Moderator: Moderators
Imno schreef:Tuurlijk is dat zo. Je gaat een chopper/cruiser (ook Harley) toch niet gaan vergelijken met een ander type motor zeker ?
Ne chopperrijder vindt dat helemaal niet erg dat die vering niet god-weet-wat is en die grondspeling beperkt. Ze rijden soms als nen tank en dat weet je op voorhand. Tot den dag van vandaag rij ik nog altijd retegraag met zo'n tank. I'ts a way of life en je pakt er sommige zaken graag bij. Hobbeldehobbel...heerlijk !

Imno schreef:Tuurlijk is dat zo. Je gaat een chopper/cruiser (ook Harley) toch niet gaan vergelijken met een ander type motor zeker ?

Olsene Boy schreef:waar is de andere moto in mijn opmerking?
kerel vraagt uitleg, krijgt uitleg...als zijn ding 'beperkte grondspeling' en 'slechte vering' is, ik lig daar nie wakker van zunne
die chopper-rijders
vraagt er één uitleg op een forum, krijgt uitleg en andere chopper-rijder gaat m verdedigen![]()
mss daarom dat choppers van die forward controls hebben?
voor die lange tenen?

Circuit Maniac schreef:waarom rijden oude mensen er dan op die niet meer op andere moto's kunnen rijden als ze zo oncomfortabel zijn:s

Circuit Maniac schreef:queen of cruisers?
kunt ne harley nu moeilijk vrouwelijke noeme
Maar als het je kan plezieren wil ik der ook wel de King of cruisers van maken hoor 
Imno schreef:. Maar kan natuurlijk verkeerd zijn he !
Olsene Boy schreef:denk t...
volgens zover ik weet gaan bij forward controls enkel je voeten vooruit en niet je ganse lijf, dus mss met heel zware voeten of heeeel lange tenen![]()
verkochten we vroeger hier héél veel die forward controls maar is plots samen met ape-hanger sturen abrupt gestopt. Konden ze nochtans niet snel genoeg aanslepen hier...
)Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten