Wie weet raad (MP3 player)

Moderator: Moderators

Wie weet raad (MP3 player)

Berichtdoor 6ke » Do Jun 12, 2008 11:10 pm

Omdat ik dagelijks grote wandelingen doe met mijn hond heb ik een MP3 player gekocht waar ook video's, foto's etc.... op bekeken kan worden.

http://www.sandisk.com/Products/Catalog(1364)-SanDisk_Sansa_View_MP3_Players.aspx

In dat spel staan standaard, liedjes, foto's, video's en die wil ik er uiteraard uit krijgen, en dat lukt me niet :@

Normaal kan je die wissen door te klikken op

Deze computer
c station
icoontje van de MP3 player

daar zie ik een map met de naam gegevens
klik ik die open zie ik terug 2 mappen met naam, FM en Voice
Klik ik die open zijn deze leeg.
Normaal moeten die liedjes en foto's toch in een map zitten en via die map kan je ze ook verwijderen toch.

In de winkel weten ze het ook niet :rolleyes:
[indent][indent][indent][indent][indent]Dude of cource you're faster, b[size=100]ut i'm driving in front of you[/size][/indent][/indent][/indent][/indent][/indent]
6ke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Sw@tLorD » Do Jun 12, 2008 11:13 pm

Best kan je je MP3 spelen bedienen via het bijgeleverde programma voor op de computer. Maar normaal moet je toch mapjes kunnen terugvinden, tenzij ze 'verborgen' zijn. :)
Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977
Gebruikers-avatar
Sw@tLorD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Cr0sSr0aD » Do Jun 12, 2008 11:15 pm

Komt er in de map "deze computer" geen extra "removable disk" bij als je hem aansluit?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cr0sSr0aD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor 6ke » Do Jun 12, 2008 11:27 pm

naast het de c, e en f schijf krijg ik een G schijf met het icoontje van de player en daar staan die (lege) mapjes in.

Swatje,
bij de speler zat er een cd maar daar zit geen software bij op de cd staat enkel de gebruiksaanwijzing ?

Via media player kan ik niets wissen denk ik.
[indent][indent][indent][indent][indent]Dude of cource you're faster, b[size=100]ut i'm driving in front of you[/size][/indent][/indent][/indent][/indent][/indent]
6ke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Cr0sSr0aD » Do Jun 12, 2008 11:35 pm

je moet dus in je map opties instellen dat je verborgen bestanden kan zien zoals swatje zei, dan zie je bij die mapjes "internal memory staan" ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cr0sSr0aD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor 6ke » Vr Jun 13, 2008 12:00 am

zal dat morgens een nazien.
Zit nu op het werk. ;)

thnx
6ke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor 6ke » Vr Jun 13, 2008 7:07 am

Onder mapoptiets - weergave

zijn : verborgen mappen weergeven aangevinkt, dus hij laat de verborgen mappen zien ?

Vreemd dat ik nergens de mappen met muziek, foto's, video's kan zien van die speler. :@
6ke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Saartje » Vr Jun 13, 2008 7:08 am

Kan je ze niet op de MP3 speler zelf wissen in het menu?
- :p Raise your glass if you are wrong in all the right ways all my underdogs :p -
Gebruikers-avatar
Saartje
2fast4u.be expert member

Berichtdoor 6ke » Vr Jun 13, 2008 7:20 am

Nee gaat ook niet.
Moet denk ik via de pc gebeuren.
6ke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Loe » Vr Jun 13, 2008 8:19 am

BandenDepot.be is no more --- but ----> CircuitDepot.be is born!
http://circuitdepot.be/
Gebruikers-avatar
Loe
Sponsor

Berichtdoor BigK » Vr Jun 13, 2008 8:55 am

Gewoonlijk is het zo dat deze niet zichtbaar zijn via de standaard file browser van je OS om te verhinderen dat je muziek gaat uitwisselen met andere mensen.

Follow these steps:

1. Use the USB connector cable provided with your player to connect the USB port on the top of your player to an open USB port on your computer. The player will appear as a Windows Portable Device on your computer. (Can''t find the USB Port on your player? See The Basic Controls.)
2. Delete your music files on the player with software tools like Rhapsody, Windows Media Player or Napster Client.
3. To use the Windows Media Player, Rhapsody Client or Napster Client software to delete files on your player please refer to the Windows Media Player, Rhapsody Client or Napster Client help file.

NOTE: Your SanDisk Sansa Player does not allow you to delete files from within the player. Instead we recommend that you follow the steps outlined in Deleting Music Files On Your Sansa MP3 Player above to remove the files.
Gebruikers-avatar
BigK
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor 6ke » Vr Jun 13, 2008 1:47 pm

Vraag me niet hoe maar de songs zijn verwijderd uit de speler.
Dit kon ik toch doen met de speler zelf en niet met de pc.

Nu nog vinden hoe ik de video's en foto's eruit kan halen. :D
6ke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor 6ke » Vr Jun 13, 2008 1:57 pm

voila alles is eruit oeffff
het was een fluitje van een cent maar je moet het weten.
Door een onverwachte handeling kwam ik in een optie menu terecht en daar kon ik ze verwijderen.

:duim:
6ke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor blueflyer » Vr Jun 13, 2008 5:36 pm

read de fucking manuel(en dan nog):D ....pff hier nog zone sukkelaar mee van alles en nog wat...al goe da de Swat nie ver van mijn voordeur afwoont:p
6ke schreef:voila alles is eruit oeffff
het was een fluitje van een cent maar je moet het weten.
Door een onverwachte handeling kwam ik in een optie menu terecht en daar kon ik ze verwijderen.

:duim:
'go whit the flow and don't push the river'
Gebruikers-avatar
blueflyer
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor 6ke » Vr Jun 13, 2008 8:31 pm

Ik heb ze gelezen maar met mijn slecht verstaanbaar engels :cool:

Ook heb ik op de website die ik poste het forum nagelezen en daar zie je dat niemand al heeft kunnen vinden hoe je die liedjes moet verwijderen.

Dus voel ik me weer iets slimmer dan al die jonge knapen op dat forum, want ik heb wel gevonden hoe je die liedjes moet verwijderen :D
6ke
2fast4u.be Senior Lid

Terug naar Off-Topic