wie weet raad ivm nieuwe nummerplaat???

Moderator: Moderators

wie weet raad ivm nieuwe nummerplaat???

Berichtdoor Diablo.one » Vr Feb 04, 2011 4:49 pm

HELP HELP !!!!

Juist thuisgekomen met inschrijvingspapieren van moto,ik kijk de papieren na en nu zie ik bovenaan staan in vak X3---> normale nummerplaat...???

Moet daar niet vierkante nummerplaat aangevinkt staan of niet voor die nieuwe nummerplaten???
Straks krijg ik hier een plaat in de vorm voor op een auto.... of ben ik verkeerd???

Wie o wie weet raad??Je kan het nakijken op je inschrijvingsformulier....

|(|(|( Bedankt Fortis !!!!
gaaaaaz.... !!!

Fireblade 1000RR

Afbeelding
Diablo.one
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor bandit 107 » Vr Feb 04, 2011 4:54 pm

Gebruikers-avatar
bandit 107
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Dawg » Vr Feb 04, 2011 4:55 pm

die weten normaal toch nav de voertuigcategorie (L3) dat het om een motorfiets gaat? Is die 'vierkante' niet voor Amerikaanse bakken met een teenytiny plaats voor een nummerplaat?
Dawg
2fast4u.be expert member

Berichtdoor guido » Vr Feb 04, 2011 4:56 pm

volgens mij wil dat zeggen dat ge geen gepersonaliseerde plaat moet hebben,een normale dus :?
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor Flip CBR » Vr Feb 04, 2011 6:20 pm

guido schreef:volgens mij wil dat zeggen dat ge geen gepersonaliseerde plaat moet hebben,een normale dus :?

:agree:
One life, live it !!
CBR dude
Gebruikers-avatar
Flip CBR
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Imno » Vr Feb 04, 2011 10:58 pm

Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor bartje_blue » Za Feb 05, 2011 12:01 am

vandaag ook mijn papieren aangekregen en bij mij staat dit ook aangevinkt, dus geen nood. Of anders zitten we straks beide met foute nummerplaat:rolleyes:;)
Als je met je twee voeten op de grond blijft staan, kom je niet ver :rolleyes:
Gebruikers-avatar
bartje_blue
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Sw@tLorD » Za Feb 05, 2011 9:18 am

Nu weet je zeker dat je een roze nummerplaat gaat krijgen! Kinky
Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977
Gebruikers-avatar
Sw@tLorD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Brifast » Za Feb 05, 2011 9:20 am

Dawg schreef:die weten normaal toch nav de voertuigcategorie (L3) dat het om een motorfiets gaat? Is die 'vierkante' niet voor Amerikaanse bakken met een teenytiny plaats voor een nummerplaat?

:agree:

INderdaad.
Riding my VFR800
Afbeelding
RIP: Yamaha R6, Kawa ZZR1100, Yamaha Thunderace, BMW R1150, Suzuki GSXR750, Suzuki GS500
Gebruikers-avatar
Brifast
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Olsene Boy » Za Feb 05, 2011 11:27 am

azo ne paniek over een nummerplaat :p, vroeger stond er toch ook nie als keuzevakje 'rechthoekige gele plaat met drie letters en drie cijfers':?
Gebruikers-avatar
Olsene Boy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Diablo.one » Za Feb 05, 2011 11:40 am

Olsene Boy schreef:azo ne paniek over een nummerplaat :p, vroeger stond er toch ook nie als keuzevakje 'rechthoekige gele plaat met drie letters en drie cijfers':?

Nou ja paniek....ne mens zou soms eens beginnen twijfelen :s:s

Allemaal dankzij diene kloot van ne Schouppe die de dingen allemaal zit te veranderen enzo...:@zelfs in de bank stonden ze sterk te twijfelen welk vakje ze moesten aanvinken en ze vroegen het zelfs aan mij wat ze moesten doen !!!

Wat moet ik da nu weten zeg...pfff Zo zie je maar hoe zelfs die gasten in de bank ni weten wat te doen:@:@

Enfin,ik ben nu beetje meer op mijn gemak en wacht vol ongeduld af om mijn plaat erop te slingeren en eens te gaan scheuren met den Blade :moto::moto::moto:
gaaaaaz.... !!!

Fireblade 1000RR

Afbeelding
Diablo.one
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Imno » Za Feb 05, 2011 4:13 pm

Diablo.one schreef:Nou ja paniek....ne mens zou soms eens beginnen twijfelen :s:s

Allemaal dankzij diene kloot van ne Schouppe die de dingen allemaal zit te veranderen enzo...:@zelfs in de bank stonden ze sterk te twijfelen welk vakje ze moesten aanvinken en ze vroegen het zelfs aan mij wat ze moesten doen !!!

Wat moet ik da nu weten zeg...pfff Zo zie je maar hoe zelfs die gasten in de bank ni weten wat te doen:@:@

Enfin,ik ben nu beetje meer op mijn gemak en wacht vol ongeduld af om mijn plaat erop te slingeren en eens te gaan scheuren met den Blade :moto::moto::moto:

Verzekeringen moet je bij een verzekeringsmakelaar afsluiten en niet bij een bank met bankbedienden die doorgaans geen jota afwezen van verzekeringen en nummerplaten en alles wat er bij komt kijken. Dat ze er verzekeringen bij pakken is gewoon omdat het een zaakje is dat lekker op brengt. Geldt ook voor 't omgekeerde hoor...bankzaken gaan doen bij Axa.
Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor VerSeg » Zo Feb 06, 2011 11:33 pm

Imno schreef:Verzekeringen moet je bij een verzekeringsmakelaar afsluiten en niet bij een bank met bankbedienden die doorgaans geen jota afwezen van verzekeringen en nummerplaten en alles wat er bij komt kijken.
Ga ik bij ING binnen dan proberen ze mij een verzekering aan te smeren, ga ik bij mijn AXA verzekeraar dan probeert die mij een belegging aan te smeren. :D
Omgekeerde wereld toch. :rolleyes:
Gebruikers-avatar
VerSeg
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Imno » Ma Feb 07, 2011 7:03 am

VerSeg schreef:Ga ik bij ING binnen dan proberen ze mij een verzekering aan te smeren, ga ik bij mijn AXA verzekeraar dan probeert die mij een belegging aan te smeren. :D
Omgekeerde wereld toch. :rolleyes:

Niets omgekeerd wereldje. Verzekeringen zijn voor banken gewoon een lucratieve bijverdienste. Ze pikken de graankorrels graag mee. Of je service krijgt is een ander paar mouwen.
Licensed to chill.
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Moshi » Ma Feb 07, 2011 8:14 am

ach.. wij hebben ook al zo'n onding op onze moto hangen.. ;)
Try me :D

R.I.P Hellraiser, Dimi, X4 .... Dimi: we missen u maat!!

X4.. you fly safe in heaven now...
Gebruikers-avatar
Moshi
2fast4u.be expert member

Terug naar Off-Topic