Amai, de krullen in de wind .. 
En daardoor zn brede witte torso,

grtz
Moderator: Moderators
Amai, de krullen in de wind .. 

Bonnie en Clyde Team schreef:@ Imno,
Wensen jou alvast beterschap na je kleine tegenslag; mocht je een pv vaststelling met foto's hebben laten doen door de overheidsdiensten is het misschien mogelijk de desbetreffende gemeente aansprakelijk te stellen; heb ik destijds bij Tessenderlo gedaan met een ngoldwing aan 20 km per uur op een straathoek

Imno schreef:Bonnie en Clyde Team schreef:@ Imno,
Wensen jou alvast beterschap na je kleine tegenslag; mocht je een pv vaststelling met foto's hebben laten doen door de overheidsdiensten is het misschien mogelijk de desbetreffende gemeente aansprakelijk te stellen; heb ik destijds bij Tessenderlo gedaan met een ngoldwing aan 20 km per uur op een straathoek
Bwah 't valt al bij al allemaal nog mee dus ga der geen big issue van maken Clyde. Waarschuwing voor alle andere motards...Rue des Fourons in Berneau...troubles in paradise

_Wouter_ schreef:Imno schreef:Bonnie en Clyde Team schreef:@ Imno,
Bwah 't valt al bij al allemaal nog mee dus ga der geen big issue van maken Clyde. Waarschuwing voor alle andere motards...Rue des Fourons in Berneau...troubles in paradise
staat genoteerd Imno, heb je er zelf ook iets aan over gehouden of is het enkel de bike die wat gehavend is? Hopelijk ben jij en de motor snel terug in rijdende toestand!
Bij mij ist mijn opperarm die een deuk gehad heeft en nu zowat zwart/blauw ziet. Een taai en een slecht vel he 
Imno schreef:_Wouter_ schreef:Imno schreef:Bwah 't valt al bij al allemaal nog mee dus ga der geen big issue van maken Clyde. Waarschuwing voor alle andere motards...Rue des Fourons in Berneau...troubles in paradise
staat genoteerd Imno, heb je er zelf ook iets aan over gehouden of is het enkel de bike die wat gehavend is? Hopelijk ben jij en de motor snel terug in rijdende toestand!
Bike is ok hoor en die schoot ook gelijk terug in gang. Hooguit wat kleine schaafwondjesBij mij ist mijn opperarm die een deuk gehad heeft en nu zowat zwart/blauw ziet. Een taai en een slecht vel he
) gaat zich inderdaad niet snel laten kennen.
De volgende keer als ik de Rue des Fouron passeer zal ik aan u denken. 
Bonnie en Clyde Team schreef:DEZE VERSIE IS GROOTSER IN AANTAL EN IN FORMAAT DAN VORIGE. SORRY VOOR DEZE TEST

Bedankt Bonnie & Clyde. Leuke foto's 
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast