Krikke TST schreef:Jullie kunnen misschien een groep onder elkaar beginnen he. 2rock4u
this might be not such a bad idea maar zou hier interesse voor zijn ... that's the question
Moderator: Moderators
Krikke TST schreef:Jullie kunnen misschien een groep onder elkaar beginnen he. 2rock4u
this might be not such a bad idea maar zou hier interesse voor zijn ... that's the question
monkeybone schreef:ola DiMMaX
tof te lezen dat ge de musickness in u hebt ... zelf ben ik al jaren kompleet zot van alles wat geluid voortbrengt en verdiep ik me nog elke dag in deze oneindigheid:D ik krijg er geen genoeg van - ondanks alle frustraties en worstelingen die je zoal meemaakt tijdens 'the evolution' ... ben begonnen als gitarist maar door vele omzwermingen en interesse ben ik me gaan toeleggen op muziek in z'n breedste vorm ...
En de logische stap was dan ook de gitaar aan de kant te zetten en een viersnarige in huis te halen
monkeybone schreef:moest ge interesse hebben check dan volgende link
http://www.musicproductive.com/site.php?p=groupe&id=1586
hier zijn een paar extractjes te horen van hetgeen ikzelf heb ineengeflanst!
Laat maar weten of ge 't iets vind of nie, smaken verschillen en twisten bestaan ...
Wel jammer dat het maar stukjes zijn, ik ben vooral verzot op intro's enzo, de opbouw en dergelijke dingen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik daar zelf heel goed in ben of altijd aandacht aan besteed
markkbm schreef:http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=11658
monkeybone schreef::duim: this might be not such a bad idea maar zou hier interesse voor zijn ... that's the question
:D
Ben regelmatig eens uit de muziekles gezet geweest ook omdat ik zodanig goed kon spelen 

mimi_harley schreef:dus blijkbaar zit het in de familie..:D
markkbm schreef:@smalle : pas op want yamaha heeft ook o.a.gitaren,mijn akkoustische is er een van 1973.toen 4000bef en nu onbetaalbaar in mijn ogen

DiMMaX schreef:Hehe, ik heb inderdaad een aantal virussen te pakken (naast biking)![]()
Ik ben ook ooit begonnen als gitarist en speelde toen in een bandje. Na een tijdje (had ik dus nog niet meteen door) betrapte ik mezelf erop dat ik eigenlijk vooral baslijnen speelde op m'n gitaarEn de logische stap was dan ook de gitaar aan de kant te zetten en een viersnarige in huis te halen
![]()
Naast bassen probeer ik ook nog wat 'electronische' muziek te maken, maar da's meer voor de fun en het spelen ermee...
Interesse heb ik altijd om naar iemand's creaties te luisteren. Heb wel moeten wachten tot ik thuis was, op m'n werk is dat niet zo'n goed idee![]()
Heb er ondertussen dus eens naar geluisterd en ik was aangenaam verrastWel jammer dat het maar stukjes zijn, ik ben vooral verzot op intro's enzo, de opbouw en dergelijke dingen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik daar zelf heel goed in ben of altijd aandacht aan besteed
![]()
Smaken verschillen inderdaad, maar mijn muziekkeuze is zeer ruim, maar dan echt zeeeer ruim en wat ik heb gehoord kan ik zeker genieten.
Om het compleet te maken, heb ik hieronder ook 3 links gezet van die bewuste demo die in de studio werd opgenomen en afgemasterd... oordeel zelf.
Ik zal mezelf onthouden van er eigen commentaar bij te zetten, ik hoor die graag van jullie.Weet dat ik bij die groep niet meer speel en daar mijn 'gegronde' redenen voor heb. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en zo zal ik zien of die reden dus echt gegrond was.
Maw: alle commentaar is welkom! En weet dat ik tegen kritiek kan ]Storm[/url]
2) No Soldier
3) Rose Garden funeral of sores
Bass is ikke![]()
2 eerste nummers zijn eigen creaties van de band
Lyrics van de zangeres, de rest van de muziekanten
3de en laatste nummer is een cover van John Cale in eigen jasje
Veel luisterplezier!
Cheerz!
DiMMaX
Edit: kheb die files op zo'n gratis filesharing gezet, sorry voor de reklaam.
Voor alle duidelijkheid: effe de pagina laten laden en dan heb je links een vak waarin een 'play-button' tevoorschijn komt....
, maar het is niet mijn genre.
In a mad world, only the mad are sane 

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten