Moderator: Moderators

McDaddy schreef:Heb de batterij gewisseld met die van ne maat van mij. Maar doet nog niets. Heb vandaag ook niet de tijd gehad om bij Ataf langs te gaan.
Maar toch al een vraag. Iemand een idee wat het kost voor hem alleen al na te kijken?
Want meestal vragen ze een fortfetair bedrag voor nazicht en dat wordt niet aangerekend als ge ofwel laat repararen ofwel ne nieuwe koopt.
Echter als de kosten te hoog zijn, ben ik niet van plan om ne nieuwe te kopen, daar mijne maat zijne aan mij wil verkopen voor heel zacht prijsje. Dus wil ik eerst ff afwegen wat het voordeligste gaat zijn.
Alvast bedankt.
Gaazzz Sultan schreef:Hoe oud is dat ding ?
Zo gaat het bij Point2
Wij rekenen als dealer geen behandelingskosten aan.
Het toestel wordt opgestuurd naar Garmin en zij laten ons weten hoeveel de herstellingskosten zullen bedragen vooraleer de herstelling wordt uitgevoerd. Indien u de kosten te hoog vindt, wordt het toestel kosteloos teruggestuurd - zonder herstelling, weliswaar.
mvg
Stef

McDaddy schreef:Shame on you, stef
Ben het toestel in 2007 nog bij u thuis komen halen.
Is nu niet bepaald sympathiek zou ik bij 2point langs gaan, als ik hem daar niet gekocht hebt, omdat zij het gratis doen. Ik moet ook es horen bij Ataf.
Bedankt.
McDaddy schreef:Is nu niet bepaald sympathiek zou ik bij 2point langs gaan, als ik hem daar niet gekocht hebt, omdat zij het gratis doen. Ik moet ook es horen bij Ataf.
hubke01 schreef:http://forum.gps.nl/ eerst hier nog eens rondkijken, mss een volledige reset doen dan gaat hij mss

hubke01 schreef:probeer eens de battry uittehalen en dan aan pc hangen zien wat dat geeft.
ik zoek nog verder voor u

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten