PDA

Bekijk Volledige Versie : uitloggen en toch nog aanwezig

sharky
24-09-2007, 09:01
mss stoem vraag
ma als je je uitlogt op het forum en komt dan via gast opdezelfde pc of een andere kijken, zie ik mijn eigen naam nog steeds staan bij de ingelogde accounts

hoe kan da???:s

simba
24-09-2007, 09:02
mss stoem vraag
ma als je je uitlogt op het forum en komt dan via gast opdezelfde pc of een andere kijken, zie ik mijn eigen naam nog steeds staan bij de ingelogde accounts

hoe kan da???:s

heb dat ook soms al eens voorgehad, normaal volstaat het om je cookies te verwijderen.

FireBlader
24-09-2007, 09:25
Kan dit ook niet zijn dat de lijst van aangemelde leden maar om de zoveel minuten geupdate wordt en als je dus binnen die tijdspanne komt kijken je jezelf toch nog online ziet staan?

sharky
24-09-2007, 11:46
da dacht ik dus ook al KMS143 ma das best wel vervelend als mensen denken da je er nog bent en eigenlijk ben je der nie meer

simba password heeft idd met cookies te maken ma uitloggen wil toch zegge ben der nie meer
cookies zouden enkel mogen reageren als je de pagina opent (hetgeen ze ook doen als ik dan opnieuw naar de site kom)

stef
24-09-2007, 12:03
Hopelijk is dat opgelost met de nwe versie van Vbulletin.

Workaround => sluit de browser :duim:

mvg

Stef

Jeroen!
24-09-2007, 12:10
Kan dit ook niet zijn dat de lijst van aangemelde leden maar om de zoveel minuten geupdate wordt en als je dus binnen die tijdspanne komt kijken je jezelf toch nog online ziet staan?:agree:
En der zal dan idd een tijdspanne zijn dat men denkt dat je er niet meer bent, maar als de tijd korter is ga je tijdens het lezen van een lange topic tussentijd schijnbaar 'offline' zijn...
Als den browser gesloten is gaat dat niet helpen, vermits die wss gewoon onthoud wie er de laatste 5 minuten online geweest is. Ik heb een vermoeden dat jullie dat kunnen bijstellen in uw admin panel, maar dan gaat ge wel bovenstaand omgekeerd effect erbij moeten nemen denk ik.

Jeroen!
24-09-2007, 12:13
simba password heeft idd met cookies te maken ma uitloggen wil toch zegge ben der nie meer
cookies zouden enkel mogen reageren als je de pagina opent (hetgeen ze ook doen als ik dan opnieuw naar de site kom)
Als gij op uitloggen duwt zou ge dertussenuit moeten zijn denk ik, gezien uw laatste actie dan uitloggen was, dus dat zou hij moeten weten. Als je gewoon ergens anders naartoe surft of uw browser sluit ga je erin blijven staan.

stef
24-09-2007, 12:15
Als gij op uitloggen duwt zou ge dertussenuit moeten zijn denk ik, gezien uw laatste actie dan uitloggen was, dus dat zou hij moeten weten. Als je gewoon ergens anders naartoe surft of uw browser sluit ga je erin blijven staan.

Denken denken ... hersimuleere en test dat eens uit anders, zal zo moeilijk niet zijn ....

mvg

Stef

Jeroen!
24-09-2007, 13:25
Neeje, want dan moet ik uitloggen. En ik doe dat niet graag. :D:D

sharky
24-09-2007, 21:43
Hopelijk is dat opgelost met de nwe versie van Vbulletin.

Workaround => sluit de browser :duim:

mvg

Stef

da werkt dus nie steff
daarmee dak erbij zette als je dan op een andere pc gaat zie je da je nog ingelogd zijt
tis idd wel zo tijdspanne is idd kort erna