duim:
gixxers schreef:of naar la bresse:biggrin: tis maar 420 km en dit of volgend wk ikke weg
in longemer is ook een goedkoop hotelekel'oree du bois:duim:
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten