![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ben deze morgen dus gevallen met de moto... stond met de vroege, dus reed rond 5u door naar mn werk, en vlak voor de kerncentrale,terwijl ik naar links stuur om voor te sorteren, loopt er een stom konijn onder mn voorwiel.....normaal gezien geen groot probleem, maar omdat ik net de moto op hellingshoek had,schoof mn wiel dus weg en daar ging biebie..... reed zo rond de 80 ,ik ben een 50m geschoven/gebuiteld/gedraaid en de moto lag zo'n 100m verder.....ik ben ni kunnen opstaan, teveel pijn, gewacht op de ambulance,ma gelukkig valt het nog wel mee (allé, tkon veel erger zijn) : bont en blauw,zowa alles goe gekneusd,ma het slechtste is het feit dat een protector van mn broek in mn knie is geschoven (uhu, da doe pijn!) waardoor mn knie is opengescheurd net boven de knieschijf...das nu genaaid ,maar da kan nog wel ff duren eer da goe is... kledij? allemaal kapot geknipt (gore-tex pak van 2 weken oud ) en mijn mooie,nieuwe helm van haga....kapot....![]() de moto? valt heel goe mee,de kont is geschaafd, maar voor de rest heeft de valblok alles goe opgevangen das prima spul die topblocks!dus ik zit ff thuis....en ik laat mij soigneren ![]() greetz kiki
|
||||
|
||||
|
Das minder!
Veel beterschap aan u en aan de moto!
|
||||
|
||||
|
da klinkt nie goew e
hopelijk snel wer de baan op zonder konijntjes dan ![]() maar goe dat mee valt
|
|
|
||||
|
||||
|
Die rotkonijnen toch ook altijd, kijken nooit uit als ze oversteken. Letten die niet op in de lagere school ????
![]() Beterschap
|
|
|
||||
|
||||
|
sorry dat te horen
![]() veel sterkte en beterschap! |
|
|
||||
|
||||
|
Das ook pech
, rechtdoor is zo'n konijn geen probleem, effe nen 'boebel' onder de moto en pech voor mr. konijn, onder hellingshoek is dat andere koek .Jammer van de materiële schade natuurlijk, loopt direct op natuurlijk. Gelukkig zelf niet al te zwaar gekwetst .Succes met de herstelling van jezelf en de bike .
|
||||
|
||||
|
aaaiiii das niet zo fijn om te lezen.
wens je heel veel beterschap toe grtz
Laat ons bidden... Uw merken worden geheidligd. Laat het mooie weer komen. Uw wil geschiede. Op de recht stukken, zowel in de bochten. Geef ons heden onze dagelijkse lol. En vergeef ons onze schuivers. Gelijk wij ook anderen hun brokken vergeven. En rijd ons niet in de vernieling Amen. |
|
|
||||
|
||||
|
Ai Kiki, nooit leuk om te lezen en dan nog verwond geraken door een protector van je "protectie"pak
Allez veel beterschap meiske en laat u maar goed soigneren he ! PS stupid rabbit dedju toch PS1 heb je per toeval diefstal want daar zit een dekking voor wild in in principe ![]() mvg Stef
|
||||
|
||||
|
Ja lap Kiki!!!
![]() Da's geen goed nieuws hé. Al een sjans dat de lichamelijke schade nog meevalt. ![]() In uw geval zijn de kosten aan uw pak en helm dus hoger dan de aan uwe moto. Straf. In alle geval, laat de Witte dan maar eens ferm uit zijn pijp komen om u goed te swanjeren!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Zaterdag 5u geen kat op de baan , maar wel een konijn .
![]() Snel genezen en terug de oude .
|
|
|
||||
|
||||
|
beterschap man
|
|
|
||||
|
||||
|
was ni leuk om mijn madam daar te zien liggen.
die dingen kunnen gebeuren en ik ben al blij da ze er zo goe vanaf komt. rechtdoor is zo een beest inderdaad geen probleem maar tja waar het beestje ligt is echt wel recht op de plaats waar je het baanvak neemt om naar de centrale afteslagen . (moest er iemand konijn lusten het ligt er nog). ![]() de moto ach ze kan er zelf gewoon terug mee rijden alleen wa schuif schade.leve de valblokken. grtz ne verschote White
|
||||
|
||||
|
Ai, veel beterschap gewenst, dat komt allemaal in orde. Laat u inderdaad maar eens goe soigneren ...
|
||||
|
||||
|
Het was toch den deze niet he Kiki
![]() ![]() Bij al valt de schade nog mee ,bij die knieprotector heb ik mijn vragen ,normaal beschermd hij en nu doet die het tegenovergestelde ![]() Veel beterschap gewenst en laat u maar verwennen door uw ventje
|
|
|
||||
|
||||
|
veel beterschap gewenst en hopelijk niet teveel last van die knie achteraf.
|
||||
|
||||
|
allemaal bedankt voor de lieve woorden
![]() @steffz1 : nope,geen diefstalverzekering, pech gehad dus... die knieprotector vind ik ook erg raar,ma moet wel zeggen bij mijn lederen pak sluit da goe aan, en die gore-tex broek was precies wa ruimer, ik kon de protector wa naar boven en beneden schuiven ,wss is da het probleem geweest....is een scheur net boven de knieschijf,zo'n 8 cm breed,maar is ettelijke centimeters diep op het eerste zicht geen spieren ed beschadigd,ma da is nog ni zeker....moet nu antibiotica nemen, omdat de kans op een infectie in da been vrij groot is.... ben toch wel wa opgelucht da ik er nog zo goe vanaf kom, zodra de knie ok is kruipen we er terug op he ![]() greetz kiki
|
||||
|
||||
|
Oesje
,da is minder ,algoe dat het allemaal nogal meevalt en dat je zelf niet veel hebt ,laat u maar goe verzorgen door de witte maar hem kennende gaat da geen probleem zijn Grtz... Wimpy & Odje
|
||||
|
||||
|
Oesje, da's minder. Alvast veel beterschap gewenst
|
||||
|
||||
|
veel beterschap
die stomme konijnen ook altijd hè pfffffffff
|
|
|
||||
|
||||
|
Oei Kiki, dat is minder. Hopelijk snel weer op de been en uwe moto terug in orde. Maar White kennende, gaat die rap weer in orde staan.
Wat die protector in uwe knie betreft, heeft een goede maat van mij vroeger ook aan de hand gehad en hebben ze ook moeten opereren daaraan. Bij hem was zelfs de knieschijf mee beschadigd. Tis jammer dat sommige fabrikanten hierop niet voorzien zijn. Nogmaals beterschap.