PDA

Bekijk Volledige Versie : Tuning voor GSXR 750 SRAD '97

MastinoMMA
20-06-2008, 12:45
Wil graag mijn GSXR optisch en motorisch tunen. Wie weet wat er voor deze nog beschikbaar is aan onderdelen, vooral optisch dan? Bedoeling is de moto nadien te herspuiten met bestickering RIZLA replica...
HELP!?!

DME3
20-06-2008, 12:56
Racekuipen kun je vinden, een andere underseat met dubbel achterlicht en ingebouwde pinkers etc. Anders windscherm, carbon stukken. Het is maar hoeveel geld je te besteden hebt. Als je genoeg geld hebt, kun je op zoek gaan naar bv. een endurance koplamp (van carbon gemaakt), lichtere velgen, andere remschijven.

Voor 2dehands delen kun je ebay (vooral de duitse) in 't oog houden. Andere spullen kun je op webshops vinden, bij dealer etc.

iceman
20-06-2008, 13:37
Wil graag mijn GSXR optisch en motorisch tunen. Wie weet wat er voor deze nog beschikbaar is aan onderdelen, vooral optisch dan? Bedoeling is de moto nadien te herspuiten met bestickering RIZLA replica...
HELP!?!

als je geld hebt is ALLES beschikbaar...

McDaddy
20-06-2008, 13:38
als je geld hebt is ALLES beschikbaar...

Maar veel geld steken in ne moto van '97 gaat geen enkele meerwaarde brengen :s

Maar als ge er verliefd op zijt, en hem wilt houden tot de laatste snik, waarom niet.

Friettreffen
20-06-2008, 13:49
Maar veel geld steken in ne moto van '97 gaat geen enkele meerwaarde brengen :s

Maar als ge er verliefd op zijt, en hem wilt houden tot de laatste snik, waarom niet.

Geld steken in eender welke moto zorgt nooit voor een meerwaarde, maar ik kan je volgen ;)
Als 't de bedoeling is om te pimpen en te verkopen, DON'T...

Maar is wl ne skone moto die SRAD'skes :rolleyes: :rolleyes:

McDaddy
20-06-2008, 14:41
[quote="Friettreffen"]Geld steken in eender welke moto zorgt nooit voor een meerwaarde, maar ik kan je volgen ]

Ja, maar voor 2000 euro tunen op ne nieuwe moto van 12000 of 2000 euro tunen op ne moto die nog 2000 cataloog staat. Dat was mijn punt.

@Topicstarter: schuim ook kapaza, ebay, 2dehands, .... af en ge zult voldoende zaken vinden. Hou er ook rekening mee dat er stukken van jongere of oudere modellen ook kunnen passen ;)

Friettreffen
20-06-2008, 16:52
Ja, maar voor 2000 euro tunen op ne nieuwe moto van 12000 of 2000 euro tunen op ne moto die nog 2000 cataloog staat. Dat was mijn punt.

Dan blijft ge 2000 euro spenderen....

Waarbij voor de persoon met de moto van 2000euro het dan misschien een reden kan zijn om hem nog wat bij te houden ipv er nog 10000 te spenderen naar die volgende moto (waarmee ik NIET wil zeggen dat ik je nie wa kan volgen, bedoel dat bij eigen 'oude' moto's voor de liefhebbers ook de emo-waarde wat meespeelt ]http://www.xtreemedecals.com/default.tpl?cart=121397343111696521&id1=136&id2=288&startat=1&--woSECTIONSdatarq=288&--SECTIONSword=ww1[/url]

poly kuip spuiten in 'Rizzla-blauw' + stickerset....

ps nog niet gedacht aan een 'Corona'-SRAD of een 'Lucky Strike'-SRAD :rolleyes: ?

MastinoMMA
21-06-2008, 18:52
Waar kan ik racekuipen enzo vinden via het net? Heb enkel bij bikedesign.be een topkuip duc-style gevonden maar das ni wat ik zoek...

Weet ook wel dat alles afhangt van het budget vandaar dat ik er ook geen vooropstel :D Wil een superrace look maar wel zonder modificaties vd bevestigingspunten zodat ik nog steeds mijn "oude originele" carenage kan monteren, ook (en zeker) duozit!

Motorisch dacht ik aan dynojet maar daarvan vind ik enkel een stage 1. Is er dan geen stage 2 of 3 gemaakt, beschikbaar? Zit met een volledige lijn Yoshimura RS 3 dacht ik... Is dit een goede keuze of is er veel beters te vinden voor mijn bike?

Alvast dank voor de reacties!

Riktron
21-06-2008, 18:56
Kheb nog een carbonnen achterspatbord liggen voor ne SRAD. Is nog nieuw, want de bevestingsgaatjes moeten nog geboord worden. Indien interesse, PM me maar.

McDaddy
21-06-2008, 18:59
Waar kan ik racekuipen enzo vinden via het net? Heb enkel bij bikedesign.be een topkuip duc-style gevonden maar das ni wat ik zoek...

Weet ook wel dat alles afhangt van het budget vandaar dat ik er ook geen vooropstel :D Wil een superrace look maar wel zonder modificaties vd bevestigingspunten zodat ik nog steeds mijn "oude originele" carenage kan monteren, ook (en zeker) duozit!

Motorisch dacht ik aan dynojet maar daarvan vind ik enkel een stage 1. Is er dan geen stage 2 of 3 gemaakt, beschikbaar? Zit met een volledige lijn Yoshimura RS 3 dacht ik... Is dit een goede keuze of is er veel beters te vinden voor mijn bike?

Alvast dank voor de reacties!

Zoek maar eens op het forum naar kuipen. Zijn verschillende topics van replacakuipen voor eerlijke prijzen. Mr. White heeft laatst nog een topic daarover geopend.

MastinoMMA
23-06-2008, 19:32
Blijkbaar zijn de meeste dingen zoals kuipen ea maar voor modellen vanaf '00 ofzo... Zijn er hier die weten of bepaalde zaken ook makkelijk passend te maken zijn voor mijn '97???