Moderator: Moderators
...................Kiekeboe schreef:als je uw voorband helemaal gebruikt ga je eigenlijk iets te plat denk ik en moed je aan je zithouding werken of je gaat erg diep en hard en weet je waar je mee bezig bent...
ook de voorkant...

:-D

Rubineboy schreef:Ik heb net nieuwe banden gekocht en kreeg de opmerking van een paar fellow motars dat ik de zijkant van mijn banden ook moet verslijten aangezien er op de rand van mijn versleten voorband nog van die nopjes stonden die op alle nieuwe banden staan.
Jeroen! schreef:Dat hangt ook een beetje af van het type band denk ik.
Mijne pilot power reed ik op het circuit bijna tot op de rand (2mm over), mijn pilot road 2ct en roadsmart hadden nog een stuk meer over.
Vooral die dunlops hebben ongelofelijke overschot vanvoor, nog meer als de MPR2.
Motor met bijna oneindige reserves, fenomenaal weggedrag ongeacht de staat van het wegdek, prima wnindbescherming,.... Minpuntjes : wa zwaar als het echte nauwe baantjes zijn met veel krappe bochten, te zware koppeling en een reëel gevaar voor uw rijgewijs:oSenna schreef:Ik trap hier misschien op sommigen hun tenen, maar eerlijk gezegd krijg ik het sch##t van die stoere opmerkingen van zogenaamde "fellow motards".
Zo'n gasten staan daar misschien niet bij stil, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ze op die manier iemand de dood injagen. Zelf hebben ze dan meestal veel ervaring en lachen ze met beginnende motards, niet wetende wat voor een impact dat op die persoon kan hebben.
Laat uwe kop gewoon niet zotmaken, want voor je het weet ga je over je eigen limiet en lig je in het decor, of erger.
Het is belangrijker om veilig thuis te komen dan de nopkes van uwen band te rijden!

Senna schreef:Ik trap hier misschien op sommigen hun tenen, maar eerlijk gezegd krijg ik het sch##t van die stoere opmerkingen van zogenaamde "fellow motards".
Zo'n gasten staan daar misschien niet bij stil, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ze op die manier iemand de dood injagen. Zelf hebben ze dan meestal veel ervaring en lachen ze met beginnende motards, niet wetende wat voor een impact dat op die persoon kan hebben.
Laat uwe kop gewoon niet zotmaken, want voor je het weet ga je over je eigen limiet en lig je in het decor, of erger.
Het is belangrijker om veilig thuis te komen dan de nopkes van uwen band te rijden!
:duim:Ziax schreef:Senna ik ben het volledig met je eens. Ik lees hier vaak forumberichten waarbij ik denk dat iedereen hier een top piloot is die de perfecte bochten nemen, de volledige band benutten,...
Wanneer ik door de stad loop en moto's zie staan zie ik er zelden waar de volledige band is van opgereden. Daarbij is het op straat niet eens nodig om zover te gaan. Ligt het dan aan ons dat we op straat en 'schaam'randje over hebben of ligt het aan jullie techniek waardoor je de moto platter legt dan nodig om vlot door de bocht te gaan?
Een beetje stoerdoenerij kan zeker maar soms heb ik echt het gevoel dat het hier allemaal rossi's zijn
nuja: ik rij de randen er ook niet af maar ik durf ook wel eens zeggen tegen een vriend dat hij nog ferme randen over heeft.
nobody's perfect right

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten