Moderator: Moderators
beegeegerrit schreef:welke remblokken raden jullie me aan voor circuitgebruik
twijfel tussen carbon lorraine sbk5 en de ebc hh (ik rijd maar een 5tal circuitdagen per jaar) voor mijnr6ke van-99

chris46R1 schreef:beegeegerrit schreef:welke remblokken raden jullie me aan voor circuitgebruik
twijfel tussen carbon lorraine sbk5 en de ebc hh (ik rijd maar een 5tal circuitdagen per jaar) voor mijnr6ke van-99
originele van yamaha

'12 ?chris46R1 schreef:beegeegerrit schreef:welke remblokken raden jullie me aan voor circuitgebruik
originele van yamaha

dimitri schreef:ik heb al heel veel goede zaken van ebc HH gehoord, dus persoonlijk zou ik voor die gaan.
ik heb deze thuis ook klaar liggen en gaan er ook opkomen
skippy79 schreef:dimitri schreef:ik heb al heel veel goede zaken van ebc HH gehoord, dus persoonlijk zou ik voor die gaan.
hoe kan je nou iemand een referentie van remblokken gegeven van ' heb gehoord'![]()
![]()
ik heb gehoord dat je 1.35 op zolder kan rijden, maar mij lukt het al jaren niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de TS zoekt concreet antwoorden van mensen die op circuit rijden en zelf ervaringen hebt gehad
@ TS - als je maar een dag of 5 gaat rjden en tussendoor nog op de baan blijft rijden kan, je het beste gewoon originele gebruiken. Met CL blokken heb ik hele goede ervaringen mee, maar die kost een pak meer geld dan originele
skippy79 schreef:dimitri schreef:ik heb al heel veel goede zaken van ebc HH gehoord, dus persoonlijk zou ik voor die gaan.
hoe kan je nou iemand een referentie van remblokken gegeven van ' heb gehoord'![]()
![]()
ik heb gehoord dat je 1.35 op zolder kan rijden, maar mij lukt het al jaren niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de TS zoekt concreet antwoorden van mensen die op circuit rijden en zelf ervaringen hebt gehad
@ TS - als je maar een dag of 5 gaat rjden en tussendoor nog op de baan blijft rijden kan, je het beste gewoon originele gebruiken. Met CL blokken heb ik hele goede ervaringen mee, maar die kost een pak meer geld dan originele
beegeegerrit schreef:steekt iedereen dan andere blokken omdat ze denken dat ze beter gaan remmen??
wreckah schreef:carbone lorraine SBK5 zijn uitstekende straat- en circuitblokken. Slijten niet te rap, en hebben toch goede grip.
EBC HH zijn uitstekende straatblokken. Als je een deftig tempo op circuit hebt, dan rijd je ze kapot (ze delamineren)...voor vele mensen zullen ze waarschijnlijk wel voldoende zijn edoch.
dimitri schreef:@beegeegerrit heb jij al stalenremleidingen?
dan is dat ook wel een aanrader voor je.
chris46R1 schreef:dimitri schreef:@beegeegerrit heb jij al stalenremleidingen?
hangt van motor tot motor af.
op een suzuki heb je die idd nodig, op een yamaha zeker niet als je vrij rijden sessies niet langer duren dan 20 a 25 min
I feel the need 4 the speed 
dimitri schreef:@beegeegerrit heb jij al stalenremleidingen?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten