RunnerX schreef:tijd voor een inkoopactie??
als we met genoeg man zijn, zal'k er een heel deel halen en moeten julie nie tot nederland rije
voor mij mag je een meebrengen.
Moderator: Moderators

Pugilist schreef:Ik heb dringend nood aan een nieuwe helm en een goei pak. Dus met deze wou ik vragen of er iemand wist waar de koopjes zijn op vlak van kledij etc. En natuurlijk ook de overstocks enzo. THX
Pugilist schreef:Ik heb dringend nood aan een nieuwe helm en een goei pak. Dus met deze wou ik vragen of er iemand wist waar de koopjes zijn op vlak van kledij etc. En natuurlijk ook de overstocks enzo. THX
Dragonman schreef:Motor-paleis te Beringen! Beter gekend als G.S.M. (hebben ook een site).
Heb daar mijn volledige uitrusting gekocht.
Altijd zijn daar koopjes te vinden. Helmen en pakken in overvloed, rekeninghoudend met de portemonee:duim:
Shoppen bij Gericke Aachen loont sowieso omdat de prijzen daar altijd lager liggen dan bij ons.Sanka schreef:Effe wachten tot half december, dan is het solden bij Hein Gericke in Aken, heb daar vorig jaar een volledig cordura motorpak gekocht voor 240 euro ipv 380 euro hier in Belgie.
Greetzzz
Sanka
Met routes met bestemming Eifel rijdt ge er praktisch langs!:moto:

VFReaky schreef:Shoppen bij Gericke Aachen loont sowieso omdat de prijzen daar altijd lager liggen dan bij ons.Met routes met bestemming Eifel rijdt ge er praktisch langs!:moto:

motorfreakske schreef:Bij Vanzeebroeck Motors ist nog altijd totale uitverkoop, khad het gepost ma nog geen reacties
Op Leovinci bvb is er 30% (op de stockmodellen weliswaar ==> uitverkoop :tongue:)
Voor de rest Arai 25%...
Ook percentages op Lazer, Shoei, Richa, Bering, Macna, Shark,... Afhangkelijk van model tot model...
Alles moet weg wegens verbouwingen, dus alles van kleding, accessoires, helmen, handschoenen,... m.a.w. alles!
meer info op http://www.vanzeebroeckmotors.be
is nog wa werk aan de site ma da komt nog wel...
Greetz

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast