![]() |
![]() |
|
|||||||
| Bekijk resultaten enquête: zou je naar de on the move clubavond komen in O-VL ? | |||
| ja |
|
59 | 71,08% |
| nee |
|
24 | 28,92% |
| Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Waar je het ook houdt, het zal nooit goed zijn voor iedereen
|
||||
|
||||
|
denk dat het idd goed zou zijn om eens overal te proberen.
Ben zelf nog nooit geweest omdat ik er tegen op zie voor de snelweg... Maar als het doorgaat ben ik zeker van de partij.
|
||||
|
||||
|
Zo'n clubavond is de ideale gelegenheid om een ritje te plannen.
Het begint om 18u al dus kan je om 22u nog rustig terugtuffen, zonder 1 meter autostrade te doen...
|
||||
|
||||
|
Als het niet regent doet het er niet toe waar het is. Alleen ligt zaterdagavond nogal moeilijk. we proberen er in ieder geval te zijn de volgende keer.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Wat bedoelt ge daar nu mee?
|
||||
|
||||
|
Ik zat al aan't clublokaal bij uwe laatste entree, zenne
|
|
|
||||
|
||||
|
Kan niet stemmen, antwoord zou worden 'misschien'.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
dan om de maand in een bepaalde regio een clubavond, zo heb je meer variatie tusse de regio's van west midden en oost vlaanderen, we hebben overal leden zitten waarom is niet afwisselen elke maand (is maar een idee). ![]() Ps. Sorry was vergeten te stemmen. ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Dat is 20km 'dichter' als meldert vanuit Boom.
![]() Als den datum past etc... Ja gestemd dus.
|
||||
|
||||
|
DOEN!!!!!!
héél goed idee en ik kom zeker meer dan, beloofd
Laat ons bidden... Uw merken worden geheidligd. Laat het mooie weer komen. Uw wil geschiede. Op de recht stukken, zowel in de bochten. Geef ons heden onze dagelijkse lol. En vergeef ons onze schuivers. Gelijk wij ook anderen hun brokken vergeven. En rijd ons niet in de vernieling Amen. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
jawel maar dan is haar olie op.
![]() ![]() ![]() grtz Mr.White
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Knap van VFRboy en Sandra dat ze het allemaal wilden doen, maar ze deden het vooral omdat niemand anders vrijwilliger was. .
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Het gaat trouwens niet om het feit wie of wat al het werk gaat doen het gaat gewoon over het feit of we die avond mensen mogen verwachten en we mogen blijkbaar mensen verwachten als je het poll resultaat ziet ... voor de rest zorgen wij wel ![]() want er zijn meer dan mensen genoeg om dit te willen doen ...mvg Stef
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() als we kunne helpe we altij stef depo rita boke en zo zijn er nog veel te veel om op te noemen duidelijk verkeerde info bij imno in de bus gekomen
|
||||
|
||||
|
zou weis zijn ik kom !!
|
|
|
||||
|
||||
|
het hangt van zoveel factoren af....werk, andere plannen...
Als het goed uitkomt en ik heb er zin in, dan maakt het niet echt uit voor mij of ik een paar km meer of minder moet bollen om ulle nog is te zien
|