Mijn eerste winterprojectje aan mijn Bandietje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • W650
    Die Hard 2fast'er
    • okt. 2005
    • 4915
    • Zandvliet

    Mijn eerste winterprojectje aan mijn Bandietje

    Eindelijk is het er van gekomen : mijn eerste winterprojectje Vorig jaar gemerkt tijdens het reizen dat mijn achterste pinkers in de weg stonden van mijn zadeltassen. Tevens had ik al van de eerste dag nen hekel aan die voorste pinkers die eruit staken als kapstokken. Dus dan maar gestart met mijn 1ste winterprojectje. Alles heeft wat langer geduurd dan voorzien wegens foutieve leveringen . Wat heb ik allemaal gedaan :

    - de voorste pinkers vervangen door ingebouwde led-pinkers
    - de achterste pinkers vervangen door kleine led-pinkers met carbon motief
    - aangezien die taartschep ook mijn ogen uitstak deze maar ineens verwijderd (weggezaagd)
    - hierdoor noodgedwongen een pinkerhouder zelf gemaakt
    - de claxon die volgens mij ook ongelukkig stond van plaats veranderd (is de kuip weggewerkt)

    De pinkerrelais laat ik aansluiten door mijn dealer (ondanks alle technische uitleg die ik heb gekregen snap ik het nog altijd niet). De originele nummerplaathouder heb ik behouden maar heb nu gemerkt dat die iets voorbij de nummerplaat uitsteekt. Dus dat moet ik nog wegslijpen. Wheelstripes komen er ook nog op maar ik weet nog nie goed welke kleur. Had er graag grijze gehad (dezelfde kleur zoals "bandit" op mijn kuip) maar blijkbaar is dat er niet. K'twijfel nu tussen witte reflecterende (die er volgens mij nogal grijsachtig uitzien ) en rode. Wat zouden jullie doen?

    K'heb fotokes genomen van alle werken die je hier Ombouw 2009 kan bezichtigen met de nodige commentaar. Hier alvast enkele fotokes van "voor en na".







    Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?


    [font=Arial]Foto's :[/font][font=Arial]Navarra 2008[/font][font=Arial]-[/font]
    [font=Arial]Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/[/font]
  • depo
    2fast4u Ancien
    • sep. 2005
    • 18418

    #2

    de kachelbuis er nog af ,dan is het al een ander uitzicht

    Comment

    • Wolfman
      Senior 2fast'er
      • apr. 2005
      • 6138
      • Koersel ( Limb. )

      #3
      en voor de rest, nice job man [quote="depo"]
      de kachelbuis er nog af ,dan is het al een ander uitzicht ]
      Member of The Gixxer Gang
      Proud member of the Z owners club Belgium
      My Photo Album http://photobucket.com/albums/a272/Wolfman-Jack/
      LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE

      Comment

      • Jeroen!
        2fast4u Ancien
        • jun. 2006
        • 17456
        • Boom

        #4
        Ziet er goed uit, voor uw rimstriping: hier hebben ze toch een aantal grijzen.
        Assemocheilischmachallys!

        Comment

        • W650
          Die Hard 2fast'er
          • okt. 2005
          • 4915
          • Zandvliet

          #5
          [quote="depo"]
          de kachelbuis er nog af ,dan is het al een ander uitzicht ]Ik ben er over aan het nadenken maar de prijs houd me een beetje tegen
          Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?


          [font=Arial]Foto's :[/font][font=Arial]Navarra 2008[/font][font=Arial]-[/font]
          [font=Arial]Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/[/font]

          Comment

          • W650
            Die Hard 2fast'er
            • okt. 2005
            • 4915
            • Zandvliet

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door 1DRR
            Ziet er goed uit, voor uw rimstriping: grijs hebben ze toch een aantal grijzen.
            Inderdaad die hebben er grijze, thnks Maar ondertussen heb ik al een berichtje gekregen dat ik er misschien beter rode opzet aangezien er weinig grijs/chroom aan de moto is. Dus nu weet ik het niet goed
            Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?


            [font=Arial]Foto's :[/font][font=Arial]Navarra 2008[/font][font=Arial]-[/font]
            [font=Arial]Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/[/font]

            Comment

            • stef
              2fast4u Ancien
              • okt. 2004
              • 24603
              • Oep Den Berg

              #7
              Inderdaad very very nice

              Comment

              • Jeroen!
                2fast4u Ancien
                • jun. 2006
                • 17456
                • Boom

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door W650
                Inderdaad die hebben er grijze, thnks Maar ondertussen heb ik al een berichtje gekregen dat ik er misschien beter rode opzet aangezien er weinig grijs/chroom aan de moto is. Dus nu weet ik het niet goed
                Is er dan veel rood aan uwe moto ? Ge kunt ook altijd reflecterend zwart nemen, dat ziet ge alleen als het nodig is.
                Assemocheilischmachallys!

                Comment

                • DAVY78
                  Die Hard 2fast'er
                  • dec. 2007
                  • 277
                  • Kaulille

                  #9
                  Mooi gedaan! Dit geeft de motor meteen een sportiever aanzicht!
                  http://i275.photobucket.com/albums/j...k2009318-1.jpg Oostenrijk was geweldig!!

                  Comment

                  • W650
                    Die Hard 2fast'er
                    • okt. 2005
                    • 4915
                    • Zandvliet

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door 1DRR
                    Is er dan veel rood aan uwe moto ? Ge kunt ook altijd reflecterend zwart nemen, dat ziet ge alleen als het nodig is.
                    Buiten de "S" is er geen rood aan, dus ook geen optie? reflecterend zwart vind ik niet zo goed, zie je overdag nikske van.
                    Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?


                    [font=Arial]Foto's :[/font][font=Arial]Navarra 2008[/font][font=Arial]-[/font]
                    [font=Arial]Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/[/font]

                    Comment

                    • banditman
                      Die Hard 2fast'er
                      • mrt. 2007
                      • 1240
                      • limburg msk

                      #11
                      mooi gedaan
                      bandit 97 bandit 01

                      Comment

                      • W650
                        Die Hard 2fast'er
                        • okt. 2005
                        • 4915
                        • Zandvliet

                        #12
                        De werken zijn (tijdelijk) klaar :
                        - uiteindelijk gekozen voor de rode wheel stripes
                        - de voorste pinkers iets aangepast zodat ze beter zichtbaar zijn door het tegemoetkomend verkeer.
                        - achteraan die 2 uitstekende ijzerkes van de nummerplaathouder weg geslepen.

                        Over de uitlaat vervangen ben ik nog niet uit (k'weet ook nog nie goed welke ik zou nemen mocht ik hem vervangen). Hier het voorlopige resultaat:




                        Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?


                        [font=Arial]Foto's :[/font][font=Arial]Navarra 2008[/font][font=Arial]-[/font]
                        [font=Arial]Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/[/font]

                        Comment

                        • Dynojet
                          Die Hard 2fast'er
                          • mrt. 2005
                          • 4691
                          • Het Antwerpse.

                          #13
                          Mooi mooi...

                          Comment

                          Working...
                          X