PDA

Bekijk Volledige Versie : aankoop motor uit italie

born2be
30-01-2008, 19:15
ik ben in italie gaan kijken naar een motor van een vriend die daar woont en wou hetvolgende vragen.Als ik die motor overkoop van hem,ga ik problemen hebben bij het inschrijven van deze motor in belgie???

Sw@tLorD
30-01-2008, 19:17
Normaal geen enkel probleem. Tenzij je de sossa slecht verbergt :p

bo
30-01-2008, 19:22
Normaal geen enkel probleem. Tenzij je de sossa slecht verbergt :p

:D
gaat het om 1 moto of meerdere :D

guido
30-01-2008, 19:29
http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=15597&highlight=invoeren
Daar staat wel wat informatie

born2be
30-01-2008, 20:26
het gaat om 1 motor

SPhilips
30-01-2008, 20:30
welke motor?

Dices
30-01-2008, 20:36
Zeker zorgen dat je alle papieren hebt. Gelijkv.attest+ inschrijving. En dat de motor origineel is. Bij een beetje pech moet die terug gecontrolleerd worden bij de dounes en dan begint het spelletje!

Sw@tLorD
30-01-2008, 20:43
Zeker zorgen dat je alle papieren hebt. Gelijkv.attest+ inschrijving. En dat de motor origineel is. Bij een beetje pech moet die terug gecontrolleerd worden bij de dounes en dan begint het spelletje!

Nog nooit gehoord dat een 2ehandsvoertuig wordt gecontroleerd bij invoer :s

flipper uit Niel
30-01-2008, 20:59

Ik weet dat dat in nederland zo is maar in belgië dacht ik van niet

Flipper

Sw@tLorD
30-01-2008, 21:01
Ik weet dat dat in nederland zo is maar in belgië dacht ik van niet

Flipper

Ja in NL idd en DE ook , maar in Be nooit :-)

joebarreke
30-01-2008, 22:18
ik ben in italie gaan kijken naar een motor van een vriend die daar woont en wou hetvolgende vragen.Als ik die motor overkoop van hem,ga ik problemen hebben bij het inschrijven van deze motor in belgie???

transport naar Belgie kan ik voor zorgen h:D

Dices
31-01-2008, 00:19

Als er iets niet klopt bij de papieren moet die hier terug een "gelijkvormigheidsattest" krijgen en daarvoor kan het zijn dat die gecontrolleerd wordt. Als 'm dan niet origineel staat, kunt ge beginnen uitleggen.

Sw@tLorD
31-01-2008, 00:21
Als er iets niet klopt bij de papieren moet die hier terug een "gelijkvormigheidsattest" krijgen en daarvoor kan het zijn dat die gecontrolleerd wordt. Als 'm dan niet origineel staat, kunt ge beginnen uitleggen.

Op die manier :) :duim:

desp0
31-01-2008, 11:07
maar hoe zit dat dan, gelijksvormigheidsattest is 't zelfde/uniform in heel europa ?

en dan hebben de meeste wel iets anders of onze roze kaarte zeker, lijk in duitsland "fahrzeugbrief" ??? ( hoe dat je't ook schrijft, nooit duits gehad)

dus bij invoer kan je met die brief gewoon laten omzetten naar u kaarte ?

ik heb vroeger ook gekeken naar invoer uit duitsland (rsv milles bv erg interessant) maar kdacht dat daar nog heel wat kosten bij kwamen kijken ...
als ik me niet vergis uitgelegd door nen hollander, dus als ik het goed begrijp, voor belgen komt er niet zoveel bij kijken ??

*edit ; niemand veel ervaring ermee precies :D