Wooot het speelgoed is vandaag toegekomen

Wel geen 220 maar een 210...dus toch in de juiste topic dan hé.
Straks is gaan zien waar ik hem het beste kan plaatsen ergens, maar viel me wel op dat er geen lader bijzit voor gewoon in het stopcontact te steken. Dus is hem momenteel aangesloten via de USB kabel met de PC. Iemand een idee hoelang het duurt voor een volle laadbeurt te hebben? Ik zie niet direct een batterij icoon tijdens het aansluiten...maar batterij was ook niet leeg derstraks. Dus hoelang moet je hem aan de PC hangen om van plat naar vol te gaan?
Heb de mapupdate al kunnen doen, en tot nu toe niet echt een probleem gehad met de installatie van de software. Ook al eens een ritje gedownload...alleen spijtig dat er geen direct te vinden zijn hier op het forum voor het pajottenland.
Momenteel ga ik hem niet aansluiten op de batterij omdat ik echt niet thuis ben in electriciteit enzo...dus hopelijk haal ik wel 8 uur en kan ik hem dan opnieuw laden

Moest er toch iemand rond Sint-Pieters-Leeuw, Halle, Beersel etc zijn die het ziet zitten om de Zumo aan te sluiten aan de batterij/licht/onder het contact op een correcte manier...laat maar iets weten hé. Wil gerust tijdens een weekend even langskomen en je hoeft dit ook niet gratis te doen natuurlijk

Wil het wel allemaal mee volgen dan zodat ik weet hoe het moet volgende keer.