![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Rood Licht Radar
![]() Rood Licht Radar: vanaf 1 november 2009 op het hele Belgische grondgebied. De Mesta 3000 wordt de nieuwe pest voor ons rijbewijs en onze portefeuille. Deze kast bestaat uit anti-vandalisme materiaal en bevat een digitale camera en video. Het werkt automatisch en stuurt overtredingen door naar een controlecentra. § Het kan 4 (vier!) rijbanen tegelijk controleren. § De video kan overtredingen controleren en analyseren in geval van dispuut. § Anti-vandalisme materiaal. § Kan ook snelheidsovertredingen vaststellen. De RLR heeft twee funkties:1- Hij pakt diegene die door het rood scheurt. 2- Hij pakt ook diegene die versnelt om door het oranje te rijden. OPPASSEUUU !!!!
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
anti spuitbus ook???
in sommige streken spuiten ze gewoon zwarte verf op het scherm(wil hiermee niemand aanzetten tot vandalisme)![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
heb ik eerlijk gezegd totaal geen problemen mee.
|
||||
|
||||
|
Als ze die enkel aan rode lichten zetten, dan heb ik der ook geen problemen mee, aan een kruispunt vertraag ik altijd
|
||||
|
||||
|
Hmmm heb hier toch mijn bedenkingen bij. Persoonlijk vind ik dat er nu al meer dan genoeg van flitspalen enz staan. Maar ja
|
||||
|
||||
|
Ik vraag mij af hoe dat ding gaat bepalen dat ik versnel als ik door het oranje rij.
|
||||
|
||||
|
op zich heb ik daar geen probleem mee. Als het gaat gebruikt worden tegen gasten die door het rood rijden ben ik compleet voor. Moest er zo een spel gestaan hebben als die peut door het rood reed en de voorkant van mijne auto compleet in frut reed had mij dat geen jaar van mijne tijd gekost. Was toen ook iedereen zijn kosten omdat er op dat uur geen getuigen waren. Een halve meter verder en die stak in de deur waar mijn toenmalige vriendin zit, dan was het erger afgelopen....
|
||||
|
||||
|
ik zal menne omnium nog maar een paar jaartjes houden van de vectra want nu stamp ik hem toe alst oranje is wees gewaarschuwd
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Er wordt een meeting gedaan tussen de eerste en de tweede flits. Of het kan zijn da dees nieuw kaskes meer keer een meeting doen.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
bullet proof?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
PU schuim
![]() ![]() (heb ik eens gezien. ganse bus PU schuim in een verluchtingsgat. Ge moest dat vogelnestje eens zien, fotookes zullen ze er niet meer mee getrokken hebben)
|
||||
|
||||
|
en vadertje dief, euh, staat leest mee
|
||||
|
||||
|
Alleen aan kruispunten/lichten, voor mij nie gelaten ze.
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Het lijkt me sterk dat hij effectief ook de oranje-licht-versnelling kan waarnemen. Zo'n flitspaal staat meestal een paar meter van de streep. Als ik op zo'n moment oranje zie, hoef ik geeneens gas bij te geven, gestopt geraak je dan toch niet meer. Gas bijgeven doet men meestal toch eerder? en dan is er geen versnelling meer ter hoogte van de 'flitspaal' of stopstreep? Allezja... eerst maar eens zien of ze die ook werkelijk gaan aankopen
|
||||
|
||||
|
Met de auto durf ik wel eens "nog net door groen-oranje" te geraken, dus daar dikke f*ck...
Met de moto doe ik dat zelden! Veel te groot risico dat iemand aan de andere kant die wil afdraaien en wacht tot de verkeersstroom stopt je niet goed ziet of inschat en dan wordt het weer een tricky noodstop.... Toch: Is het een investering om meer gat in de staatskas te dichten???? Je moest eens weten wat die nestkastjes kosten....