Moderator: Moderators
RunnerX schreef:een vraagske, uw blok is da zelf gespoten met spuitbussen, en zonder demontage, of is het blok volledig uiteen gehaald en de onderdelen naar de spuiter gedaan?
uit Pitbull. Ben heel benieuwd naar uw antwoord aan Runner en het eindresultaat. Mooi werk.
[quote="ducatifreakske"]Alles is sjiek !!!behalve de hoog kont, das goesting eh ]
RunnerX schreef:een vraagske, uw blok is da zelf gespoten met spuitbussen, en zonder demontage, of is het blok volledig uiteen gehaald en de onderdelen naar de spuiter gedaan?
is dit gewoon hittebestendige lak dan(het zwart)?
en je veer, hoe of wat is die gespoten? en laat me even weten of de lak hiervan houd als je er een tijdje mee gereden hebt.
omdat het mogenlijk is dat zo'n lak kan lossen doordat een veer de hele tijd beweegd, en lak op bewegende onderdelen gaat niet samen.(denk ik toch?)
Pnol schreef:Heel ferm gedaan! Ben ook wel benieuwd naar de gebruikte lak voor het blok.. en krijg al rugpijn als ik naar de foto kijk.. Ma tis eens iets anders hé.. Veel plezier er nog mee!
Niekes & Gitte schreef:Dit is ook mijn mening,veel respect dat je aan zulk een uitdaging durft beginnen en dat het dan nog lukt ook.Zeer knap ik doe er mijn pet voor af maar vind het achterste gedeelte ook niet mooi maar begrijp wel dat het net de bedoeling is om eens met iets anders af te komen en je zal er zeker de aandacht mee trekken op de openbare weg.Anderen zullen dat waarschijnlijk net zo mooi vinden.Tof gedaan:duim:![]()
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten