Ik ben Wim en enkele dagen terug 26jaar geworden. Ik hang veel rond in de regio Tessenderlo-Paal-Beringen. Sinds enkele maanden heb ik een nieuwe hobby gevonden...
Na lange tijd wachten, heb ik eindelijk het initiatief genomen om lessen te volgen voor met de motor te mogen rijden. Ik heb enkel van 1 ding spijt en dat is dat ik het niet veel eerder gedaan heb.
Na in het voorjaar mijn theorie gedaan te hebben, heb ik door omstandigheden pas in september en oktober voor mijn praktijklessen kunnen gaan. Ik had begin oktober na veel wikken en wegen (tussen z750 en z1000) een z1000 particulier aangeschaft nadat een collega zijn goedkeuring gegeven had. De motor had 11700km gebold en was algemeen in een goede staat met recent vernieuwde banden. Buiten barr-endspiegels, is de moto volledig origineel. Er staat dus nog wel heel wat op mijn verlanglijstje dat ik graag wil veranderen.
Sinds ik eind oktober mijn voorlopig rijbewijs heb, heb ik al meer dan 1500km gereden (is toch al goed voor een beginner denk ik). Uiteraard dankzij de zachte winter die we al gehad hebben.

grtz

en nog iemand van 'de regio'!