Moderator: Moderators

ook leuk materiaalmotoaddict88 schreef:Kan je bij elke betere motorhandelaar/winkel kopen
Maar kijk ook eens voor een VHoldr contourook leuk materiaal

stevaert schreef:Hallo, k'zou volgend jaar mijn capriolen op circuit willen filmen en zou graag een camera kopen voor onboard,weet iemand een goed adresje waar ik eventueel met mijne motor terplaatse kan gaan om zeker te zijn dat ik de camera op mijn motor krijg,kwestie van m'n geld niet aan een camera te hangen die ik niet op mijne moto kan monteren.
Ik vindt het daarbij belangrijk dat de camera zo gemonteerd is met een goed zicht op de baan en het dashboard.
Alle tips welkom,alvast bedankt!
...................
Cr4cK3R schreef:Ik had mijn GoPro via V-nix.nl besteld
Na mijn bevestiging te krijgen dat de betaling voldaan was duurde het nog 2 dagen tot hij bij mij was :-)
alles aanwezig zoals besteld en zoals het moet dus
Grtz, Nick
z1000vda schreef:De Gopro hero HD ziet er niet slecht uit, de wide is net iets minder volgens mij. 350eur ong d8 ik
stevaert schreef:Heb je hem gekocht met een kit voor op je motor te bevestigen of zit dat er sowieso bij?
McDaddy schreef:Een aantal maten van mij gebruiken die voor te gaan MTB'en en snowboarden. Ongeloofelijke goede beeldkwaliteit.
En nu weet ik de site niet meer, maar er is er ergens een site waar ge voor €25 een volledige zak vol van die patjes hebt voor te kleven. Zowel gebogen paths voor op de helm, als platte voor eender waar op.
YamaMoto schreef:Over hoeveel spreken we hier ongeveer want het klinkt wel goed.
5 - 10 - 20 .... ?
En dan de site nog vinden he.
skippy79 schreef:key chain spycam- zoekt het op op ebay. kost bijna niks
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten