Ga terug   2fast4u.be Forums > Anderen > Polls
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home Forums 2fast4u.be Registreer Leden Regels Kalender Zoeken Markeer forums als gelezen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 12 januari 2005, 16:41
wcf on tour's schermafbeelding
wcf on tour wcf on tour is offline
2fast4u.be Senior Lid

Angry moto ongeval en arbeidsongeval

ik heb een vraag
heb 6 mei 2004 een ongeval gehad met de moto op weg naar het werk
toen hebben ze me ne ijzerwinkel in mijn schouder gestoken
nu gaat dat terug uit moeten is dat dan terug betaald door de verzekering of niet
en mijn verzekering en tegenpartij zijn nog altijd nie overeengekomen want ze me gaan betalen van pijn en smartegeld
want er zitten drie verzekering tussen die van mij, die van mijn omver heeft gereden en die van mijn werk.
ik moet de laatste maanden telkens naar een dokter van elke partij.
maar nog altijd geen euro gezien hoor.
hoelang gaat zoiets duren en ik ga een blijvend letsel houden.
weet iemand hoe ze dat bereken en hoelang dat kan duren.
de verzekering heeft me wel gezegd dat ik in mijn recht ben.
Met citaat reageren
Oud 12 januari 2005, 17:06
schnapsy's schermafbeelding
schnapsy schnapsy is offline
2fast4u.be Regelmatig Lid

Ik denk dat dat normaal geen probleem zou mogen zijn , als het van of naar het werk is gebeurd zou het een arbeidsongeval moeten zijn , en zou de verzekering van je werk moeten betalen .

Zoniet speelt het geen rol of jouw verzekering zegt dat jij in je recht bent , als de verzekering van de tegenpatrij dat niet aanpakt kan het wel een tijdje duren tot het in orde is.
In elk geval hoop ik het beste voor je
Oud 12 januari 2005, 17:11
kiki & Mr. White's schermafbeelding
kiki & Mr. White kiki & Mr. White is offline
2fast4u.be expert member

da kan idd nog wel ff duren, maar trekken zult ge wel zenne, ne vriend van ons is zo een teen kwijtgeraakt ( ook zijn schuld niet) en kgeloof zo'n 2 jaar later heeft hij ong. 700.000 bfr. getrokken, voor zijne moto, zijn pak en zijnen teen:tongue:

dus geduld....

greetz
kiki
Met citaat reageren
Oud 12 januari 2005, 18:49
Paco's schermafbeelding
Paco Paco is offline
2fast4u.be pro member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wcf on tour
ik heb een vraag
heb 6 mei 2004 een ongeval gehad met de moto op weg naar het werk
toen hebben ze me ne ijzerwinkel in mijn schouder gestoken
nu gaat dat terug uit moeten is dat dan terug betaald door de verzekering of niet
en mijn verzekering en tegenpartij zijn nog altijd nie overeengekomen want ze me gaan betalen van pijn en smartegeld
want er zitten drie verzekering tussen die van mij, die van mijn omver heeft gereden en die van mijn werk.
ik moet de laatste maanden telkens naar een dokter van elke partij.
maar nog altijd geen euro gezien hoor.
hoelang gaat zoiets duren en ik ga een blijvend letsel houden.
weet iemand hoe ze dat bereken en hoelang dat kan duren.
de verzekering heeft me wel gezegd dat ik in mijn recht ben.
Lichaamlijk gaat door de verzekering vant werk betaald worden. Pijn en smartegeld is dacht ik ongeveer 25 euro per dag. Blijvend letsel gaat bepaald worden door ne zeker expert achtige dokter en gaat op basis van procenten zijn. Indien ook nog estetische schade (littekens) is op basis van punten op 7. Ben er niet zeker van ma dacht ongeveer 750 euro per punt da ge krijgt (Was vorige zomer bij mij toch het geval ask mij goed herinner).

[edit] foutje ff verbetert [edit]
Oud 12 januari 2005, 19:45
RunnerX's schermafbeelding
RunnerX RunnerX is offline
Administrator

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paco
Materiele schade gaat door de verzekering vant werk betaald worden. Lichaamlijke gaat afwachten worden blijkbaar. Pijn en smartegeld is dacht ik ongeveer 25 euro per dag. Blijvend letsel gaat bepaald worden door ne zeker expert achtige dokter en gaat op basis van procenten zijn. Indien ook nog estetische schade (littekens) is op basis van punten op 7. Ben er niet zeker van ma dacht ongeveer 750 euro per punt da ge krijgt (Was vorige zomer bij mij toch het geval ask mij goed herinner).

da's minder hé, hopenlijk een spoedig herstel en dat ge vlug en veel trekt van de verzekering, en als da klopt wa paco zegt, hoop'k voor u dat ge veel littekens hebt (grapken hé)
-------------------------------------------
Met citaat reageren
Oud 12 januari 2005, 20:06
Bartje's schermafbeelding
Bartje Bartje is offline
2fast4u.be pro member

Question

Citaat:
Materiele schade gaat door de verzekering vant werk betaald worden. Lichaamlijke gaat afwachten worden blijkbaar. Pijn en smartegeld is dacht ik ongeveer 25 euro per dag. Blijvend letsel gaat bepaald worden door ne zeker expert achtige dokter en gaat op basis van procenten zijn. Indien ook nog estetische schade (littekens) is op basis van punten op 7. Ben er niet zeker van ma dacht ongeveer 750 euro per punt da ge krijgt (Was vorige zomer bij mij toch het geval ask mij goed herinner).
Enkel LICHAMELIJKE schade word vergoed door de verzekering van't werk! Om materiele schade terug te krijgen MOET ge wel degelijk in uw recht zijn, dat word dan vergoed door de tegenpartij!
Ben vorig jaar zwaar ten val gekomen met de motor onderweg naar m'n werk, ziekenhuiskosten zijn terug betaald, maar de motor (per total!) heb ik niks voor gehad (buiten de 750 euro van de sloper! En was een TL-R van 99, is toch wat meer waard dacht ik?) !!!
Met citaat reageren
Oud 12 januari 2005, 20:20
Filip's schermafbeelding
Filip Filip is offline
2fast4u.be Lid

WCF ,
Ik versta wel niet goed dat ge naar nen doktor moet van uw eigen verzekering. Normaal is het de tegenpartij die een contolearts inschakeld om je te controleren.
In elk geval zolang dat je niet tekent dat je genezen bent dan zullen ze u blijven ambeteren van de tegenpartij en die contoleartsen zijn meer advocaten die u op de rooster leggen dan artsen.
Der is niets dat u tegen houd om de afspraak 48 uur op voorhand af te blazen, en een nieuwe te maken, veel kans dat ge dan voor 2 maanden goed zijt zonder onderzoek. Het hoeft u niet altijd te passen !
Zolang dat ge u niet 100% voelt, laat uw dossier niet afsluiten en als ge denkt dat ze met uw voeten spelen dan moet ge bij uw verzekeringsmakelaar klagen, die kan.
In elk geval uw medische kosten, uw verplaatsingskosten , verletkosten, .... allemaal goed bijhouden , die gaat ge kunnen terug eisen ....
Oud 12 januari 2005, 20:31
Paco's schermafbeelding
Paco Paco is offline
2fast4u.be pro member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
Enkel LICHAMELIJKE schade word vergoed door de verzekering van't werk! Om materiele schade terug te krijgen MOET ge wel degelijk in uw recht zijn, dat word dan vergoed door de tegenpartij!
Ben vorig jaar zwaar ten val gekomen met de motor onderweg naar m'n werk, ziekenhuiskosten zijn terug betaald, maar de motor (per total!) heb ik niks voor gehad (buiten de 750 euro van de sloper! En was een TL-R van 99, is toch wat meer waard dacht ik?) !!!
Al verbetert, is het ook nie zo als ge in u recht zijt dat de de ongevallenverzekering van u werk dit terug gaat verhalen op de verzekering van de tegenpartij. Hierdoor kan het dus lang duren, want uiteraard gaat de verzekering van de tegenpartij betwisten da ge in u recht zijt.
Oud 12 januari 2005, 21:16
Schussboelie's schermafbeelding
Schussboelie Schussboelie is nu online
2fast4u.be pro member

Citaat:
Al verbetert, is het ook nie zo als ge in u recht zijt dat de de ongevallenverzekering van u werk dit terug gaat verhalen op de verzekering van de tegenpartij. Hierdoor kan het dus lang duren, want uiteraard gaat de verzekering van de tegenpartij betwisten da ge in u recht zijt.
Yep!

If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Met citaat reageren
Oud 13 januari 2005, 18:10
Bartje's schermafbeelding
Bartje Bartje is offline
2fast4u.be pro member

Citaat:
Dat zou wel eens kunnen, in mijn geval was ik zeker in fout, was niemand anders bij betrokken! En dan weet ik zeker dat ge zelf opdraait voor de materiele kosten! Spijtig genoeg !
Hopelijk komt het in dit geval in orde, maar denk wel dat als de persoon in kwestie in z'n recht is dat hij uiteindelijk, na lang wachten waarschijnlijk, zijn centjes wel terug zal krijgen!!
In ieder geval succes ermee!!!
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2005, 18:30
wcf on tour's schermafbeelding
wcf on tour wcf on tour is offline
2fast4u.be Senior Lid

Unhappy betaling

mijn moto en mijn kleren zijn al betaald.
en ook het takelen.
maar de rest zal nog ff duren want vandaag naar de dokter van mijn verzekering geweest.
die zei da pas gaan af sluiten als het ijzer eruit is.
ik mag de eerste maart terug naar leuven.
om een afspraak te maken voor de operatie.
het zal weer in de zomer dus weer geen geluk voor mij.
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2005, 19:31
yvoshkiro's schermafbeelding
yvoshkiro yvoshkiro is offline
2fast4u.be pro member

ff op de tande bijten
i lost all my clients from you and you play and play and play and play with me!!!!!!!"
Racing Turtles Group

Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten