zolder 20/05/2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Loe
    Die Hard 2fast'er
    • aug. 2004
    • 2296
    • Temse

    zolder 20/05/2005

    Zo niveau 2 zit er weeral op.

    Ik heb me goe geamuseerd heb alleen een ferme deuk in m'n zelfvertrouwen gekregen na de derde sessie.
    Bij het uitkomen van de eerste linkse na het rechte stuk waarschijnlijk te veel of te vlug op het gas.

    Resultaat:
    - gekneusd hand en ribben
    - mijnen schonen motorsportschool t shirt vol gaten
    - leren pak gescheurd
    - moto is technisch nog ok, optisch wel wa minder nu door de kiezel

    Heb dan maar een sessieke afgewacht en dan toch nog de drie laatste sessie gereden. Zij het op een zéér rustig tempo, zelfvertrouwen was ver zoek.
  • John Doe
    2fast'er
    • mrt. 2005
    • 152
    • Lanaken

    #2
    Dat is dikke pech hebben.
    Heeft het daar geregend vandaag ????

    Comment

    • Loe
      Die Hard 2fast'er
      • aug. 2004
      • 2296
      • Temse

      #3
      De eerste 2 sessie's was de baan nat de rest allemaal droog.



      Oorspronkelijk geplaatst door TheDuke
      Dat is dikke pech hebben.
      Heeft het daar geregend vandaag ????

      Comment

      • kcyrt
        Die Hard 2fast'er
        • jul. 2004
        • 684
        • Antwerpen

        #4
        [quote="Loe"] optisch wel wa minder nu door de kiezel QUOTE]

        Je mag je gelukkig prijzen dat de schade nog meevalt, Ik heb al andere resultaten gezien van een schuiver door de grindbak.
        Niettemin, het is altijd zonde van het blinkend plaatwerk. Gelukkig ben je nog in staat om het volgende keer beter te doen.
        Je zal het gezegde wel kennen, zij die al gevallen zijn en zij die dat nog zullen doen...
        Waar ben je voor? --positive thinking--

        Comment

        • motovoske
          2fast'er
          • apr. 2005
          • 225
          • Olmen

          #5
          Spijtig voor je schuiver,
          hoe viel sessie 2 mee ( je schuiver niet meegerekend ) toch wat bijgeleerd of???
          Ik zou deze ook willen doen

          Comment

          • Niekes & Gitte
            Die Hard 2fast'er
            • jul. 2004
            • 1756
            • vorselaar

            #6
            spijtig van de schuiver hoor,nu uwen motor pas in orde was.Hopelijk heb je snel het vertrouwen terug
            [font=Comic Sans MS][/font]

            Comment

            • Loe
              Die Hard 2fast'er
              • aug. 2004
              • 2296
              • Temse

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door motovoske
              Spijtig voor je schuiver,
              hoe viel sessie 2 mee ( je schuiver niet meegerekend ) toch wat bijgeleerd of???
              Ik zou deze ook willen doen
              Hi,

              Schuiver was het niet echt al wat ik nog herinner is dat ik omhoog gewipt werd op de tank viel en dan er naast tegen den asfalt.

              Niveau 2 was echt wel het beste wat ik al gedaan heb. Wij hadden met 4 een intructeur, toffe gast en die bleef ook altijd bij ons. In de derde sessie mocht ik voor hem gaan rijden en zo ieder om beurt wisselen. Maar toen ik terug achteraan mocht gaan rijden van ons 4, gaf hij een ok teken dat ik goe bezig was en da'k zelf mocht door rijden. En ja ik denk dat dan m'n zelfvertrouwen een boost gekregen heeft, met het bekende resultaat.

              greetz
              loe

              Comment

              • Bartje
                Die Hard 2fast'er
                • dec. 2004
                • 1783
                • Pellenberg

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Loe
                Zo niveau 2 zit er weeral op.

                Ik heb me goe geamuseerd heb alleen een ferme deuk in m'n zelfvertrouwen gekregen na de derde sessie.
                Bij het uitkomen van de eerste linkse na het rechte stuk waarschijnlijk te veel of te vlug op het gas.

                Resultaat:
                - gekneusd hand en ribben
                - mijnen schonen motorsportschool t shirt vol gaten
                - leren pak gescheurd
                - moto is technisch nog ok, optisch wel wa minder nu door de kiezel

                Heb dan maar een sessieke afgewacht en dan toch nog de drie laatste sessie gereden. Zij het op een zéér rustig tempo, zelfvertrouwen was ver zoek.
                Spijtige zaak , maar al bij al viel de schade nog mee hé ! Beetje kuiswerk zal al wonderen doen !
                Wat gaat ge nu doen met de kuip , herstellen of toch maar zo laten ?
                Hoe valt de moto mee voor de rest ? Motor en vering in orde ? Zag er een proper maschientje uit !
                Wanneer is de volgende dag dat ge ingeschreven zijt ? Ben nog effe in de pitsstraat geweest voor ik vertrok , maar gij waart nergens te zien , uwe moto stond er wel nog .

                Mijne moto is terug binnen , A-veer begon terug te lekken in de 3de sessie , juist de eerste droge sessie ! Moet opnieuw gereviseerd worden , weeral pech , komt precies geen einde aan !
                Heb nog op't gemak een paar sessietjes gereden , maar de voorlaatste sessie , in de 2de ronde bijna onderuit bij 't afrijden van de Sacramentsheuvel , en dat is niet direct een goede plaats om onderuit te gaan hé ! Ben dan binnengreden en heb de laatste sessie gewoon helemaal overgeslaan , moto was niet meer te controleren , was enkel nog aan't rijden op de spiraal , alle olie was weg ! Dan maar liever een sessie kwijt , dan motor kwijt !
                You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

                Emilio RIP , we zullen je missen !!!

                Comment

                • Loe
                  Die Hard 2fast'er
                  • aug. 2004
                  • 2296
                  • Temse

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
                  Spijtige zaak , maar al bij al viel de schade nog mee hé ! Beetje kuiswerk zal al wonderen doen !
                  Wat gaat ge nu doen met de kuip , herstellen of toch maar zo laten ?
                  Hoe valt de moto mee voor de rest ? Motor en vering in orde ? Zag er een proper maschientje uit !
                  Heb hem net van de remork gehaald ze, voor 90% krassen van de kiezel.
                  Mijn zwarte honda vleugel kan ik opnieuw stickeren en de rest laat ik zo.
                  Wel is er bij het uitduwen van de grindbak mijn kontje gebarsten.
                  Dus wa polyester aan de binnenzijde dat het terug wa stevig is.
                  Spuiten dit jaar doe ik nie meer, zit nog volop in m'n leercurve.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
                  Wanneer is de volgende dag dat ge ingeschreven zijt ? Ben nog effe in de pitsstraat geweest voor ik vertrok , maar gij waart nergens te zien , uwe moto stond er wel nog .
                  Awel waarschijnlijk 10/06 vrij rijden denk ik.
                  Was nog effe naar box 36 om da houderke van de transponder terug te brengen. Bij mij staat er standaard zo eentje op en da van hun lag nog in den auto.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
                  Mijne moto is terug binnen , A-veer begon terug te lekken in de 3de sessie , juist de eerste droge sessie ! Moet opnieuw gereviseerd worden , weeral pech , komt precies geen einde aan !
                  Heb nog op't gemak een paar sessietjes gereden , maar de voorlaatste sessie , in de 2de ronde bijna onderuit bij 't afrijden van de Sacramentsheuvel , en dat is niet direct een goede plaats om onderuit te gaan hé ! Ben dan binnengreden en heb de laatste sessie gewoon helemaal overgeslaan , moto was niet meer te controleren , was enkel nog aan't rijden op de spiraal , alle olie was weg ! Dan maar liever een sessie kwijt , dan motor kwijt !
                  Inderdaad al serieus wa frustratie en geld in da masjientje gekropen.
                  Ma ik weet zeker dat eens hem af is en naar uw goesting ge u zeker wa jaartjes gaat amuseren.

                  Comment

                  • Sanka
                    Die Hard 2fast'er
                    • sep. 2004
                    • 2942
                    • As

                    #10
                    @ Loe, ge hebt schade aan de rechterkant bij het uitkomen van een linkse bocht, highsider gehad? Maar aan de foto's te zien valt het goed mee. En ja uw vertrouwen zal je terug moeten opbouwen, heb dat nu ook aan de hand.


                    @ Bartje, weeral pech? Allez ik hoop dat ge na dit voorval zonder stukken verder kan .


                    Greetzzz


                    Sanka
                    Ik HAAT mensen die hun zin nooit

                    Comment

                    • boecky
                      Die Hard 2fast'er
                      • feb. 2005
                      • 457
                      • Tessenderlo, Belgium

                      #11
                      bij mij was alles super verlopen en ga warschijnlijk 22/07 terug
                      KAWASAKI Z750 2010

                      honda vtx 1300 2008 sold
                      Yamaha R6 2005 sold
                      Yamaha R6 2005 crash & sold
                      Yamaha R6 2004 crash & sold

                      Comment

                      • Loe
                        Die Hard 2fast'er
                        • aug. 2004
                        • 2296
                        • Temse

                        #12
                        @ Sanka

                        Inderdaad was nen kleinen highsider voor zover ik me herinner.
                        Bij het uitkomen van de eerste linkse ging m'n achterwiel weg en het volgende dat ik herinner is dat ik op de tank neerkwam en er rechts naast hing.
                        De reden weet ik niet zo goed alles ging super. Ofwel denk ik dat de banden ver op zijn of nog niet op temp waren (was 2 rondje van eerste sessie na de middag).

                        @ Boecky

                        Inderdaad gij ging er goed van door en die sliders zijn ook weeral wat dunner geworden .
                        Mocht ge zin hebben ik denk dat ik 20/6 naar croix ga. Moto kan mee op de remork bij mij. En/Of anderen zijn ook welkom natuurlijk.
                        10/6 zit alles reeds vol op zolder.

                        Comment

                        • Bartje
                          Die Hard 2fast'er
                          • dec. 2004
                          • 1783
                          • Pellenberg

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Sanka
                          @ Loe, ge hebt schade aan de rechterkant bij het uitkomen van een linkse bocht, highsider gehad? Maar aan de foto's te zien valt het goed mee. En ja uw vertrouwen zal je terug moeten opbouwen, heb dat nu ook aan de hand.


                          @ Bartje, weeral pech? Allez ik hoop dat ge na dit voorval zonder stukken verder kan .


                          Greetzzz


                          Sanka
                          Thanks ! Wanneer gaat gij nog eens rijden ?
                          You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

                          Emilio RIP , we zullen je missen !!!

                          Comment

                          • Loe
                            Die Hard 2fast'er
                            • aug. 2004
                            • 2296
                            • Temse

                            #14
                            Heb mij net nen nieuwen helm gaan halen want ik heb daar wel effe den asfalt geraakt met de mijne. En ge kunt maar nie zeker genoeg zijn hé, hij moest maar eens gebarsten zijn vanbinnen.

                            Het leer steek ik deze week binnen en gaat naar richa voor terug te stikken.
                            Hopelijk valt da we mee van kosten. T'is al duur genoeg als ge nie valt.

                            Comment

                            • Sanka
                              Die Hard 2fast'er
                              • sep. 2004
                              • 2942
                              • As

                              #15
                              ik ga vrijdag baanpost spelen en op 10/06 terug rijden.
                              Wanneer gaat gij terug Bartje?

                              Greetzzz


                              sanka

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
                              Thanks ! Wanneer gaat gij nog eens rijden ?
                              Ik HAAT mensen die hun zin nooit

                              Comment

                              Working...
                              X