![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Motards van W-Vlaanderen
Eens een topic starten voor de motards van W-Vlaanderen
![]() Als je van W-Vlaanderen bent en soms eenzaam en alleen rijd zoals ik ![]() geen zin om eens aftespreken om eens te gaan bollen? Of om eens samen naar het speelplein te gaan dan zien ze daar eens echte West-Vlamingen is altijd plezanter of alleen te gaan![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
ik gaan veel ryden met myne kameraad! die woont in knokke-heist! wy ryden wel redelyk veel, mer idd met een paar ryden is altyd veel leuker als alleen he! ik ben van oost vlaanderen,mer west-vlaanderen is men 2e thuis he
|
||||
|
||||
|
deze ga ik volgen
|
|
|
||||
|
||||
|
West-Vlaming die in Oost-Vlaanderen woont heeft wel zin om nog eens in West-Vlaanderen wa rond te rijden.
|
|||
|
|||
|
Voor W Vlamingen is 't niet ver.
18 april Kickstart rondrit in Handzame (zie events) Ferme rit, zal van mij de vierde keer zijn. Vanuit Brugge. |
|
|
||||
|
||||
|
ier West-Fluut van Kortrijk, bol meestal in kanten van oudenaarde voor de door-de-weekse ritjes...
in t weekend durf k al ké stapke verder zetten
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Eens zeggen van waar dat iedereen is en een centraal punt zoeken in vlaanderen voor eens aftespreken ![]() Ik zien va middelkerke, dus van de zèè
|
|
|
||||
|
||||
|
Harelbeke bij Kortrijk.
'Tzand in Brugge zou moeten centraal zijn. Daar kan je uw motor in het zicht zetten terwijl je een terrasje doet. Roeselare is ook redelijk centraal. Groeten, Rebel. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik ben van Ieper! En met de moto rijden da doek ook graag
|
||||
|
||||
|
Brugge is idd een goed centraal punt
![]() gaan eens moeten afspreken é mannen, als jullie willen é
|
|
|
||||
|
||||
|
't kloppend hart van West-Vlaanderen...
de City of Lovers... Roeselare!! Mag ik anders een suggestie doen op welken dag jullie allemaal eens kunnen samen rijden?
|
|
|
||||
|
||||
|
jow, brugge zoek wel kun appreciern feitelijk
ken do wel me bone nie wi
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() ![]() @An: toevallig niet 2mei
|
|
|
||||
|
||||
|
eindelijk
woon vo de moment in izegem ma verhuis binnenkort na harelbeke. ben onlangs geopereert an minne rugge maar zal et ier zeker in de gaten ouden en alsk kan komk unnder vergezellen
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() ![]() en veel beterschap me je rik
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
maar 'k ga dat hier ook wel volgen! |
|
|
||||
|
||||
|
op mij kan je rekenen voor 2 mei,nog liefhebbers?
|
|
|
||||
|
||||
als ik kan tenminste
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Roeselare, city of Rodenbach, you love it ore you hate it. Ik ga vanoene al zjirre ntoer doen, aangezien dat er voe morn regendruppels op de kaarte van Frank stoegn...