Moderator: Moderators

Xavier Simeon rijdt er mee
Maar besparen op veiligheid is een slecht plan
Ge kunt nog is gaan zien bij de solden (al zijn die nu wel al voorbij denk ik). Ik heb bv vorig jaar een Alpinestars eendelig pak gekocht bij F&J voor 500 Euro
Was ne einde reeks en de nieuwe collectie kwam eraan 
) tot gevolg! Heb de vest nog steeds, maar heb AL het stretchstof laten verweideren en vervangen door leer!!! Als ik nog eens iets van IXS koop, ist omdat ze er mij voor betalen ipv andersom! 'Slijtvaste stretch inzet stukken" noemen ze dat dan! Het enige wat daar slijtvast aan is, is ze in de kast laten hangen en hopen dat ge ze nooit hoeft aan te doen
-> Dan gaat ze langer mee 

Peejt schreef:Ik ben géén fan meer van IXS! Heb een vest van IXS (Corbin geloof ik) en 2 jaar terug bij een val partij gewoon los door het strechtstof (binnenkant armen) geschuurd aan +- 70km/h! Gat in mijn arm tot op het bot!!! Uiteraard met een bezoek aan het ziekenhuis en 4 weken werkonbekwaam (da was altijd al zo hoor) tot gevolg! Heb de vest nog steeds, maar heb AL het stretchstof laten verweideren en vervangen door leer!!! Als ik nog eens iets van IXS koop, ist omdat ze er mij voor betalen ipv andersom! 'Slijtvaste stretch inzet stukken" noemen ze dat dan! Het enige wat daar slijtvast aan is, is ze in de kast laten hangen en hopen dat ge ze nooit hoeft aan te doen
Peejt schreef:Ik ben géén fan meer van IXS! Heb een vest van IXS (Corbin geloof ik) en 2 jaar terug bij een val partij gewoon los door het strechtstof (binnenkant armen) geschuurd aan +- 70km/h! Gat in mijn arm tot op het bot!!! Uiteraard met een bezoek aan het ziekenhuis en 4 weken werkonbekwaam (da was altijd al zo hoor) tot gevolg! Heb de vest nog steeds, maar heb AL het stretchstof laten verweideren en vervangen door leer!!! Als ik nog eens iets van IXS koop, ist omdat ze er mij voor betalen ipv andersom! 'Slijtvaste stretch inzet stukken" noemen ze dat dan! Het enige wat daar slijtvast aan is, is ze in de kast laten hangen en hopen dat ge ze nooit hoeft aan te doen
XIII schreef:Het is uitverkoop bij depot Richa in Gent. Mijn vader heeft er net leren pak + botte gekocht voor 320€!!
. Via google vindt ik enkel de officiële winkel in brakel en track motorkledij in waasmunster..Peejt schreef:Ik ben géén fan meer van IXS! Heb een vest van IXS (Corbin geloof ik) en 2 jaar terug bij een val partij gewoon los door het strechtstof (binnenkant armen) geschuurd aan +- 70km/h! Gat in mijn arm tot op het bot!!! Uiteraard met een bezoek aan het ziekenhuis en 4 weken werkonbekwaam (da was altijd al zo hoor) tot gevolg! Heb de vest nog steeds, maar heb AL het stretchstof laten verweideren en vervangen door leer!!! Als ik nog eens iets van IXS koop, ist omdat ze er mij voor betalen ipv andersom! 'Slijtvaste stretch inzet stukken" noemen ze dat dan! Het enige wat daar slijtvast aan is, is ze in de kast laten hangen en hopen dat ge ze nooit hoeft aan te doen
Het is echt wel een heel stevig pak
) en toch zijn mijn armen volledig in het leer .
) en der nooit doorgegaan.
.
.
Terug naar Motorsport & Circuitrijden
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten