Moderator: Moderators
Axe schreef:Voor iedereen die hier zit te zagen over "dat is geen echte beschermende kledij". Denk misschien eens na waarom die wet er gekomen is. Dat dient gewoon om het "korte mouwen, korte broek en teenslippers"-fenomeen tegen te gaan.
Voor dat de wet er was, zat iedereen hierop te vitten dat het ongehoord was dat deze kledij verplicht zou worden en nu wil iedereen dat opeens wél? Rij rond zoals je wil, maar zorg dat je in orde bent en hou er verder over op, of we krijgen volgend jaar wel zo'n verstrenging aan ons been. Dan zal je mogen klagen.

Allan schreef:Wat is volgens u het verschil tussen blote armen en een trainingsjasje van Adidas? Zelfde voor blote benen....

DEN EDDY schreef:Allan schreef:Wat is volgens u het verschil tussen blote armen en een trainingsjasje van Adidas? Zelfde voor blote benen....
Na een ongeval ben je geplastificeerd. Op die manier ontstaat er een permanente scheiding tussen de huid en vuiligheid. Toch goed bedacht van onze minister?!

LedZep schreef:DEN EDDY schreef:Allan schreef:Wat is volgens u het verschil tussen blote armen en een trainingsjasje van Adidas? Zelfde voor blote benen....
Na een ongeval ben je geplastificeerd. Op die manier ontstaat er een permanente scheiding tussen de huid en vuiligheid. Toch goed bedacht van onze minister?!
Jap, heel goed bedacht, kunnen ze de stukken trainingsbroek uit de wonde halen EN steentjes

FORDHAM schreef:een road-captain op de bon!
"Lap, door Politie Dilbeek gestopt. Pothelm en geen lange mouwen.....+ sirene als road Cap met 15 motoren......de bon op.......alalaaaaaaa" ( p/c van een vriend op FB )
Schussboelie schreef:FORDHAM schreef:een road-captain op de bon!
"Lap, door Politie Dilbeek gestopt. Pothelm en geen lange mouwen.....+ sirene als road Cap met 15 motoren......de bon op.......alalaaaaaaa" ( p/c van een vriend op FB )
En terecht!!Als iedereen met sirenes gaat beginnen rijden.Da's toch voor niks nodig als wegkapitein zeker.

.
wazaa schreef:Zou dit ook legaal zijn.
En die commentaar.....gelijk heeft ie![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Pcws_iFu ... r_embedded

Schussboelie schreef:Aan alles hebben ze gedacht!

Maxxi schreef:Zal wel eens een foto plaatsen wat ik juist bedoel .......

michael schreef:u gat aan vegen. Kheb in mijn nieuwe plaat ook 2 gaten geboord
Kvind het logisch dat ze die kledij verplichten. Maar dan moeten ze het wel goed doen.
Ik heb dat eens aan mijn verzekeringsagente. En die vertelde me dat als je als motorrijder op je bek gaat, zonder aangepaste kledij. (full gear dus)
Kunnen zij zich onttrekken van de zaak. En bij mijn verzekering is dit dus het geval
Kheb het niet moeten ondervinden gelukkig genoeg

chrisvdb schreef:vind da geen slecht idee, motorkledij verplichten, maar niet voor iedereen...
ge hebt moto's... --> nuttig om voldoende beschermd te zijn...
en ge hebt choppers! --> voor deze rijders vind ik het beetje belachelijk... neemt de "soul" van deze motards weg als zij ook de verplichte kledij moeten dragen...
volgens u redenering is ne chopper gene moto dan??
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten