PDA

Bekijk Volledige Versie : foutje forum?

pallie
17-08-2007, 19:14
ik heb bv. als ik naar het topic van de testrun kijk dan zie ik dat isabella laatst heeft gepost, de laatste post die ik vind is van simba dat hij het geld heeft doorgestort. Ik heb hier zelfs nog op gereageerd maar zie niks.

nog iemand dit voor? (heb al is opnieuw opgestart maar niks verschil)

BloodyRose
17-08-2007, 19:15
ik zie alle post, de laatste is nu van ghostrider

Max76
17-08-2007, 19:16
geen probs hier, zie alles, behalve U zitten , dat zie ik niet :D :zwijg: :duim:

grtzzz

stef
17-08-2007, 19:17
Ik heb dat probleem ook niet :?

mvg

Stef

pallie
17-08-2007, 19:18
heb mijn cookies gewist en mijn temporary internet files en tis opgelost nu, maar vond het toch raar :D

Maxxi
17-08-2007, 19:28
Er is nog steeds een cookie probleem op de server. ;)
Daarom dat ge niet altijd kunt verder gaan op zaken die met cookies geregeld worden zoals nieuwe en ongelezen posts.

BloodyRose
17-08-2007, 19:28
pc, ge zijt er niks mee, daarom mijn richting informaticus niet afgemaakt opt school

pallie
17-08-2007, 19:31
pc, ge zijt er niks mee, daarom mijn richting informaticus niet afgemaakt opt school

heyla heyla mij nie demotiveren eh, ben de laatste hand aan mijne thesis aan het leggen en tis al moeilijk genoeg om me te concentreren.

BloodyRose
17-08-2007, 19:34
heyla heyla mij nie demotiveren eh, ben de laatste hand aan mijne thesis aan het leggen en tis al moeilijk genoeg om me te concentreren.kwil u absoluut niet demotiveren, bij mij wast gewoon dat ik mijn eind examen 5 keer opnieuw moest toen omdat die pc constant crashte :s , heb toen gewoon gezegd van foert, kust me :zwijg:

pallie
17-08-2007, 19:44
kwil u absoluut niet demotiveren, bij mij wast gewoon dat ik mijn eind examen 5 keer opnieuw moest toen omdat die pc constant crashte :s , heb toen gewoon gezegd van foert, kust me :zwijg:

heb da ook eens bij een pascal-examen gehad en de examens daarop mocht ik da op mijne computer maken :)

Maxxi
17-08-2007, 20:51
heyla heyla mij nie demotiveren eh, ben de laatste hand aan mijne thesis aan het leggen en tis al moeilijk genoeg om me te concentreren.
Wat ge ook doet, NIET op de rood knoppeke drukken :D
*BOEM*

bikerchick
18-08-2007, 02:44
ik heb bv. als ik naar het topic van de testrun kijk dan zie ik dat isabella laatst heeft gepost, de laatste post die ik vind is van simba dat hij het geld heeft doorgestort. Ik heb hier zelfs nog op gereageerd maar zie niks.

nog iemand dit voor? (heb al is opnieuw opgestart maar niks verschil)

Als 't nog eens gebeurt: pagina herladen met Shift + F5 toets. Kan helpen. Misschien ook niet :D

R6 konijn
18-08-2007, 08:28
da probleem hebben we ook even gehad...
is ongeveer een week of zo geleden. hadden da toen een dag of twee...
je keek in de topic lijst, daar stonden de X-aantal posts aangeduid met als voorbeeld 10, en persoons Z was de laatste... als je het topic dan opendeed, las je maar 7 posts ofzo:rolleyes:
hebben er niets aangedaan, maar hebben van dat "probleem" geen last meer

Isabella
18-08-2007, 11:28
Wat ge ook doet, NIET op de rood knoppeke drukken :D
*BOEM*
grapjas :D

mijn verbinding met de server van 2fast is gisteren even uitgevallen pallie, waarschijnlijk op hetzelfde ogenblik als jij die glitch had, even firefox heropgestart en was weer normaal.