Als je zo een volledige lijn goedkoop kan kopen gewoon doen, zeker met dat e-keur!!!
Met dat E keur zit je veilig als je naar Duitsland gaat mits een db-killer te steken natuurlijk. Voor op Zolder idemdito, volledige lijn met db-killer is prima. Je gaat mss nog teveel lawaai maken maar da speelt geen rol als je maar ver genoeg van de geluidsmeting bold. ( je bent voor de organisatie in regel omdat je een db killer hebt) Je mag maar 2x boven de geluidslimiet zitten op 1 dag en dan is u dag voorbij. Niks te vergoeding ofzo! Maar....of je nu met een open uitlaat bold of een originele pot, dan nog kan je eraf vliegen. Ik heb met mijn standaard R6 een zwarte vlag of 5 gehad op een gans jaar. Altijd veel geluk gehad om der ni af te vliegen. 't Was ook deels mijn fout, als je die meetpunten passeerd aan +10000 tpm dan heb je sowiso teveel db's.
Ik heb veel gasten met compleet open dempers horen en zien rijden die nooit geen last hadde.... Juist veel comentaar van motorsportschool zelf. Ma zolang de meter u der ni uithaald ist inorde. Ma kben geen voorstander voor zo een personen want die maken het nog meer naar de kloten ( door truckskes met den transponder enzo)
Greezt

Kawasaki KLV1000 ... Ducati 749S Fila replica