![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb hem juist een tik harder gezet (stand 4, achteraan, model er6-n 2006). Vooraan kan je ze niet verstellen.
Zo kreeg ik meer gevoel. En pas met de nieuwe banden, Dunlop qualifier II (voorheen Dunlop D...) kreeg ik het vertrouwen. Die standaard banden deden echt kl.... werk. Het was alsof ik voor en achteraan wegschoof in de bochten. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
als je wilt dak brief inscan zeg je maar |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Voor en achterband geplaatst voor 300€, geen slechte prijs vond ik.
Ik ben er echt tevreden van. Misschien was ik beter met een meer 'tour' band. Of moet ik zeggen, even goed met een tour band. Want ik rij nog maar een paar jaar. Maar sinds de nieuwe QII (Dunlop sportmax qualifier II) is mijn rijstijl en vertrouwen ongeloofelijk vooruit gegaan. En ik acht mijzelf nog niet bij de betere, laat staan gemiddelde rijders. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
graag!
There are 2 rules to succeed in life #1: Don't tell people everything you know... |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Ook na dat ze goed ingereden zijn? Zelfs tijdens het inrijden moest ik mijzelf tot de orde roepen en kalmer aan doen, want ze gaven mij zoveel vertrouwen dat ik de inrijperiode vergat.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() Als de deze er door zijn, ga ik wellicht de sportsmart eens proberen. Zou een geweldige band zijn. |
|
|
|||
|
|||
|
gisteren de ER6 de sporen gegeven op Mettet ...
DIKKE FUN MAN ![]() Nu wel overal spierpijn, zo'n recht stuur op circuit is toch iets anders dan clip-ons
|
||||
|
||||
|
Eeeuhm, honderden kilometers inrijden
. 10km, max 20km zal wel genoeg zijn zeker ? Op circuit is dat 1 à 2 rondjes (km of 4/5). Dunlop qualifierII krijgt toch veel goeie commentaren overal ? Ik zelf heb enkel ervaring met de qualifier RR maar wel op circuit waar ik vrij hard mee rondging (1:50 op Zolder, 57,25 op Folembray) en momenteel rij ik met de sportsmart van Dunlop,ook een goe bandje maar wel vrij sportief.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ma nogmaals, nu ze schoon rondgereden zijn vanachter ben ik er echt heel content van.
|
|
|
||||
|
||||
|
Is da positief of toch eerder een beetje negatief bedoeld als ge er op straat wil mee rijden?
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
.Van zo'n sportieve band kan je natuurlijk de levensduur van een sporttoerband niet verwachten hé. Voor op band is em iets te sportief, tenzij je regelmatig een trackday meepikt.
|
||||
|
||||
|
Voor mij ook aub! ge mailt 't maar. dan asap afspraakske maken se
|