![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Welke laarzen draag jij op een supersport?
Ik ben van plan nieuwe laarzen te kopen maar heb echt geen idee welke nu echt goed zijn .
Kzie zoveel prijsverschil. kheb net alpinestars zien staan die er wel degelijk uit zien maar denk dat ik nog veel merken over het hoofd zie die ook heel goed zijn . Graag jullie mening erover. Liefst had ik er met wit en zwart
|
||||
|
||||
|
dainese heeft nieuwe laarzen,ben onlangs gaan kijken ervoor,de witte zijn
,wel rekenen op 300 euro'tjes... www.bimoto.be
|
|
|
||||
|
||||
|
heb Arlen ness laarzen en moet zeggen
|
|||
|
|||
|
Sidi Strada Mega Gore.
Perfect waterdicht en comfortabel. Iets meer dan twee jaar oud en hebben hun beste tijd gehad, maar ik gebruik ze bijna dagelijks en er wordt tijdens trips ook serieuze stukken mee gewandeld. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
uit
|
||||
|
||||
|
over de kwaliteit ook geen klagen;eens een tik van auto gehad waarbij voet tussen auto en bike zat,voetsteun en rem gewoon eraf gerukt maar niets aan voet noch laars
|
|
|
|||
|
|||
|
vindt de alpinstar smx vree goe, beste aankoop da ik al gedaan heb
|
|
|
||||
|
||||
|
enorm blij van mijn puma v1000, wel niet echt een winterlaars maar dat was dan ook de vraag niet
|
|
|
||||
|
||||
|
Ge moet gewoon passen, en voelen wat u het beste zit. Geloof mij, er zit serieus wat verschil op breedte, hoogte, etz ... en elke voet heeft zijn eigenschappen.
Blijf gewoon bij de merken die echt botten maken, A'stars, Dainese, TCX, Sidi, XPD (Spidi), Daytona, ... Ge merkt dat wel als ge nen goede bot vast hebt, enkel systeem, gebruikte materialen, etz ... Goede botten zijn geen luxe, zeker niet op het circuit. |
|
|
||||
|
||||
|
heb oxtars gehad volledig waterdicht, goede botten
alpinstars smx-r niet zo waterdicht nu berik gp-pro, helemaal niet waterdicht maar de beste pasvorm voor mij, eindelijk botten die niet openstaan aan men kuit wanneer ik op de moto zit
|
||||
|
||||
|
Bij mij komt alleen nog maar Alpinstar aan mijn voeten.
Zijn er zo met ne binnenbot. Vree stevig, hebben al verscheidene crashes mee gemaakt en zien er nog toppie uit.
|
|
|
||||
|
||||
|
Alpinestars SMX-plus zitten zeer comfy prijs: 250E in solden
|
|
|
|||
|
|||
|
Katsjoe botten!
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb al een 5-tal jaren Oxtar. Na eerste keer in regen rijden, had ik serieus wat water binnen gekregen dat langs mijn broek afliep. Daarna was de zool aan de binnenzijde een stuk harder geworden waardoor ze niet meer zo zacht aanvoelen. En het lawaai als ge loopt
![]() Voor de rest altijd veel plezier aan gehad en denk er nog een jaartje mee te doen. En daarna eens zien voor een ander merk te proberen.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ik heb lang naar goed zittende laarzen gezocht. Ben uitgekomen bij Daytona. |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Kheb lang alpinestars gehad maar waren niet echt racelaarsen. Ik twijfel wat tussen alpinestars en dainese laarzen.
kheb alleen nog nooit laarzen gehad die je bovenaan nog kan aanspannen met klips. Maar krijg wel de indruk dat die zeer stevig aan de voetjes zitten .tzal dus vooral passen worden
|
||||
|
||||
|
Ik heb oxstars gehad en dan alpinestars.
Astars heb ik de laatste 16 maanden en zou niks anders willen. ik heb de supertech-r botten, en je voel geen verschil als ik sportschoentjes aan hebt of de racebotten. je betaalt wel wat voor maar het zijn de €€€€€'s waaard
Sprint 22/7, VR zolder 29/7 VR Assen 2/8, Sprint 5/8, VR Spa 12/8 & 13/8, Sprint 2/9, VR Spa 13/9, NBC 29/9 CBR1000RR 2008/9/10 RACEKUIP TE KOOP, GESPOTEN IN ROOD/ZWART/WIT, STOMPGRIPS, ZADEL FOAM VASTE PRIJS 500€ |
|
|
||||
|
||||
|
Alpinestar laarzen ( type weet ik niet meer ) van +-300 euro begonnen te scheuren in de plooi tussen hiel en been.
Oxtar al 3 jaar aan mijn voetjes ( +- 270 euro ), enkele keren mee gevallen en nog steeds in perfecte staat. Waterdicht ! Heb net nieuwe gaan halen
|
|
|
||||
|
||||
|
Alpinestars S-MX R.
Goe botten, een beetje te stijf naar mijn goesting, swat.