PDA

Bekijk Volledige Versie : autmatisch sluiten bij de verkooptopics

Kraaknagel
11-05-2007, 16:23
Waarom gebeurd dit steeds automatisch? Kan je de persoon die iets aanbiedt niet laten kiezen of er al dan niet gereageerd mag worden? Het is in vele gevallen veel handiger voor beide partijen.

BloodyRose
11-05-2007, 16:24
Waarom gebeurd dit steeds automatisch? Kan je de persoon die iets aanbiedt niet laten kiezen of er al dan niet gereageerd mag worden? Het is in vele gevallen veel handiger voor beide partijen.

zoals dat in je onderschrift staat PM sturen;)

tuny
11-05-2007, 16:26
ja, ooit was dat zo maar er waren (en geloof me maar hoor) veel meer mensen met kritiek en anti reclame dan echt gïntresseerde die reageerden.! toen is die beslissing genomen en eigenlijk nooit klachten van gehoord.

Kienke
11-05-2007, 16:29
ja, ooit was dat zo maar er waren (en geloof me maar hoor) veel meer mensen met kritiek en anti reclame dan echt gïntresseerde die reageerden.! toen is die beslissing genomen en eigenlijk nooit klachten van gehoord.

:agree: vind ik ook goed, al dat gezever van al die mensen zonder dat er 1 iemand tussen zit die echt geïnteresseerd is... :s vind het nu veel beter :duim:

Kraaknagel
11-05-2007, 16:29
[quote="BloodyRose"]zoals dat in je onderschrift staat PM sturen]

Ik verkoop gene moto of accessoires ;) .

@Tuny: ik begrijp dat bepaalde mensen niet tegen kritiek kunnen. Laat hen dan opteren voor een slotje en degene die willen dat er reactie op komt laat die mensen de keus zodat er kan gereageerd worden.

BloodyRose
11-05-2007, 16:34
[quote="Kraaknagel"]Ik verkoop gene moto of accessoires ]

wou gewoon refereren dat ze voor die circuitdag u ook moeten contacteren via PM

guido
11-05-2007, 16:35
[quote="Kraaknagel"]Ik verkoop gene moto of accessoires ]
Gewoon overal een slotje op is het makkelijkste,zoals al gezegd je kan altijd via pm of mail reageren.
Er kwamen in het verleden meer onzinnige reacties dan zinnige en daarom is dat nu zo.

stef
11-05-2007, 16:44
Gewoon overal een slotje op is het makkelijkste,zoals al gezegd je kan altijd via pm of mail reageren.
Er kwamen in het verleden meer onzinnige reacties dan zinnige en daarom is dat nu zo.

Jep, je weet perfekt wie je moet aanspreken indien je echt interesse hebt. Een Pm of Mail is voldoende om de verkoper te kontakteren. Alle andere zever wordt zo vermeden.

mvg

Stef

Bitchke
11-05-2007, 16:51
Jep, je weet perfekt wie je moet aanspreken indien je echt interesse hebt. Een Pm of Mail is voldoende om de verkoper te kontakteren. Alle andere zever wordt zo vermeden.

mvg

Stef

En voor te zeveren bestaan al genoeg andere topics :duim: :D :)

stijne
11-05-2007, 20:01

mvg

Stef

Vind dit eigenlijk ook wel een goede oplossing .:duim:

depo
11-05-2007, 20:03

mvg

Stef
:agree:

KOLDARK
11-05-2007, 20:04
En voor te zeveren bestaan al genoeg andere topics :duim: :D :)

ge moogt gerust zijn :s

:moto:

yvoshkiro
11-05-2007, 20:07
is dermee op sirkwi gereden?
:rolleyes:

Rebel_MC
11-05-2007, 20:37
Mag ik gewoon een Verkoop Topic starten met:

Pilot Power en BT014 voor 229/set
Pilot 2CT voor 269/set

Of wordt dit direct verwijderd :?

depo
11-05-2007, 20:59
Mag ik gewoon een Verkoop Topic starten met:

Pilot Power en BT014 voor 229/set
Pilot 2CT voor 269/set

Of wordt dit direct verwijderd :?
ben jij bandenboer als je er zo veel per per set verkoopt
reglement 6.1 In berichten op het forum is reclame uit eigenbelang, onder welke vorm dan ook, strikt verboden !

Rebel_MC
11-05-2007, 23:00
reglement 6.1 In berichten op het forum is reclame uit eigenbelang, onder welke vorm dan ook, strikt verboden !

Kheb ze gewoon teveel liggen hoor.
Dan is alles wat staat in de VerkoopsTopic, reclame voor iets te verkopen.
Moeten we gewoon de VerkoopsTopic afschaffen heh :rolleyes:

Jeroen!
11-05-2007, 23:09
Iets verkopen met winst is iets anders als iets verkopen dat je toch niet meer gebruikt. Dat laatste noemen ze dan meestal occasie of tweedehands.

Rebel_MC
11-05-2007, 23:18
Iets verkopen met winst is iets anders als iets verkopen dat je toch niet meer gebruikt. Dat laatste noemen ze dan meestal occasie of tweedehands.

Ok, kheb nog ongebruikte tweedehands banden, teveel liggen :p

X=10C
12-05-2007, 00:18

Er staat toch nergens een verwijzing naar enige website of winkel?
Al komen ze uit de lucht gevallen...als we onze hobby hiermee betaalbaar kunnen houden,wordt er volgens mij weinig misdaan... :rolleyes:

Tenzij er directe klachten zouden zijn natuurlijk...maar denk wel dat iedereen zn bandjes zo goedkoop mogelijk koopt,niet? Correct me if I'm wrong h ;)

groeten :moto:

stijne
12-05-2007, 01:46
[quote="X=10C"]Er staat toch nergens een verwijzing naar enige website of winkel?
Al komen ze uit de lucht gevallen...als we onze hobby hiermee betaalbaar kunnen houden,wordt er volgens mij weinig misdaan... :rolleyes:

Tenzij er directe klachten zouden zijn natuurlijk...maar denk wel dat iedereen zn bandjes zo goedkoop mogelijk koopt,niet? Correct me if I'm wrong h ]

Volledig mee eens, als wij onze banden goedkoper kunnen krijgen waarom niet?
Als de verkoper er een kleine winstmarge op zou hebben wat is dan het probleem??
Beide partijen zijn tevreden de 1 heeft zijn banden voor een goede prijs en de andere heeft er mss een kleine winst op.
Als je de keuze zou hebben uit 2 dezelfde sets , dezelfde kwaliteit en alleen het verschil is dat de prijs lager is. Dan zou ik het wel weten:D

stef
12-05-2007, 08:33
Volledig mee eens, als wij onze banden goedkoper kunnen krijgen waarom niet?
Als de verkoper er een kleine winstmarge op zou hebben wat is dan het probleem??
Beide partijen zijn tevreden de 1 heeft zijn banden voor een goede prijs en de andere heeft er mss een kleine winst op.
Als je de keuze zou hebben uit 2 dezelfde sets , dezelfde kwaliteit en alleen het verschil is dat de prijs lager is. Dan zou ik het wel weten:D

Kijk Stijne dit forum wordt in leven gehouden oa door de leden maar ook door onze betalende sponsors. Onze sponsors betalen ons om reklame komen te maken. Van Motochris weet ik dat hij banden verkoopt. Wil hij banden verkopen (niet af en toe sporadisch maar als handelaar) dan kan hij sponsor worden. Geen sponsor worden betekent geen reklame maken. Dit is toch fair tov onze betalende sponsors niet ???
Het te koop aanbieden topic dient om zaken aan te bieden zoals een 2e hands motor of een stel botten dat te klein is of een gps die je beu bent maar niet om elke dag een ander setje banden te verkopen :cool:

mvg

Stef

stef
12-05-2007, 08:36
Kheb ze gewoon teveel liggen hoor.
Dan is alles wat staat in de VerkoopsTopic, reclame voor iets te verkopen.
Moeten we gewoon de VerkoopsTopic afschaffen heh :rolleyes:

Motochris,

als ik u nog eens n keer reklame zie maken dan zult ge het weten ok, ik heb er u al eens iets over gezegd .... ge hebt teveel occasie banden liggen en teveel nieuwe banden. Al de mensen die ik hier ken en zeer fervent motorrijder zijn hebben zoiets niet in hun garage liggen zale ;)

mvg

Stef

Rebel_MC
14-05-2007, 17:02
Motochris,

als ik u nog eens n keer reklame zie maken dan zult ge het weten ok ...

Beste Steffz1,

Het dunkt me dat ik "10-tallen" zoniet "100-en" Topics ivm banden op dit forum vind waarin "bergen" links staan voor goedkoop aan banden te geraken (zonet Topic "banden" door "Den les" gelezen) en van mensen die zelf een aantal banden hebben liggen die ze bijna weggeven en deze aanbieden op dezelfde wijze als ik dit doe.
Waarom u me dan zo persoonlijk aanvalt en overige forummers totaal niet is dan ook moeilijk te vatten.

Ik had enkel de bedoeling van m'n medemotards een beetje te helpen in deze dure tijden.

U hoeft me echter niet verder te bedreigen hoor ik zal braafkes reacties geven en geen reclame meer maken :duim: (en op m'n tanden bijten bij het lezen van andere aanbieders)

stef
14-05-2007, 17:25
Er n verschil, hier zijt gij de bandenverkoper, de anderen posten een link naar een goedkope bandencentrale bvb => dus voor hen geen reklame uit eigenbelang. Trouwens dit is niet persoonlijk tegen u gericht maar ik had het u al een keer gezegd dat dit voorbehouden is aan de sponsors die daarvoor betalen. Als we het bij anderen opmerken wordt op dezelfde manier gereageerd.

mvg

Stef

Beste Steffz1,

Het dunkt me dat ik "10-tallen" zoniet "100-en" Topics ivm banden op dit forum vind waarin "bergen" links staan voor goedkoop aan banden te geraken (zonet Topic "banden" door "Den les" gelezen) en van mensen die zelf een aantal banden hebben liggen die ze bijna weggeven en deze aanbieden op dezelfde wijze als ik dit doe.
Waarom u me dan zo persoonlijk aanvalt en overige forummers totaal niet is dan ook moeilijk te vatten.

Ik had enkel de bedoeling van m'n medemotards een beetje te helpen in deze dure tijden.

U hoeft me echter niet verder te bedreigen hoor ik zal braafkes reacties geven en geen reclame meer maken :duim: (en op m'n tanden bijten bij het lezen van andere aanbieders)

Rebel_MC
14-05-2007, 22:17
Er n verschil, hier zijt gij de bandenverkoper, de anderen posten een link naar een goedkope bandencentrale bvb => dus voor hen geen reklame uit eigenbelang. Trouwens dit is niet persoonlijk tegen u gericht maar ik had het u al een keer gezegd dat dit voorbehouden is aan de sponsors die daarvoor betalen. Als we het bij anderen opmerken wordt op dezelfde manier gereageerd.

mvg

Stef

Ok, ok, no hard feelings ee.
No more reclame I get it :duim:

stijne
14-05-2007, 23:34
Ok, ok, no hard feelings ee.
No more reclame I get it :duim:

Ge kunt nog atlijd via PM regelen ook hè:zwijg:
Of mag dit ook niet:s

Snelle
15-05-2007, 00:07
On-topic blijven heren...:@
:D

stef
15-05-2007, 06:07
Ge kunt nog atlijd via PM regelen ook hè:zwijg:
Of mag dit ook niet:s

Inderdaad dergelijke zaken kunnen via PM (Private Messages zijn privaat he)

mvg

Stef

stef
15-05-2007, 06:08
On-topic blijven heren...:@
:D

Euh :u Ik zal het niet meer doen

mvg

Stef