Durbuy Scarvivalrit 22/05/05

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • scarver
    Senior 2fast'er
    • aug. 2004
    • 6501
    • ..

    Durbuy Scarvivalrit 22/05/05

    Omwille van het feit dat door onvoorziene omstandigheden de Zwalmrit niet plaats heeft, doe ik een ardennenritje. De rit begeeft zich naar de gehele omgeving van het hollands stadje Durbuy. We zijn deze vandaag gaan verkennen en ze verloopt over 75% van het traject over asfaltbanen die een hoge snelheid toelaten. De overige 25% (van de route Romantique en route Jolie) zijn iets wat raftingachtig met eveneens bijpassende rivieroversteek. Tijdens onze sanitaire stop zagen we de plaatselijke kawa Z1000 cup (2 moto's) voorbij racen op het leuke bochtig parcour naar Bomal. We hebben dan ook onmiddellijk de achtervolging al scarverend ingezet, uiteindelijk heb ik maar één cilinder (meer heb ik nie) nodig gehad om deze in te halen. Gekomen in Bomal keken ze wel hiel raar dat we volgde en hebben we deze kawa cup maar naar huis gereden.

    Bon concreet wat ge moet weten:

    [font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]datum van de rit:[/font][font=Verdana]zondag 22 / 05 / 05[/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]uur van vertrek[/font][font=Verdana]: 09u30 stipt[/font]

    [font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]uur van aankomst[/font][font=Verdana]: onbekend[/font]
    [font=Verdana][/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]plaats van vertrek:[/font][font=Verdana]carpool parking te BERTEM; afrit Bertem langs E40 vlakbij Leuven[/font]
    [font=Verdana][/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]afstand van de rit[/font][font=Verdana]: ± 425km[/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]snelheid[/font][font=Verdana]: er wordt aan een kalm toch vlot tempo gereden. Soms scarf ik al wel eens; het tempo ligt wel lager dan tijdens de verkenning.[/font]
    [font=Verdana][/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]type wegdek:[/font][font=Verdana]tot in de provincie namen beton, daarna asfalt; soms al eens enkele klein baantjes; 75% goeie asfalt; 25 % rafting[/font]

    [font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]enige rijervaring is zeer zeker nodig[/font][font=Verdana][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]voorbehoud: het weer moet meezitten, daarom voor diegene die meegaan gelieve de dag ervoor (zaterdag 21/05/05) even online te komen en na te kijken of deze al dan niet wel degelijk doorgaat.[/font][/font]
    [font=Verdana]Opmerking:

    - dit is een rit buiten de organisatie van 2fast4u; voor de meetings raadpleeg volgende link http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=1247

    - dit is geen begeleide rit, iedereen op zijn eigen verantwoordelijkheid!!!

    Gelieve vooraf te posten of je al dan niet komt want er is een limiet (max. 15 moto's) op de aanwezigen, dit omwille van het feit dat er geen begeleiding is, noch een roadbook.[/font]
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------
  • KOLDARK
    Die Hard 2fast'er
    • mei. 2004
    • 4790
    • Bertem

    #2
    Ik ga mee
    en mischien met gezelschap

    We zijn er weer snel bij he
    Okinawa Goyu Ryu

    To search for the old is to understand the new.

    The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

    Comment

    • scarver
      Senior 2fast'er
      • aug. 2004
      • 6501
      • ..

      #3
      Voor het riviertje dat wordt bedoeld, hier volgende link:

      Comming soon, new trips
      De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
      ------>>> DOMINO <<<------

      Comment

      • TDM
        Die Hard 2fast'er
        • jul. 2004
        • 1646
        • Herent

        #4
        Da ritteke hem ik nog al es gedaan. Dit jaar terug mijne tuf eens wassen, ik was er op aan het wachten. Die met zijn Buell staat daar zeker nog te twijfelen of hij de oversteek gaat doen.:biggrin: Tot volgende week als het weer goed is.
        Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

        Comment

        • The Doctor
          Die Hard 2fast'er
          • sep. 2004
          • 1181
          • Diest

          #5
          als het weer mee zit en er komt niks tussen zal ik er ook bij zijn.

          2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

          Comment

          • tuny
            Die Hard 2fast'er
            • mei. 2004
            • 1669
            • Heusden, Limburg, Belgium, Belgium

            #6
            dju, sorry scarv maar madam een weekend alleen beloofd. komen nog veeeeeel goede ritten daar twijfel ik niet aan en dan zullen we er zeker bij zijn. veel plezier alvast iedereen.
            bandit 4 ever and ever
            MZ mastiff keeps them all on a safe distance

            Comment

            • TRH13
              2fast'er
              • mei. 2005
              • 222
              • Leopoldsburg

              #7
              Ik wil best meegaan, als de rit echt geschikt is voor de racers onder ons.
              Met dat beekje op de foto zit ik helemaal niks in, maar teveel kleine wegjes (met kiezel of koeiedinges op de baan) of gezapig tempo liever niet. Kwestie van teleurstellingen te vermijden. Kreeg een beetje schrik als ik alles over de safaririt las. Maar 't leek wel een zeer leuke dag.
              En precies goed georganiseerd

              Ik hoop dat het iets voor mij is.
              [font=Impact]Ride it &#39;till the wheels fall off !!![/font]

              Comment

              • Isabella
                Senior 2fast'er
                • jan. 2005
                • 8213
                • in transit

                #8
                Het plan is dat wij ook mee komen scarver. Ik wil dat riviertje wel eens in 't echt bekijken


                diagonally parked in a parallel universe
                - IsaMotion-

                Comment

                • Svenster
                  2fast'er
                  • apr. 2005
                  • 123
                  • Aarschot

                  #9
                  Spijtig dat we aan de kawa-cup alleen mochten deel nemen buiten kategorie, anders hadden we daar weer enkele schoon bekerkes in ontvangst kunnen nemen. De officiele kawa-cub deelnemers lachten letterlijk en figuurlijk groen :biggrin: als ze door nen 1 (en 2 cilinder) vlotjes bijgehaalt werden. En die laatste zijn rectie was geld waart als de scarf der efkes vlotjes kwam naast rijden.

                  Wat betreft zondag weet ik het nog nie. Hangt van de madam af. Ik laat nog wel iets weten.

                  Voor zij die zeker mee gaan. Er staat u een prachtige scarverrit te wachten.
                  Doe zo verder scarf .
                  The orange ones go faster!

                  Comment

                  • The Game
                    Die Hard 2fast'er
                    • jan. 2005
                    • 1119

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door scarver
                    [font=Verdana][/font]

                    [font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]enige rijervaring is zeer zeker nodig[/font][font=Verdana][/font]

                    Ikke dus niet hebben hihihihihihihihihihihihihi

                    :biggrin: :biggrin: :biggrin:
                    http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

                    Comment

                    • Little TT
                      Die Hard 2fast'er
                      • jun. 2004
                      • 550
                      • Tongeren

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
                      Ikke dus niet hebben hihihihihihihihihihihihihi

                      :biggrin: :biggrin: :biggrin:

                      hoe kan je het nu leren als je nooit mee mag ....???
                      great minds think alike!!

                      live drunk or die trying! zv.be

                      http://spaces.msn.com/members/vippie1979

                      http://www.hoteldefrance-sospel.com/

                      Comment

                      • The Game
                        Die Hard 2fast'er
                        • jan. 2005
                        • 1119

                        #12
                        Have fun zou ik zo zeggen zeg ik zo

                        Kan trouwens ni goed zwemmen en men zwembroekske is ook te klein geworden... dus da beetje
                        http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

                        Comment

                        • kay
                          Senior 2fast'er
                          • mrt. 2004
                          • 5319
                          • Lubbeek/Limbieland

                          #13
                          misschiens iemand die goed kan rijden die eens een ritje wil organiseren om de nog niet zo ervaren rijders ervarener te maken?



                          Oorspronkelijk geplaatst door Little TT
                          hoe kan je het nu leren als je nooit mee mag ....???

                          Comment

                          • TAO
                            Die Hard 2fast'er
                            • sep. 2004
                            • 267
                            • Steenokkerzeel

                            #14
                            TAO 'll be there!


                            (als het weer meezit toch)
                            GSXR-Power --> TAO

                            Comment

                            • transalpje
                              2fast4u Ancien
                              • okt. 2004
                              • 10073
                              • Linden

                              #15
                              Hier zit iets in vind ik!

                              Waarom niet eens een rit doen op volgende manier. Twee semi-ervaren rijders of zeer-ervaren rijders waarvoor de snelheid niet zo belangrijk is (maar genieten van de wegen en het landschap des te meer) koppelen aan drie of vier minder ervaren rijders, die ook eens van de ardennen willen proeven?

                              Ik ben alvast kandidaat om op de dag dat zo'n groepje zich vormt aan wettelijke snelheden mee te doen


                              Oorspronkelijk geplaatst door Little TT
                              hoe kan je het nu leren als je nooit mee mag ....???
                              2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

                              Comment

                              Working...
                              X