![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
NBC Zolder 2 en 3 augustus
Topic starten ivm de races komende maandag (+600cc en megabike) en dinsdag (-600cc) op Zolder.
Ben dit weekend de kuipen aan het spuiten zodat em er van ver weer redelijk goed uitziet (schoon van ver maar ver van schoon met mijn 'plamuur- en spuitcapaciteiten'). Maandag ben ik er helaas niet om te kijken naar de race van de +600cc/MB, ben dan foto's aan het nemen op Mettet. Eerste NBC race in 3 jaar die ik mis .
|
|||
|
|||
|
Aanwezig op maandag om te supporteren voor TEAMGREEN en hopelijk met een top DRIE plaats!!!
|
||||
|
||||
|
Dinsdag moet, wil en zal ik aanwezig zijn met de Canon.
IM-design racing team #47 ![]() Go Patje en TRX!! ![]() Aan alle andere teams eveneens succes en vooral amusement gewenst! Eindelijk nog es gaan vertoeven tussen al dat mooi lawaai
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik zal er zijn met MO2W met onze YZF750R die donderdag afgesteld is geweest bij Tovami, zal zeker een verschilleke geven met vorige koersen..
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() Hopelijk hebt ge goed geplamuurd dat er alles niet terug afvliegt van uwen crusader bike ![]()
|
||||
|
||||
|
Citaat:
.Jullie ook veel succes hé, ben er maandag niet bij maar 'ik steun jullie in mijn gedachten' .
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Mijn R1100s staat nog bij Tovami, ze zoeken het nog verder uit.
|
|
|
||||
|
||||
|
Das minder natuurlijk, dan ga je maandag niet vrij rijden op Zolder, of met je andere dan??
|
||||
|
||||
|
Mototech ready for duty
|
||||
|
||||
|
Wij ook zu, maandag vrij rijden en koerske bekijken, dinsdag onze 3e plaats in klassement verdedigen
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Mmmm, jullie 36 punten, wij 29... ![]()
|
||||
|
||||
|
Een brandje hier of daar zou op z'n plaats zijn
![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
bahbah, zoals het ernaar uit ziet zullen we NOG maar eens een nat zolder hebben ..
![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Ik kom niet mee zenne, der wordt niet gefikt als ik der niet bij ben.
|
||||
|
||||
|
de zon schijnt er,
ale nu nog
|
||||
|
||||
|
Mototech 2 de plaats
![]() Team green voorlaatste, die moeten uitgevallen zijn.
|
||||
|
||||
|
Kreeg net smsje van MotoRepair team (vraag het me nr niet kgeloof 30 of 31)
Die is gecrashed of zo Man die gasten hebben ook niet veel meevallers dit Nbc jaar Benieuwd wat het morgen zal zijn
|