Zijn er ook nog Choppers hier ?

Rijervaring, foto's en geschiedenis van choppers.

Moderator: Moderators

Berichtdoor ZZ5 » Ma Okt 04, 2010 8:42 pm

die choppers van walz zijn voor mij de ideale lijnen in en motor maar de prijs
:s
Harley Davidson Street Glide
$-Kawasaki ZX636R 2006$- ------> Sold
Kawasaki ER6-F ------> Sold
Gebruikers-avatar
ZZ5
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Harley.Driver » Ma Okt 04, 2010 9:39 pm

Imno schreef:Tuurlijk is dat zo. Je gaat een chopper/cruiser (ook Harley) toch niet gaan vergelijken met een ander type motor zeker ?
Ne chopperrijder vindt dat helemaal niet erg dat die vering niet god-weet-wat is en die grondspeling beperkt. Ze rijden soms als nen tank en dat weet je op voorhand. Tot den dag van vandaag rij ik nog altijd retegraag met zo'n tank. I'ts a way of life en je pakt er sommige zaken graag bij. Hobbeldehobbel...heerlijk ! :)

:agree:
Harley-Davidson Road King Classic 2007 ! :duim:
Afbeelding
Een Harley rijder heeft nooit pech, hij doet onderhoud onderweg
Gebruikers-avatar
Harley.Driver
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Circuit Maniac » Di Okt 05, 2010 12:03 pm

waarom rijden oude mensen er dan op die niet meer op andere moto's kunnen rijden als ze zo oncomfortabel zijn:s
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden
Gebruikers-avatar
Circuit Maniac
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Olsene Boy » Di Okt 05, 2010 12:09 pm

Imno schreef:Tuurlijk is dat zo. Je gaat een chopper/cruiser (ook Harley) toch niet gaan vergelijken met een ander type motor zeker ?
:)

waar is de andere moto in mijn opmerking?

kerel vraagt uitleg, krijgt uitleg...als zijn ding 'beperkte grondspeling' en 'slechte vering' is, ik lig daar nie wakker van zunne

die chopper-rijders :?

vraagt er één uitleg op een forum, krijgt uitleg en andere chopper-rijder gaat m verdedigen :?

mss daarom dat choppers van die forward controls hebben?
voor die lange tenen?
Gebruikers-avatar
Olsene Boy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Imno » Di Okt 05, 2010 4:45 pm

Olsene Boy schreef:waar is de andere moto in mijn opmerking?

kerel vraagt uitleg, krijgt uitleg...als zijn ding 'beperkte grondspeling' en 'slechte vering' is, ik lig daar nie wakker van zunne

die chopper-rijders :?

vraagt er één uitleg op een forum, krijgt uitleg en andere chopper-rijder gaat m verdedigen :?

mss daarom dat choppers van die forward controls hebben?
voor die lange tenen?

Ik dacht eerder om het volledige gewicht van de bestuurder naar voor te brengen om een betere controle van de motor te hebben en tegelijkertijd een comfortabeler zitpositie. Maar kan natuurlijk verkeerd zijn he ! ;)
Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Imno » Di Okt 05, 2010 4:52 pm

Circuit Maniac schreef:waarom rijden oude mensen er dan op die niet meer op andere moto's kunnen rijden als ze zo oncomfortabel zijn:s

Buiten de way of life, het onderdeel cruising geldt voor heel wat veertigers en meer dat ze tegen die leeftijd de middelen hebben om zich the queen of cruisers te kopen :)
Licensed to chill.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Circuit Maniac » Wo Okt 06, 2010 12:24 pm

queen of cruisers?
kunt ne harley nu moeilijk vrouwelijke noeme :D
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden
Gebruikers-avatar
Circuit Maniac
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Imno » Wo Okt 06, 2010 2:57 pm

Circuit Maniac schreef:queen of cruisers?
kunt ne harley nu moeilijk vrouwelijke noeme :D

Hela ! Geen commentaar op de iets meer gezette dames he ! ;) Maar als het je kan plezieren wil ik der ook wel de King of cruisers van maken hoor :)
Licensed to chill.
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Olsene Boy » Wo Okt 06, 2010 3:49 pm

Imno schreef:. Maar kan natuurlijk verkeerd zijn he ! ;)

denk t...
volgens zover ik weet gaan bij forward controls enkel je voeten vooruit en niet je ganse lijf, dus mss met heel zware voeten of heeeel lange tenen :D

verkochten we vroeger hier héél veel die forward controls maar is plots samen met ape-hanger sturen abrupt gestopt. Konden ze nochtans niet snel genoeg aanslepen hier...
Gebruikers-avatar
Olsene Boy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Imno » Wo Okt 06, 2010 5:27 pm

Olsene Boy schreef:denk t...
volgens zover ik weet gaan bij forward controls enkel je voeten vooruit en niet je ganse lijf, dus mss met heel zware voeten of heeeel lange tenen :D

verkochten we vroeger hier héél veel die forward controls maar is plots samen met ape-hanger sturen abrupt gestopt. Konden ze nochtans niet snel genoeg aanslepen hier...

hum..olsene...al zo is een goei ritje gereden met ne chopper ? In geval van wel toevallig iets ontdekt met de gewichtverdeling ? (geloof het of niet maar heb kleine schattige teentjes :p)
Licensed to chill.
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Vorige

Terug naar Choppers