Zelf alvast heel content van mijne Z.
Moderator: Moderators
[/color]
ik had wel een van de sjeiker z750 ixil uitlaat , klein spiegelkes , ondebuikske met lichtje , valblokken , pinkerkes , dezelfde als toen bij gsm stond int blauw met alle opties , maar de mijne was ne zwarte , ik vind de z 750 en 1000 een va de schoonste naked bikes
alleen spijtig dat de oude geen regelbare vering hadden en de 1000 heeft dat maar aan enen kant , ma der is verandering in gekomen 

[/color]

@ All,
Ik heb het initiatief genomen voor een Meet& Greet in het centrum van Nederland.
Dit n.a.v. de grote opkomst en de enthousiaste gesprekken bij de grote Z meet & Greet vorig jaar in Meerkerk.
Mijn intentie is vooral "posen" met onze trots en ideeën voor modjes opdoen. Tevens is het leuk om de gezichten achter de "Nickname's" te ontmoeten.
Het idee om het in een stad te doen is ontstaan uit het feit dat hier in Den Bosch er jaarlijks onder de rook van de Sint Jan een Ducati Monsterdag wordt georganiseerd. Dit trekt veel bekijks. En is ook gezellig, ook al is er verder niets 'te doen'. Als het weer meezit en de eerste terrassen er staan, denk ik dat we ons prima gaan vermaken.
Ik vind dat onze motoren ook wel eens gezien mogen worden door het grote publiek.
Voor de mensen die mooie plaatjes willen maken van bovenaf. De torenbeklimming is gepland om 12 uur voor max. 15 mensen
Een rit is wat mij betreft niet de bedoeling. (met zo'n grote opkomst ook niet zomaar te doen, lijkt mij)
En ritten komen er nog genoeg neem ik aan, want ook het afgelopen jaar hebben we op diverse gelegenheden elkaar gezien en samen gereden.
De bedoeling is om daar om 11.00 uur onder de rook van de "onzelievevrouwetoren" te meeten.
Dit tijdstip geeft iedereen uit verschillende delen van het land de kans om er te zijn.
De diverse vertrekpunten en tijden worden al langzaam besproken.
Zo vertrekt:
NO-Brabant en Limburg om 10.00 uur vanaf wegrestaurant "De Lucht" langs de A2 bij Bruchem.
Noord-Holland en omstreken om 10.00 uur vanaf Kawasakidealer Horeon.
Voor de Westerlingen (rijnmond/ Haaglanden/Gouda e/o) 10:00 verzamelen shell station A12 tussen afslag Gouda en Reeuwijk
voor zover.
Ron
DeditisgeengrapnewskoolZmeeting
loc.: Onze lieve vrouwetoren, Amersfoort.
http://maps.google.nl/map....056832,2.532349&om=1
Datum: 1 april 2007
aanvang: 11 uur
deelnemers: (ovb)
RaptoRemus (cagiva)
Evil Eddie
Bohica +2
Fulleke (bmw)
Tikka Z750
z1000 muis
Knutsel
ffTzz
Ad/z1000
Dennis z1000
--------------
Lowes
D'n Bok
Maestro +1
Jason
Rooie Z
Straycat
Adjuh
Crawl
Kimi
Bart z1000
--------------
Lizard
Crazy Girlie
MauZ1000
De Piepies
Robertomille
Trippel AAA
Eelco z750
Diavolo di Velocita
Nelis 00
Koekenbakker
---------------
Kawasutra
Ztt
Flink
Gawaine
Lukkes (B)
Kawa-men
z1000har
z1000-baka
kawazed
NitroN
--------------
wally z750
boa constrictor (B)
Z146 (B)
Urbambo (B)
Zed (B)
Ruby
Duckman
Zlata
Z-crew (B)
BrinZ (honda)
-------------------------
Mr_Willes
The Fly
Elferinks
enkele Oosterburen (D)
update tot nu toe.
staat er een + achter een naam met een cijfer dan neemt die persoon nog een aantal gasten mee.
:agree: Voor je zo'n topic's opent, kijk toch even of er nog niets dergelijk reeds bestaat...toxic_rebel schreef:http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=10994

Z146 schreef:Da's gewoon een vraag over de bevindingen van die motor . Deze topic is eerder een ontmoetingsplaats voor Z rijders . Toch ?

:cool::cool:
Ik was dit weekend bij Van Mol voor de flipper en wat doet ne mens dan...hij begint een klappeke te doen hé
Weeral de meeste tankbeurten, gvd 
:D:Dbwa mijne z750 haalde vlot 240 en ik had nog over , wel nie echt aan te raden voor langere tijdpeter schreef:awel, kzal ook hier mee doen séIk was dit weekend bij Van Mol voor de flipper en wat doet ne mens dan...hij begint een klappeke te doen hé
![]()
Ik vroeg aan de Dirk om eens een vergelijking te maken qua prestaties tss enerzijds de z750 en bv ne gixxer 750 en de Z1000 en de SV1000. Volgens hem was de Z750 in dit plaatje de minst spectaculaire en is de grote Z sneller van plaats dan de SV. Klopt dit zoal ? Hoe is het met de injectie gesteld ? On-off, ergens een dip die vermeldenswaard is ? En ni te vergeten, hoeveel verbruiken de Z's bij een doorsnee sportieve rijstijl ? Vandaag bij de eerste Ardennenrit liet de SV zich "naftgewijs" weer van zijne slechtse kant zien zenneWeeral de meeste tankbeurten, gvd

ik heb gene z meer , mag toch nog wa mee zeveren of nie:?Z146 schreef:Da's gewoon een vraag over de bevindingen van die motor . Deze topic is eerder een ontmoetingsplaats voor Z rijders . Toch ?

INDY schreef:bwa mijne z750 haalde vlot 240 en ik had nog over , wel nie echt aan te raden voor langere tijd

Funbiker schreef:Dit is mijn zedje , bijna nog volledig standaard maar ik vind hem best ook mooi zo
vin ek dat den schoonste mee da rood zadel en wielen,oogt zeer sportief 
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten