GSX-R 750 K8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • GregOrgy
    Die Hard 2fast'er
    • jul. 2005
    • 2316
    • Keerbergen

    GSX-R 750 K8

    Heeft er al iemand aftermarketstukken gezien/gevonden voor de nieuwe GSX-R 750 K8?

    Vooral uitlaten, ma de rest is ook welkom!

    Laat maar komen
    Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

    http://www.eybis.com
  • Kienke
    Die Hard 2fast'er
    • apr. 2006
    • 4796
    • Zichem

    #2
    Gaat ge zo eentje kopen? welke kleur?
    History: ZX6-R '00/ B600S '00 - B1250N '08/ VFR750 '95/ ZX9-R '00/ VFR 800 '99
    Current: bikeless....

    Comment

    • TomV
      Die Hard 2fast'er
      • okt. 2006
      • 1839
      • Merksem

      #3
      Yoshimura:

      For over 65 years, Hideo “Pops” Yoshimura and his namesake company have designed and produced the finest exhaust systems in the world.
      Oh Shit..........

      "If everything's under control, you're going too slow."

      http://i44.tinypic.com/mhx6d3.gif

      Comment

      • GregOrgy
        Die Hard 2fast'er
        • jul. 2005
        • 2316
        • Keerbergen

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Kienke
        Gaat ge zo eentje kopen? welke kleur?
        95% zeker van wel ja. Kleur zal waarschijnlijk gewwon blauw wit zijn, ma die originele kuipe vliegen er toch of voor eeen polykuip. Welke kleur die gaat worden weet ik nog niet. Maar ben nu al nr eventuele replica's aan het kijken. Zoals de (iets oudere ) Lucky strike kleuren van Soes:



        Het is nog niet zeker ivm de kleuren. . . Dus ook daarvoor zijn ideekes welkom.
        Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

        http://www.eybis.com

        Comment

        • GregOrgy
          Die Hard 2fast'er
          • jul. 2005
          • 2316
          • Keerbergen

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door TomV
          Die had ik ook net gevonden! Ziet er al ni slecht uit! Maar aangezien elk merk tegenwoordig wel vette uitlaten heeft, wil ik zo snel mogelijk beginnen kiezen/nadenken! Want das geen gemakkelijke keuze meer
          Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

          http://www.eybis.com

          Comment

          • Kienke
            Die Hard 2fast'er
            • apr. 2006
            • 4796
            • Zichem

            #6
            de Lucky Strike versie vind ik echt chique, is ook natuurlijk een klassieker, of het mag ivm tabaksreclame dat weet ik niet....
            History: ZX6-R '00/ B600S '00 - B1250N '08/ VFR750 '95/ ZX9-R '00/ VFR 800 '99
            Current: bikeless....

            Comment

            • CrimiNal 84
              Senior 2fast'er
              • mrt. 2007
              • 5671

              #7
              zou je er als particulier problemen mee krijgen van tabakreclame vind het maar wat bekrompen moet ze alcoholreclame ook verbieden
              Oorspronkelijk geplaatst door Kienke
              de Lucky Strike versie vind ik echt chique, is ook natuurlijk een klassieker, of het mag ivm tabaksreclame dat weet ik niet....

              Comment

              • GregOrgy
                Die Hard 2fast'er
                • jul. 2005
                • 2316
                • Keerbergen

                #8
                Dat is sowieso geen probleem (Volgens mij was dat ook maar als grapje bedoeld). Trouwens, heb ook nooit problemen gehad met mijn Jack Daniels reclame :

                Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

                http://www.eybis.com

                Comment

                • depo
                  2fast4u Ancien
                  • sep. 2005
                  • 18418

                  #9
                  particulier niet als je zelf de motor laat herspuiten , maar als je motor koopt bij handelaar met tabaksreclame is die strafbaar

                  Oorspronkelijk geplaatst door CrimiNal 84
                  zou je er als particulier problemen mee krijgen van tabakreclame vind het maar wat bekrompen moet ze alcoholreclame ook verbieden

                  Comment

                  • Kienke
                    Die Hard 2fast'er
                    • apr. 2006
                    • 4796
                    • Zichem

                    #10
                    Wat een ellende....pffffffffff.... kga een sigaretje roken
                    History: ZX6-R '00/ B600S '00 - B1250N '08/ VFR750 '95/ ZX9-R '00/ VFR 800 '99
                    Current: bikeless....

                    Comment

                    • gsus
                      Die Hard 2fast'er
                      • feb. 2007
                      • 1965
                      • Kortrijk

                      #11
                      Waarom zou je nog een andere uitlaat monteren. Binnenkort mag je op geen enkel circuit nog lawaai maken
                      Benjibikes Trackday 12/08/11 Croix
                      www.benjibikes.be

                      Comment

                      • depo
                        2fast4u Ancien
                        • sep. 2005
                        • 18418

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door gsus
                        Waarom zou je nog een andere uitlaat monteren. Binnenkort mag je op geen enkel circuit nog lawaai maken
                        gewicht is lager + uitzicht mooier en met db killer is de sound nog altijd daarom

                        Comment

                        • GregOrgy
                          Die Hard 2fast'er
                          • jul. 2005
                          • 2316
                          • Keerbergen

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door depo
                          gewicht is lager + uitzicht mooier en met db killer is de sound nog altijd daarom
                          allemaal goeie punten, en trouwens, ik heb geen keuze, kijk nr de lelijke originele uitlaat! Dit moet er gewoon af!

                          Trouwens, ik rij zoveel mogelijk in het buitenland op circuit (frankrijk). En daar doen ze nog ni zo moeilijk! Zolder vind ik maar niets... En franco is maar 1 of 2 keer per jaar max spijtig genoeg.
                          Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

                          http://www.eybis.com

                          Comment

                          • DME3
                            Senior 2fast'er
                            • jan. 2007
                            • 5109
                            • Oilsjt

                            #14
                            Denk dat er nog niet zo veel aftermarket te krijgen is voor die nieuwe gixers. Meestal na 1 race seizoen is er al wat meer op de markt.
                            Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

                            Comment

                            • Jeroen!
                              2fast4u Ancien
                              • jun. 2006
                              • 17456
                              • Boom

                              #15
                              Voorlopig nog geen gemonteerde foto's, maar op de site van fechter staat ook al welke shark's beschikbaar gaan worden: http://www.fechter.de/products/prod_list.php?modell=GSX%20750%20R%20[2008-]&gruppe=&typ=&exe=1
                              Assemocheilischmachallys!

                              Comment

                              Working...
                              X