Moderator: Moderators

, zagen (letterlijk en figuurlijk), tegenwoordig ook een poging tot schilderen, bloemekes levend houden en joggen

Preve schreef:Mijn avatar geeft al een hint voor deze die het kennen. Ik ben ook sportschutter.
Vroeger was het gewoon op 25m kaartjesmelken omdat ze in die toenmalige club niets anders deden. Een verhuis en 3 jaar later zat ik in een andere club waar elke vrijdag funshoots zijn. Funshoots zijn kaarten, steelplates, bowlingpins en noem maar op. Een iets actievere vorm van de schietsport. Vorig jaar mij aangesloten aan de BPSA om mijn trainingen van IPSC te starten. Dat is de meest actieve vorm van het schietsporten dat mag in België. Het is opgeletten geblazen met al die regeltjes en veiligheid, maar dat is net leuk. De resultaten van IPSC is dat nog niet maar ik doe nog geen wedstrijden. Ooit (ik hoop rond de winter periode) wil ik mijn eerste wedstrijden gaan doen.
In totaal reeds 6 jaar bezig en leer nog elke dag bij. Ondertussen een vriend zover gekregen dat hij er ook aan begonnen is en ik probeer heb een beetje wegwijs te maken en op te leren.
Voor de rest heb ik vroeger een paar jaar in een fotostudio de creatieveling mogen uithangen en ik game al eens graag. Nu eens sparen voor een degelijke camera...... ooit.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten