![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
uitlaat aanpassen
ik zou graag de cat en de uitlaat klep van de originele voorbochten slijpen en vervangen door een stuk buis.
2 problemen - ik kan nie lassen - en geen gerief om zo'n buis te plooien wie weet er waar ik terecht kan om dit te laten uitvoeren, regio waasland en liefst de komende week nog grtz leo |
|
|
||||
|
||||
|
voor plooiwerk van de buis(zen) ga ik altijd bij Midas
.
|
||||
|
||||
|
in jou geval:
Midas in jouw regio.
|
||||
|
||||
|
ok en hebben die ook buis denk je ?
|
|
|
||||
|
||||
|
dat weet ik niet, maar ik heb met een amerikaanse auto gereden. Ik heb bij Midas een stuk uitlaat op maat laten maken (buis, plooiwerk en lassen) en dat kwam nog niet zo duur uit (veel minder duur dan de oorspronkelijk uitlaat van de USA laten komen).
Ik zou zeggen: ga effe langs met je moto en hoor wat ze te bieden hebben .
|
||||
|
||||
|
Die hebben alleen ijzeren buis,geen inox en zullen ook geen inox lassen denk ik.
Ik heb daar ook ooit mijn eigen inox buizen laten buigen en dat was bijna gratis.
|
||||
|
||||
|
Hou ons op de hoogte want zou graag hetzelfde doen
|
||||
|
||||
|
Nu ik er aan denk,Bikeparts in Grembergen heeft de linkpijpen voor mijn streetfighter gemaakt.
Die gaan dat dus zeker kunnen.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
wegens te druk .
|
||||
|
||||
|
loe kun je aan de cat ??
je kan die met een lange beitel er uit kloppen en de klep gewoon los koppelen dan staat die open . das bijna het zelfde als een stuk buis er tussen lassen maar je moet aan de cat graken natuurlijk. grtz Mr.White
|
||||
|
||||
|
racingshop piessens aan de abdijstraat doen uitlaten van auto's maar zullen moto's ook wel doen en die mannen kunnen goed lassen.
|
|
|
|||
|
|||
|
http://users.skynet.be/bfr/
perfect werk, heeft eens uitlaatvoorbochten gemaakt voor een blackbird-motor gemonteerd in kit-car |