Moderator: Moderators
XIII schreef:De kogel is door de kerk: mijne Z750 is verkocht. Tis ne geweldige moto en 20k pure fun mee beleefdmaar het was tijd om iets nieuws. Ik blijf wel in de Z familie, want heb een Z1000SX besteld
![]()

stijne schreef:Dit weekend het Z'tje nog een beetje gepimpt

Clercqie schreef:stijne schreef:Dit weekend het Z'tje nog een beetje gepimpt
Foto's

Carlito schreef:Clercqie schreef:stijne schreef:Dit weekend het Z'tje nog een beetje gepimpt
Foto's
post1172867.html#p1172867

Z-Holic schreef:Stijne zen bike rocks!
,alleen denk ik dat je nog steeds op uw ellebogen ziet.in de plaats van de baan.schnitzer schreef:Z-Holic schreef:Stijne zen bike rocks!
Die spiegels vindt ik wel geslaagd,alleen denk ik dat je nog steeds op uw ellebogen ziet.in de plaats van de baan.

Sushix schreef:Hey guys ,
Wss zit ik wel ergens verkeerd , maar niet echt direct gevonden waar ik dit eens kost posten.
Ik rij zelf ook met een Z750 '08 , nu ga ik er een andere uitlaat op plaatsen , ik twijfel tussen een Ixil dual hyperlow of Leovince EVO factory . enige ervaringen met deze 2 uitlaten ? Zijn er verandering qua prestaties ? gecombineerd met een K&N airfilter natuurlijk ^^
Grtz

stijne schreef:Dit weekend het Z'tje nog een beetje gepimpt
.buuntje schreef:met enkel een einddemper ga je weinig tot geen pk winst hebben.
je moet al naar een volledige lijn gaan + een remapping om pk winst te hebben
t'is dus enkel om de sound te doen, bijgevolg zeker de leo pakkeSushix schreef:stijne schreef:Dit weekend het Z'tje nog een beetje gepimpt
Waar je rem / koppelingshendels gekocht of bestelt ? Kan ni echt lezen welk merk het is.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten