de vraag is. ik ga een zumo 660 kopen zit daar dan ook alles bij, zoals aansluiting voor moto en auto, houder voor in de auto plus houder voor de moto of moet je dat nog allemaal bij kopen.graag wat info

Moderator: Moderators

realnuts schreef:alles zit erbij, maar voor hetzelfde maar met minder geld heb je een zumo 210.
alle, die zou ik nemen in uw plaats e
ter info, ik heb een 660, de 210 was toen nog ni uit...
realnuts schreef:tgo ja, ten opzichte van de 220 heeft de 210 enkel de kaarten niet van UK, Noorwegen, Zweden en Finland, voor de rest is dat hetzelfde toestel
met de 660 kan je ook je gsm koppelen en een headset, je hebt wat meer uitbreidopties, ..
maar als je van plan bent om in europa te blijven, routes te plannen en geplande routes te rijden, dan ben je evengoed met een 210 of een 220

pnobels schreef:Heeft die 660 eigenlijk ook het bluetooth probleem dat het begin van iedere voice instruktie verloren gaat?

pnobels schreef:Heeft die 660 eigenlijk ook het bluetooth probleem dat het begin van iedere voice instruktie verloren gaat?
realnuts schreef:pnobels schreef:Heeft die 660 eigenlijk ook het bluetooth probleem dat het begin van iedere voice instruktie verloren gaat?
ik niet
snelle eddy schreef:pnobels schreef:Heeft die 660 eigenlijk ook het bluetooth probleem dat het begin van iedere voice instruktie verloren gaat?
hebt ge al ne update gedaan ???
http://www8.garmin.com/products/webupda ... nstall.jsp
realnuts schreef:
met de 660 kan je ook je gsm koppelen en een headset, je hebt wat meer uitbreidopties, ..
wittmann schreef:realnuts schreef:
ik kan da me mijne 210 ook én ik rij nie na de eerste straat al mis gelijk sommigen me ulder 660![]()
Hoe ge et draait of keert, der is geen enkele van die spullen da werkt hoe het moet vind ek. De 550 is nog het beste ma die kon ik al niemeer kopen, daarmee is het de 210 geworden.
Soms tijdens het rijden dat hij spontaan reset, ik ne harden reset moet doen en soms ook de route opnieuw moet importeren (zegt altijd dat het eindpunt bereikt is ipv de route te starten).
Voor speelgoed da zo duur is trekt da op niks.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten