Moderator: Moderators

'

Valmo 23 schreef:Da was nu toch ook al, meeste uitspraken op de politierechtbank zijn de helft voorwaardelijk voor 3 jaar, dus moest ge u zowieso al 3 jaar opt gemak houden om nog is dezelfde overtreding te begaan![]()
allé, bij mij was da toch al 3 keer zo (gelukkig 3 keer een andere overtreding)![]()
LedZep schreef:'k Verwacht binnenkort een nieuwsbericht dat er weer maar eens gevangenissen gaan moeten bijgebouwd worden, omdat de huidige vol zitten met 'wegpiraten' die tussen de moordenaars en overvallers zitten.
Wederom: 'Goed bezig België'

LedZep schreef:'k Verwacht binnenkort een nieuwsbericht dat er weer maar eens gevangenissen gaan moeten bijgebouwd worden, omdat de huidige vol zitten met 'wegpiraten' die tussen de moordenaars en overvallers zitten.
Wederom: 'Goed bezig België'
Dit gaat niet over justitie maar geldklopperij 

Nova schreef:Ai dan moet ik gaan oppassen , ben vorig jaar 3 keer geflitst tegen 1km/u te snel ... Da kan me dit jaar wa meer kosten dan ?

Maxxi schreef:Toen ik de titel las hoopte ik op strenger toezicht op de echte wegpiraten... Komt erop neer dat de aso rijders, bumperklevers etc gewoon verder kunnen doen met hun gevaarlijke praktijken op de baan zonder gestraft te worden.

Nova schreef:Ai dan moet ik gaan oppassen , ben vorig jaar 3 keer geflitst tegen 1km/u te snel ... Da kan me dit jaar wa meer kosten dan ?

sus schreef:enkele maanden geleden geflitst met de moto op den E34 in de regen tegen 163km/h,dacht dat het bliksem was tot ik de boete kreeg,150 euro,dus dat is nog geen euro de km,valt nog mee hè,net geen zware overtreding,denk ik toch?
.Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten