Moderator: Moderators

Flitz schreef:goeie vraag van die oordopjesZit met hetzelfde

1DRR schreef:In hoeverre is het te doen om routes te volgen zonder dat je een scala rider of andere headset erbij koopt?
Of zit er standaard een of andere headset in de doos ?
AlainD schreef:Betekent dit dat je eigenlijk dan beter een nuvi 550 koopt ipv een zumo 660?
Beide zijn waterdicht, alleen kan je op een nuvi geen oortje zetten en deze heeft ook geen BT. Maar er zit wel 300 euro verschil op?
Mvg ALainD

Brunetti schreef::agree:
, plug earphones voor mp3 spelers is een goedkoop alternatief (met koord weliswaar).
Brunetti

MotoChris schreef:Als je ze in uw oren krijgt en bij het opzetten/afnemen van de helm is dit toch allesbehalve handig...
ER6F boy schreef:Ik rij ook al een paar maanden op gps (tomtom). In het begin zette ik het geluid op 100% omdat ik zonder headset reed en om toch nog iets te horen, maar al heel snel heb ik het geluid afgezet. Ik volg nu gewoon op het scherm, en vermits de gps naast de toerenteller staat, is da heel goe te doen. Heel af en toe mis je eens een straat, maar de tip is na de afslag gewoon effe te kijken hoe ver de volgende aanwijzing ligt. Als ge nie in het stad rijd, is da soms wel een paar km da ge nie naar de gps moet omkijken.
Vroeg me eigenlijk af, is het mogelijk oordopjes (tegen windruis dus) te combineren met een headset? Ik vermoed van niet?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten