![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
De geïnteresseerden kan ik de (unflagged) route voor Garmin bezorgen (te groot blijkbaar om hier up te loaden).
Ik ben er nog eens door geweest en heb de laatste aanpassingen aangebracht: Dag 1: vertrek in Eupen (14u) naar Idstein (DE), 394km, 5u52' Hoge Venen (BE), Eifel (DE), Moezel (DE), Rijn (DE) ![]() Dag 2: Idstein-Brennes (DE), 649km, 8u43' Romantische Strasse (DE), Altmühltal (DE), Pfalz (DE), Bayerisches Wald (DE) ![]() Dag 3: Brennes-Tweng (AT), 664km, 9u28' Bayerisches Wald (DE), Böhmer Wald (CZ), Oberösterreich, Niederösterreich, Mariazell, Radstädter Tauern, Obertauern) ![]() Dag 4: Tweng-Vent (AT), 695km, 8u41' Nockalmstrasse (AT), Nassfeldpass (AT-IT), Plöckenpass (IT-AT), Grossglocknerhochalpenstrasse (AT), Gerlospass (AT), Brennerpass (AT-IT), Jaufenpass IT, Timmelsjochpass (IT-AT) ![]() Dag 5: Vent-Schapbach (DE), 575km, 8u03' Silvrettapass (AT), Au(AT), Bodensee CH, Schwarzwaldhochstrasse (DE) ![]() Dag 6: Schapbach-Eupen, 501km, 7u21' Schwarzwaldhochstrasse (DE), Elzas FR, Saarland DE, Luxemburg, Eifel, Hoge Venen ![]() Tankstop om de 160km. 't Zal de moeite zijn!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Omde 160 km tanken, dat is een RAMP.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
@VTRX:
Hoe staat het met de moto? Komt dat in orde?? |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
ik kan al ni meer wachten , alle overnachtingen geboekt ?? moet gij dan geen €€€€ hebben ??
|
|
|
||||
|
||||
|
Neejet, ik altij maar vragen "Brauchen Sie eine Anzahlung?"
Maar nee dus. Ik kom blijkbaar als een betrouwbaar persoon over.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lol
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja lap, den ene na den anderen, ze vallen precies als vliegen!
Onzen Ghostrider heeft zijne pols gebroken en kan dus ook niet mee!!! ![]() Veel beterschap Marc. ![]() Ik lijk dan misschien wel betrouwbaar, ik schijn precies toch niet veel geluk te brengen. ![]() Wouter, hoe zit dat met uw masjien? Als er nog iemand goesting heeft om mee te rijden, er is nog minstens een bed vrij!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Allé, nog ene die afvalt.
Haga, we zijn nog met ons tweeën! Voor mij geen probleem ze, ik ga rijden, en veel! ![]() Als er nog iemand mee wil, laat het zeker even weten!! |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
ik hoor ze al roepen
|
|
|
||||
|
||||
|
veel plezier mannen.
Sprint 22/7, VR zolder 29/7 VR Assen 2/8, Sprint 5/8, VR Spa 12/8 & 13/8, Sprint 2/9, VR Spa 13/9, NBC 29/9 CBR1000RR 2008/9/10 RACEKUIP TE KOOP, GESPOTEN IN ROOD/ZWART/WIT, STOMPGRIPS, ZADEL FOAM VASTE PRIJS 500€ |
|
|
||||
|
||||
|
Merci!
|
|
|
||||
|
||||
|
TY Alex
en binne 2j gaan we dan naar IOMTT ???
|
|
|
||||
|
||||
|
Dan ga ik wel eens mee!
ps Haga: Ik pak sowieso een bus kettingspray mee dus dat moete gij nie doen hé, met één bus zullen we wel toekomen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() en ik had mijn mini busje kettingspray ook al klaar gelegd
|
|
|