Omdat ik (Imno)een aantal jaren geleden zelf een rookie was en ik het helemaal niet zo leuk vond om telkens weer rond de kerktoren te moeten bollen heeft mijn partner in crime (Wolfman !) toen een doopritje in mekaar gestoken naar Modave. Met een groot ei in mijn motorbroek heb ik het er toen netjes vanaf gebracht en was ik voor de eerste keer van mijn motorleven ook is in de Ardennen geweest. Heb er heel leuke herinneringen aan over gehouden.
Een beetje op vraag van de deelnemers van de vorige warp 2 rit en ook omdat we jullie de kans willen geven om ook is de Ardennen in te gaan als beginner gaan we het Warp 2 doopritje laten doorgaan op
zaterdag 25 juni 2011, samenkomst 10u, weer met start aan de carpool van Lummen.
Ook deze keer is de route aangepast aan de mogelijkheden en vaardigheden van de meeste beginners. Het doel is jullie op een rustig tempo (legale snelheid) kennis te laten maken met groepsrijden in de Ardennen. Chopperrijders worden in een apart groepje ingedeeld.
De rit gaat om veiligheidsredenen niet door indien het regent.
Net zoals de vorige warp 2-rit is het de bedoeling dat we rijden in kleine groepjes begeleid door een voorrijder en achterrijders. Vandaar dus een oproep aan ervaren motorrijders om de groepjes te begeleiden.
Heb je als beginner zin om dit allemaal is mee te maken klik dan zeker de poll aan en vermeld je nick in topic (het nieuwe forum kan in een pollstemming de nicks niet zichtbaar maken). Indien je je aan meld hou er dan rekening mee dat ik er van uit ga dat je mee gaat en dan zet ik je ook op de deelnemerslijst.
We moeten er nog is over nadenken wat we als special act voorzien voor deze rit. Tijdens de rit van 16 april heeft Keyser voor de nodige leute gezorgd
Racemuis heeft alvast een heel duister plan bedacht...arme ik 
In Modave zetten we een traditie verder en doen we een stop aan het onder motards bekende ijskraampje

edit : Garmin-bestand gemaakt met kaartversie 2010.1 : http://www.flawinneyves.be/dropzone/upl ... gepast.gdb
groetjes
Imno en Wolfman
Deelnemers :
- Bigkahuna
- Jyskal
- Bonny&Clyde Team
- Jokke88
- Zebra
- Gino600
- Victoria675R (OVB)
- YamaMoto
- Philippe1985
- Liesje
- Ledzep (OVB)
- kay
- racemuis
- TomW
- Danny
Begeleiders :
- Natas (OVB)
- Phil
- Wolfman
- Imno
- Valmo
- Atox ?
- Josbedal
- crossroad
(nb : deze rit is geen organisatie van het bestuur van 2fast4u)

oh ben dan wrs gaan klimmen in frankrijk
, anders had'k graag meegeweest, t'zal voor een andere keer dan zijn
Aan warp 2 moet dat zeker lukken, hé Wouter streepeke