Moderator: Moderators

. Is niet gewoon invullen wat ge gedaan hebt, maar ook de doelen, effecten,..... erbij vermelden. Elke schoolvakantie moet ge door 2 delen, want de helft ervan zijt ge bezig met uw klas terug in orde te zetten en uw voorbereidingen te doen.
. Dus in het bedrijfsleven is veel meer te verdienen voor minder uren. 

W650 schreef:Studies zeker niet onderschatten, mijn dochter zit in haar 2de jaar (wel hoge school overdag). Komt heel veel knutselwerk bij te pas.
Ivm werkzekerheid, da's altijd nen gok. Maar als je hoort dat ze kleuterklasjes terug willen verkleinen, en het feit dat er weer meer kindjes geboren worden, dan vermoed ik toch dat er een zekere werkzekerheid op komst is.
Als ze eventueel meer info wenst over de studies, mag ze gerust mijn dochter contacteren. Zal je dan haar telnr geven
[/font]kay schreef:misschien een ideetje om na de studies in de Walen te werken, daar zoeken ze dat toch wel meer denk ik voor zo tweetalig onderwijs???
das een optie.
[/font]BloodyRose schreef:de eerste jaren zal dat toch als invaller gebeuren, hierdoor kan het soms zijn dat je buiten de schoolvakanties regelmatig zonder werk komt te staan.
De vriendin van een collega is kleuterleidster, maar dan vervangster, en die heeft me verteld dat ze soms 3 weken thuis zit omdat er geen werk is. Als ge geluk hebt is er 1tje in zwanderschapsverlof en kunt ge een paar maanden op de zelfde plaats blijven, maar meestal is het om de paar weken veranderen van locatie.
Da was bij mijn ex ook...

[/font]
steffz1 schreef:Amai al bij al niet zo'n positieve reakties. Komt er nog bij dat ik in feite ook nog 3 jaar mij zal moeten aanpassen aan de lessen die ze wil volgen en ondertss moeten s' avonds en woensdags onze eigen kinderen geholpen worden ed ....
mvg
Stef

.
('je bent bezig met je voorbereidingen? ik zal ondertussen toerke doen met de moto'
)KOLDARK schreef:Studeren wat je graag doet of intresse in hebt.
Niet waar je geld of werkzekerheid zou mee hebben.
Dan ga je later nooit spijt hebben van uw studies.
Zeg ik ook altijd aan mijn kinderen.
![]()
Oja, een van mijn leuze is "zolang je bijleerd ben je niet dom"
en zei ook trouwens. Dus als er iemand iets moest weten op 20 a 30 minuten van Scherpenheuvel met vrij te kiezen verlof dagen en dat betaald naargelang ervaring let me know, 4/5 mag ook
Kraaknagel schreef:De studies zullen heel wat makkelijker zijn dan haar studies marketing. Ze zal wel veel tijd moeten stekend in werkjes en stages. Om werk te vinden moet je wat geluk hebben. Een goede kennis van me is nu toch al een tweetal jaren uit en ze heeft het niet makkelijk om vastbenoemd te raken enz enz.
In het begin is het vaak uren sprokkelen en hopen dat je zo rap mogelijk aan X aantal ononderbroken werk komt. Dat zou nodig zijn voor de kans op vaste benoeming ofzo. Ik ken er ook niet echt het fijne van.
Ps: Is ze echt wild van klein mannen? Kan ze anders niet halftime gaan werken of van huis uit ipv in het onderwijs te stappen?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast