rotten dag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivo
    Die Hard 2fast'er
    • okt. 2004
    • 2160
    • bxl

    rotten dag!

    ik weet niet of jullie zoveel last hadde"n vandaag, maar op weg naar mijn
    examen ben ik om de 200m stilgevallen door bevroren carbus..
    km's verder verder van huis , minutenaf van mijn examen , heb ik getracht da spel rijdende
    te houden, eerst op 4 dan op 3, 2 en uiteinelijk 1cylinder voort getuft.. van een vlot geluid
    naar een zielig gepuf zat ik steeds aan de gas te snokken om toch het leven er in te houden , na paar 100meter K.O.
    batterij plat..carbus bevroren , ikke bezwetend de moto aan het voortduwen
    tot aan mijn school.. eenmaal daar opgelucht een half uur te laat maar soit,
    goe examen afgelegd, met volle moed trug op da spel.. sneeuw was weg , ikke
    van yess! , motor start vlot , goed teken , op gemak voort gepuft..
    nog steeds op de parking , bocht aan 5km/u 2voeten op de grond..
    en jaah kvoelde het al aankomen , wiel weg aan het slippen , tegen proberen
    te houden met voet, te weinig grip en ik lag der .. nog steeds met hand aan
    koppeling om da spel draaiende te houden trug rechtgezet..
    en voortgetuft.. schade?.. stuur betje krom en valblok stond los, no big deal
    .. maar na 100m trug een cylinder die het opgeeft...AAARRGHHHH
    etc tspelleke was weer vertrokken.. tenslotte 200m gestapt ,
    in gang geduwt en trug weg voor 200m, soit ben er tenslotte geraakt ..
    mja geraakt , op 10meter van thuis valt da weeral stil.. ik kreeg
    echt de schijterij van eh.. bon , stamp gegeven tegen moto en baddeke
    gepakt...
    waar blijft die pizzaman? of nee beter..

    waaarrr blijft diene zommeerrrr??!!!!
    70
    ik rij nooit als het sneeuwt met de moto
    0,00%
    0
    ik rij zonder probleem door de sneeuw met moto
    0,00%
    0
    als het sneeuwt rij ik heel voorzichtig
    95,71%
    67
    als het sneeuwt wil men motor niet..
    4,29%
    3
  • Paco
    Die Hard 2fast'er
    • jul. 2004
    • 1020
    • Meeuwen-Gruitrode

    #2
    Damm, das idd ne klote dag geweest precies. Al goe da uw examen toch goed geweest is.
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

    Comment

    • luna666
      Die Hard 2fast'er
      • dec. 2004
      • 368

      #3
      Kon beter
      Maar ze verwachten nog van dat rotweer
      .
      Is ni mijn ding, hopelijk wordt het gauw wat warmer
      [font=Comic Sans MS]Do take your time...Because your soul...Will be mine the day you die !![/font]

      [font=Comic Sans MS]www.ducatimob.be[/font]
      666 -->> luna666

      Comment

      • Dr.Brainiac
        Founder
        • feb. 2004
        • 2536
        • Arendonk, Belgium

        #4
        Damn klote, tis precies den dag om onderuit te gaan, heb er nog gehoord vandaag

        Hoop dat ge em rap terug in orde krijgt en dat de ge terug kunt

        Comment

        • guido
          2fast4u Ancien
          • apr. 2004
          • 27501
          • Het hageland

          #5
          Da is wel pech,gelukkig nie te veel schade.Zijde zeker dat uw carbu's bevroren waren,motor was toch al warm?Kan ook een vocht probleem zijn.Zou toch eens naar de bougi's kijken,zijn ze droog of vochtig?Indien vochtig ligt het aan de electriciteit.

          Comment

          • Ivo
            Die Hard 2fast'er
            • okt. 2004
            • 2160
            • bxl

            #6
            mja , eb nu mij ff gekalmeert.. (pizza's here )
            mijn been ziet er toch ni zo gezond uit..had geen bescherming aan , alleen
            mijn broek van het werk..
            de moto kan mij voor de moment geen reet schelen ,
            nu da mijn examen gedaan is, ga ik er is werk van maken om
            een deftig mashien uit te kiezen en zeker geen geld meer inden bandit steken ,
            allé voorlopig ,
            laat hem eerst maar paar maanden afkoelen in de garage thuis..:biggrin:
            ( rottig klote ambetanterige pruts van mn... hehe 'sorry)

            Comment

            • Ivo
              Die Hard 2fast'er
              • okt. 2004
              • 2160
              • bxl

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door guido
              Da is wel pech,gelukkig nie te veel schade.Zijde zeker dat uw carbu's bevroren waren,motor was toch al warm?Kan ook een vocht probleem zijn.Zou toch eens naar de bougi's kijken,zijn ze droog of vochtig?Indien vochtig ligt het aan de electriciteit.
              zijn de carbus ze guido.. als het zonneke schijnt dan rijd da spel zo zalig eh..
              mor nu plakte ik er bijna aan van de kou alsek is voelde..
              en da starte ook heel deftig toen mijn examen gedaan was.. motor was
              nog warm.. echt vlottjes.. maar als da koude lucht begint te happen..
              echt dikke zever.. ik vroeg mij nu is af wa ge der tegen kunt doen..?

              Comment

              • guido
                2fast4u Ancien
                • apr. 2004
                • 27501
                • Het hageland

                #8
                Is wel op te lossen met een heater kit,maar dit is nogal duur denk ik.

                Comment

                • RunnerX
                  Bestuurslid
                  • feb. 2004
                  • 6977
                  • Limburg:wellen

                  #9
                  als het een troost mag zijn, ge waart nie aleen vandaag.
                  'k heb deze morgend naar school moeten bellen da'k er nie geraakte.
                  ik moet van Hasselt tot Beringen(school) rijden.
                  toen ik hier vertrok(ongeloofelijk ma'k was eens vroeg vertrokke) sneeuwde het heel lichtjes.
                  in zonhoven al ietskes harder, ma 'k was wel meer gewend dan dat.
                  en toen'k bijna in heusden was was't echt heel fel aan't sneeuwen,20-30km/h rije,nognie soms.
                  gelukkig reden er wat auto's voor mij dan had ik een spoor om in te rijden. de rest van de weg zat potdicht.gerelmatig beide voeten naast mij.


                  Nog wat verder in heusden was het nog harder aan't sneeuwen, en blijkbaar was er niet gestrooid in Heusden waardoor alles compleet toe lag.
                  'k had toen ook even geen auto's voor mij, en ik zat dus lekker in de dikke verse sneeuw te spelen. maar als'k moest stoppen zou'k te laat geweest zijn, dus rustig aan e slakkengangske verder in de volle verse sneeuw. ineens begin em vanachter toch te slippen, 't wou mij voorbij steken, en toen ging m'n voorwiel ook aan het glijden, 'k heb hem zo nog efkes met beide wielen aan't glijden kunne houden doordat ik steunde met m'n voet. ik stond werkelijk dwars, ma toen kantelde em toch om, gelukkig reed ik heel traag.

                  Tank gedeukt, uitlaat fel beschadigd, kontje en klein beetje beschadigd en stuur(of de houders) krom, stalen remleiding over, rempedaal geplooid. verder gelukkig schade aan m'n valblok, die dingen hebben hun nut wel bewezen, nooit nog zonder valblokken.
                  Momenteel is m'n moto nu binnen voor na te kijken of er motorisch niks scheelt. want die heeft efkes a 6-7.000 toeren 5-10 sec liggen draaien eer ik er bij was om em stil te zetten. ben benieuwd.
                  's wel dik klote.
                  ma achteraf bekeken was ter eigenlijk niks wa ik had kunnen doen om da te voorkomen, want heb hem nog lang rechtgehouden zelfs; buiten de bus nemen dan

                  woensdag tegen de avond weet ik meer van m'n blok of deze beschadigd is of niet, zoja moet ik dringend een 2de handsblok, of een schade of goedkope cb500, of een goedkope 25kw motor zien te vinden
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

                  -------------------------------------------
                  hoe gekker hoe liever
                  -------------------------------------------

                  Comment

                  • kiki en Mr. White
                    Senior 2fast'er
                    • aug. 2004
                    • 6874
                    • Sint-Gillis-Waas

                    #10
                    amai mannen das ni goe he hopelijk valt het nog wa mee, en kunnen jullie rap terug rijden!

                    Runner ge hebt u toch ni gekwetst? en Yvo ik hoop da uw been ook nog wel meevalt

                    dat maar rap terug zomer is

                    greetz
                    kiki
                    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                    maar hou het daar wel proper he mannen.
                    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

                    make choises and don't look back

                    Comment

                    • RunnerX
                      Bestuurslid
                      • feb. 2004
                      • 6977
                      • Limburg:wellen

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door kiki & Mr. White
                      amai mannen das ni goe he hopelijk valt het nog wa mee, en kunnen jullie rap terug rijden!

                      Runner ge hebt u toch ni gekwetst? en Yvo ik hoop da uw been ook nog wel meevalt

                      dat maar rap terug zomer is

                      greetz
                      kiki
                      ik heb me niet gekwetst, zelfs totaal geen schade aan m'n pak.
                      de zomer mag van mij nog wat wachten eigenlijk, zodat ik weer wat kan sparen tegen dan
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

                      -------------------------------------------
                      hoe gekker hoe liever
                      -------------------------------------------

                      Comment

                      • Ivo
                        Die Hard 2fast'er
                        • okt. 2004
                        • 2160
                        • bxl

                        #12
                        damn daz echt wel minder...

                        vanaf nu laat ik hem staan als het sneeuw, das gewoon ni te doen..
                        kben ff geschrokke toen ik mijn broekspijp naar boven deed ,
                        was wa bloed beginnen druipen.. nu da ik het afgewassen heb lijkt het
                        gewoon een minuscuul schrammetje te zijn +ne knobbel op mn scheenbeen..
                        morja eige schuld zeker

                        Comment

                        • kawabill
                          Senior 2fast'er
                          • jan. 2005
                          • 7590
                          • Bree (Limburg)

                          #13
                          Kl*te dat jullie dit gebeurd is vandaag. Heb zelf gelukkig de luxe van koekeblik tegenwoordig, glijdt ook maar is iets stabieler dan d´n tuf bij dit weer.

                          Hoop dat jullie alles weer in orde hersteld krijgen.
                          Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

                          Comment

                          • stef
                            2fast4u Ancien
                            • okt. 2004
                            • 24603
                            • Oep Den Berg

                            #14
                            Runner - Yvosh.... veel succes met de brokken he mannen spijtige zaak.
                            Ik vertrok deze morgend ook met de moto want het straat lag toen goed berijdbaar .... dacht ik ... tot ik op een bepaald moment op een hellinkje aankwam .... dat er gewoonweg helemaal wit bijlag... Bergje met succes genomen ... allez verder ... éénmaal in Aarschot bleef het ook op de autostrade liggen vooral op "onze" middenstrook ... ik dacht sjipppss ... ik ga hier niet in de file staan he. Allez als't ware verdergeploetert en in Wilsele was't al wa beter. Ik moet zeggen dat ik toch ook met de peuppes gezet hem
                            Allez om't kort te maken mijne met S100 en WD40 beschermde ziet er niet uit ... mijnen uitlaat en voorkant blok ziet er ni uit (zo wit als sneeuw). Ik ga jullie met zekerheid kunnen zeggen of S100 en WD40 als winterbescherming helpt of niet ... ik seffens een fotootje nemen als bewijs en als voor en na ;-) Eénmaal foto genomen uitlaat afspoelen met koud water.

                            In ieder geval morgenvroeg mijn kopken uit het raam steken en toch effe kijken of het niet beter is van met den trein te gaan want het is de schade die jullie nu hebben niet echt waard....

                            mvg

                            Stef

                            Comment

                            • Gulmaster.
                              2fast'er
                              • feb. 2004
                              • 118
                              • Waalwijk & Sittard

                              #15
                              Damn jongens de dag zat jullie echt tegen!

                              Hoop dat jullie beiden zo snel mogelijk over de schrik heen komen en jullie motoren kunnen opknappen.
                              Komende weken zal het wel rot weer blijven en daarna zal het pas echt beginnen voor ons.

                              Succes en sterkte

                              [font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

                              Comment

                              Working...
                              X