PDA

Bekijk Volledige Versie : ervaring baramotors

rietveld
14-03-2009, 11:48
Hallo,

heeft iemand ervaring met baramotos? zoja welke.

Boots
14-03-2009, 13:25
de mijne komt vandaar.
Het zijn mannen die hadelen in accidenten en ingevoerde motos, als ge der verstand van hebt kunt ge daar wel een zaakske doen.

Hallo,

thebucket
14-03-2009, 20:49
Hallo,

wordt de duc ingewisseld??
Baramotos is geen slechte gast maar tis iets apparts zoals ze zeggn je kan er koopjes doen..
maar zn "maat" Motosbart op de conterdam te oostende is een beetje van tzelfde caliber en die gast graakt ook aan alles ;);):moto:

beulke
14-03-2009, 20:54
en als ge der geen verstand van hebt serieuze shit ...

soit, ga niet op een vrijdagmiddag ...ze drinken dan nl graag een pintje bij hun eten .. of ze eten een beetje bij hun pintje ....

mijn ervaringen met hen:
1) vriending uit brussel belt hen voor een TLs. Afspraak was: motor moet klaarstaan en met batterij zodat we de motor kunnen starten en horen draaien.
Aangekomen wisten ze eerst niet waarover het ging, daarna moto proberen starten (zonder gevolg) daarna gekeken om eens de booster eraan te houden maar plots was dat allemaal te lastig ... zijn het dan maar afgebolt.

2) ikzelf eens gaan kijken voor een circuitmachine: 1e vrijdag: geen kat, een half uur gewacht en gebeld ...ngeen respons... maandag gebeld voor nieuwe afspraak, mocht vrijdag teruggaan, waren het vergeten (ze vergeten nogal veel blijkbaar) ...vrijdag half uur gestaan, gebeld, en een antwoord met nogal dubbele tong .. komen eraan ....nog een half uur later stuiven ze hun erf op en waggelen ze uit de camionette ... de motor waarmee ik een testrit zou doen stond natuurlijk niet klaar, tijdens het uithalen van de moto duwen ze ei zo na een andere moto tegen de grond. De afspraak was dat ik een uurtje met de moto zou rijden om een goed oordeel te vellen, allemaal geen probleem totdat ik opmerkte dat er geen plaat p zat ... niet erg vonden ze , rij maar zo .... soit, 100 meter verder was mijn goeste helemaal over, ding gedraaid en teruggezet ... ze drongen nog aan door te zeggen: we zijn nu speciaal afgekomen en ge koopt em nie ....

tjah, sorry ...bij zo'n gasten koop ik nie ... als ge ze al niet kunt vertrouwen op simpele afspraken, hoe kunt ge dan hun marchandise betrouwen ...

dus: zijt ge mecanieker en kent ge moto's op uw duimke: gaan, niet lullen tegen die gasten en moto goed inspecteren ... kent ge er niet zoveel van: wegblijven ....

rietveld
14-03-2009, 21:07
ben ant zien voor nen anderen. mo me goeste is precies ook al over ank zoiets lees.

beulke
15-03-2009, 09:39
ben ant zien voor nen anderen. mo me goeste is precies ook al over ank zoiets lees.

ik wil die gast niet afbreken, gewoon mij ervarin gezet ...(en die is nie zo goed) ...

iet getreurd, er zijn genoeg betrouwbare verkopers in de streek zenne ... (Andy in roeselare, maes in menen, motoparts in wevelgem, ....)

edd
15-03-2009, 09:41
hebben die gasten een website?

beulke
16-03-2009, 21:04
zetten hun moto's meestal op kapaza ...denk nie dat ze een site hebben

TRX
16-03-2009, 23:20
Ge kunt daar wel koopjes doen, maar mss eerder een circuitprojectje, ene met schade ofzo ;).
Ik ken iemand die Bara zelf heel goed kent en heb em toch nog nooit iets 'vreemds' horen vertellen. Voert er blijkbaar veel in, oa uit de VS, lichte tot zware ongevalmoto's...

Sam
17-03-2009, 09:25
Ik zou er wel es willen gaan kijken, veel over gehoord, moet de moeite zijn, ma kopen....:agree:enkek onderdelen, geen hele fiets

KawaNinja46
10-09-2009, 23:55
ik zag daar ZX-10R's 2008 staan voor 8300€.. 1 jaar oud. 4200km ofzo..

Dan keek ik naar de winkel , baramotos blijkbaar , en viel mij op dat ze allemaal "maar" 5000 km maximum hebben ofzoiets.. En allemaal aan zo goedkope prijzen ik dacht gewoon doen maar 't leek er toch op dat het schademotoren zijn met ander dashboardje erop.. Daaarom efkes hier in de zoekfunctie gezet en hopla.. Zoals ik verwacht dus... Louche zaakskes..
Ze geven wel een jaar garantie maarja .... Wat voor garantie is dat dan?...
Nuja goed als ge bij nen particulier koopt kan't evengoe een ander dashboardje zijn maarja... Hier zijde't gelijk al zeker.. Hoeveel km's heeft dienen blok al vraag ik mij dan af..
Maar langs den anderen kant, kunt ge idd een zaakske doen daar..
Jammer dat ik weinig of niets van motortechniek ken dus kga er mij nie aan wagen denk ik..

Zijn er mensen die daar al gekocht hebben ?
Graag hoor ik nog meer ervaringen :?

Cupke
11-09-2009, 19:47
Ik heb er via kapaza eens een 2dehands dashboard voor men GSXR gekocht. Koste veel geld (125 euro dacht ik), werd opgestuurd. Vooraf betaald zoals gewoonlijk is op kapaza.
Men pakketje kwam aan en een week later werd het dashboard geinstalleerd door men dealer en.... het werkte niet! Men toerenteller deed raar.
Direct bara gebeld en mocht deze terugsturen. Hij heeft mooi en zonder problemen men geld terug gestort inclusief de verzendingskosten.
Heb het pakketje zelf nog wel eens terug gekregen omdat ik een verkeerd adres had. (Zal wel met mijn goei west-vlaams te maken hebben ;))

Propere afhandeling van een probleem waar vele andere moeilijk over hadden gedaan! :duim:

kunta
11-09-2009, 20:13
Ben ook wel eens benieuwd naar jullie ervaringen want heb er ook al mindere zaken van gehoord.... Spijtig genoeg

TRX
11-09-2009, 23:01
Zijn er mensen die daar al gekocht hebben ?
Graag hoor ik nog meer ervaringen :?

Ik mag zeggen dat de mensen die ik ken die er ene gekocht hebben heel tevreden zijn ;).
Er rijdt een R6-ke rond in de club met die van daar komt. Heeft er 2 weken geleden nog nen hoge '55 mee gereden op Folembray, dus het beestje wordt serieus de sporen gegeven :moto:.

Als ik binnen een paar jaar een vervanger zoek voor mijn Tcat ga ik daar zeker eens kijken. Haalt er veel van Amerika (alhoewel dat ook aan het minderen is) en daardoor dikwijls zeer lage prijzen....

TRX
11-09-2009, 23:04
wordt de duc ingewisseld??
Baramotos is geen slechte gast maar tis iets apparts zoals ze zeggn je kan er koopjes doen..
maar zn "maat" Motosbart op de conterdam te oostende is een beetje van tzelfde caliber en die gast graakt ook aan alles ;);):moto:

Motosbart is de BA van Bara. De andere is RAoul. Vroeger was dat een geheel, nu werken ze apart als ik het me goed herinner. Maar idd, zelfde manier van werken/kopen/verkopen.

Boots
11-09-2009, 23:32
Zoals ik dus al eerder geschreven hebt, ga er naartoe als ge er wa verstand van hebt.
Ge kunt daar wel degelijk een zaakske doen, maar zij ook, als ge er genen bal van kent.

KawaNinja46
12-09-2009, 14:41
Zoals ik dus al eerder geschreven hebt, ga er naartoe als ge er wa verstand van hebt.
Ge kunt daar wel degelijk een zaakske doen, maar zij ook, als ge er genen bal van kent.

't probleem is dat ik er dus idd genen bal van ken :s

Zou er iemand hier die er wél veel van kent eventueel eens bereid zijn om samen met mij dan te gaan zodat ik geen miskoop doe :?
Ik zou dat uiteraard ZEER zwaar appreciëren!!!
Ik kom u thuis ophalen en weer afzetten zodat gij geen vervoerskosten maakt enzo. Gewoon meegaan das al !

Ik heb echt geen zin om mij in 't zak te laten zetten maar als ik die ZX-10R's zie dan heb ik echt zin om nr de bank te gaan , da geld af te halen en mij morgen een te gaan halen :zwijg:

Kan er nog afgeboden worden bij die gasten ?

desp0
12-09-2009, 15:13
kunt daar wel zaakske doen ze als je idd wa van kent

de enen daar is wa beter om mee zakens te doen of anderen maar ze drinken idd vre geirn een pintje :)

bregt14
12-09-2009, 22:36
Ik ken beiden en heb er al veel moto's gaan ophalen. Eerlijke gasten en zeker GEEN bedriegers..:duim:

skippy79
12-09-2009, 22:45
een maat van mij heeft in april oz een cbr1000rr van 2006 gekocht, opzicht prima fiets, import uit de VS, enige nadeel is dat ie NOG steeds z'n papieren niet heeft. heeft wel een cbr600rr in bruikleen gekregen maar toch. voert veel motoren in via de VS, schade of niet weet ik niet, maar schrijf ze in via Polen, want daar is het goedkoper, maar heb meerdere problemen gehoord over de papieren van een import.
Moest ie een leuke al ingeschreven fiets hebben kan het interressant zijn, zo niet kan je mischien maanden op je papieren wachten om zelfs een meter te mogen rijden

MBC666
13-09-2009, 10:44
ken Raoul persoonlijk redelijk goed, heb er ook al moto's gekocht
de zotte toeren van vroeger zijn niet meer, en schademoto's doet ie ook niet meer, alles wordt zeer goed afgehandeld
en ja er wordt al eens een pintje gedronken

bregt14
13-09-2009, 10:56
Wie veel zaken doet, moet toch pintjes kunnen drinken?:D
Zeker na een week hard werken..:cool:

KawaNinja46
13-09-2009, 23:12
wtf is dat met die pintjes :?
lopen ze continu schijtezat of wtf ? Er wordt hier meer over hun liefde voor pintjes gesproken dan over de moto's zelf :D

Zolang ze maar een pintje aanbieden aan hun klanten is't goed haha

bregt14
13-09-2009, 23:45
maar nee jong. :D De vrijdagnamiddag gingen ze samen iets gaan eten en gaan drinken. ;)

Daarbij 't zijn nu twee verschillende zaken, dus je moet er u geen zorgen over maken. :duim:

ninja-san
14-09-2009, 01:35
't probleem is dat ik er dus idd genen bal van ken :s

Zou er iemand hier die er wél veel van kent eventueel eens bereid zijn om samen met mij dan te gaan zodat ik geen miskoop doe :?
Ik zou dat uiteraard ZEER zwaar appreciëren!!!
Ik kom u thuis ophalen en weer afzetten zodat gij geen vervoerskosten maakt enzo. Gewoon meegaan das al !

Ik heb echt geen zin om mij in 't zak te laten zetten maar als ik die ZX-10R's zie dan heb ik echt zin om nr de bank te gaan , da geld af te halen en mij morgen een te gaan halen :zwijg:

Kan er nog afgeboden worden bij die gasten ?

bij mij kan er niet afgeboden worden, allé je kan dat wel proberen maar het zal niets uitmaken:D
Maar bij mij koop je wel met vertrouwen, geen gefoefel met daschboardjes en desnoods met nog 2.5jaar fabrieksgarantie:cool:;)

KawaNinja46
14-09-2009, 11:01
Maar bij mij koop je wel met vertrouwen, geen gefoefel met daschboardjes

mja ik denk ook niet dat er veel originele dashboardjes inzitten bij die gasten :rolleyes:
Maar langs den anderen kant ben ik wel van mening dat een moderne motor met gemak +40.000km doet en dat een 2008 model vaak niet meer dan 30.000 km's zal hebben..

maar idd voor de rest hebt ge wel gelijk. Alleen hebt gij geen 2008 model eh :D

TRX
14-09-2009, 11:08
Je denkt dat.... dus geen zekerheid.
Dan is het gevaarlijk om dat hier te verkondigen hé :s :zwijg:.

ninja-san
14-09-2009, 11:31
mja ik denk ook niet dat er veel originele dashboardjes inzitten bij die gasten :rolleyes:
Maar langs den anderen kant ben ik wel van mening dat een moderne motor met gemak +40.000km doet en dat een 2008 model vaak niet meer dan 30.000 km's zal hebben..

maar idd voor de rest hebt ge wel gelijk. Alleen hebt gij geen 2008 model eh :D

Heb ik geen 2008 model? Welk model heb ik dan?:p Mijn zx10r is het eerste 2008model dat er in Belgie geleverd werd. Ik heb de ALLEREERSTE bon getekend, nog voor het model op de markt kwam:cool:;)

KawaNinja46
14-09-2009, 12:07
Je denkt dat.... dus geen zekerheid.
Dan is het gevaarlijk om dat hier te verkondigen hé .

Ik zeg toch dat ik denk , niet dat ik weet :rolleyes:

Heb ik geen 2008 model? Welk model heb ik dan?:p Mijn zx10r is het eerste 2008model dat er in Belgie geleverd werd. Ik heb de ALLEREERSTE bon getekend, nog voor het model op de markt kwam:cool:;)

Ik dacht dat gij een '04 model had :?

ninja-san
14-09-2009, 12:09
Ik dacht dat gij een '04 model had :?

da was in vervlogen tijden hé zoon....:rolleyes:
Volgens jij lijdt jij echt aan geheugen verlies, we hebben al verschillende PB's gehad waarin je vragen stelde over mijn 2008 die te koop staat op kapaza:D;)

TRX
14-09-2009, 12:18

Ik zeg toch dat ik denk , niet dat ik weet :rolleyes:

Als je dat op zo'n manier zegt geef je toch al te kennen dat het louche figuren zijn terwijl je dat absoluut niet weet (of kan weten).

Ik denk dat gij nen lompe kloot zijn met een klein pietje die zelfs niet kan rijden met een moto.

Ik zeg denk é, niet dat ik het weet hé :D

ninja-san
14-09-2009, 12:21
Als je dat op zo'n manier zegt geef je toch al te kennen dat het louche figuren zijn terwijl je dat absoluut niet weet (of kan weten).

Ik denk dat gij nen lompe kloot zijn met een klein pietje die zelfs niet kan rijden met een moto.

ja Bjorn ge hebt honderd....ge zit hier niet op't het fastforum hé:zwijg:

TRX
14-09-2009, 12:29
Niet het fast... het 2fast.

Wat is het verschil... overal zotten en moraalridders :D (en ook wel normale die daar ergens tussen in zitten).

Aja, het verschil is dat het hier (quasi) nooit plat ligt en alle 'features' werken, kan van tff niet gezegd worden :rolleyes:.

KawaNinja46
14-09-2009, 13:05

Je hebt gelijk. De manier waarop insinueert wel dat ik ze als "louche" figuren aanzie.
Ik denk ook serieus dat er gesjoemeld is met die dashboardjes. Ik denk dat er gewoon teveel en te makkelijk met dashboardjes wordt gesjoemeld in motoland maar goed..
Desondanks ben ik nog altijd geïnteresseerd om daar nen moto te kopen , dus tis niet zo dat ik hen afbreek of hun zaak schade wil aandoen door slechte reclame, integendeel ik wil zelf een moto kopen bij hen dusjah ;)

En dat ik nen lompe kloot ben , ik veruit het kleinste pietje van't forum heb en helemaal nie goe kan rijden , hoe wete gij da allemaal ?? Wie heeft er u da verteld ???

da was in vervlogen tijden hé zoon....
Volgens jij lijdt jij echt aan geheugen verlies, we hebben al verschillende PB's gehad waarin je vragen stelde over mijn 2008 die te koop staat op kapaza

Mijn geheugen is idd *!@#!
Vlug die PM's nog es opzoeken :D

edit: verdomme kheb ze al verwijderd :D

Jean Blade
14-09-2009, 13:23
Niet het fast... het 2fast.

Wat is het verschil... overal zotten en moraalridders :D (en ook wel normale die daar ergens tussen in zitten).

Aja, het verschil is dat het hier (quasi) nooit plat ligt en alle 'features' werken, kan van tff niet gezegd worden :rolleyes:.

En dat er volgens u hier pippo's zitten, allé ja zegt ge toch op tff eh...

chrieke
14-09-2009, 13:47
Ah ja, die zijn bij TFF allemaal gaan lopen :D

TRX
14-09-2009, 14:03

Tja, op alle fora (alelz, toch bijna allemaal) zitten er pipo's zunne.
Kan ook moeilijk andes want den helft van de forumleden zijn dezelfde ;).

TRX
14-09-2009, 14:04
En dat ik nen lompe kloot ben , ik veruit het kleinste pietje van't forum heb en helemaal nie goe kan rijden , hoe wete gij da allemaal ?? Wie heeft er u da verteld ???

Da zal uw vorig lief geweest zijn peis ik :D :engel:

KawaNinja46
14-09-2009, 14:23
Da zal uw vorig lief geweest zijn peis ik :D :engel:

:D

Jean Blade
14-09-2009, 14:45
Tja, op alle fora (alelz, toch bijna allemaal) zitten er pipo's zunne.
Kan ook moeilijk andes want den helft van de forumleden zijn dezelfde ;).

Kvind het gewoon ni schoon da ge die op het andere forum ne pippo noemt, al la "op het andere forum zit daar ne pippo en ik heb hem dit angeraden..."
En hier dan van krommen aas gebaart...

TRX
14-09-2009, 15:38
Tja, da momentwas 't ook nen pipo é, de dingen dat em van plan was :?. Heb em dat hier ook duidelijk gemaakt dat het echt geen goed idee was.
En ja, heb em op een ander forum pipo genoemd, is dat zo erg ? Is nu niet bepaald een grof scheldwoord hé :rolleyes:.

Anders moet je hem maar een pb sturen met de link naar dat forum en mijn post é ;).

ninja-san
14-09-2009, 16:11
Tja, da momentwas 't ook nen pipo é, de dingen dat em van plan was :?. Heb em dat hier ook duidelijk gemaakt dat het echt geen goed idee was.
En ja, heb em op een ander forum pipo genoemd, is dat zo erg ? Is nu niet bepaald een grof scheldwoord hé :rolleyes:.

Anders moet je hem maar een pb sturen met de link naar dat forum en mijn post é ;).

iemand nen pipo noemen kan heel verwijtend zijn....als ge mij ne pipo noemt, kunt ge beter de volgende keer een ommetje maken...:p

We zijn allemaal collega motards, den ene al iets slimmer dan den andere, daar is niets verwijtends aan. Mijn kids moeten ook nog veel leren, maar zijn daarom geen pipo's als ze iets niet weten of iets verkeerds hebben gedaan:duim:

Jean Blade
14-09-2009, 16:13

De manier waarop kwam nogal grof over, maar bon ik denk da we afwijken zeker...

Terug over naar BARA... :u

Vorig jaar stuurde ik er ne mail naar omdat ik geïnteresseerd was in nen schade DL1000 als winterprojectje... nooit reactie op gehad... :(

TRX
14-09-2009, 16:23
De manier waarop kwam nogal grof over, maar bon ik denk da we afwijken zeker...

Terug over naar BARA... :u

Vorig jaar stuurde ik er ne mail naar omdat ik geïnteresseerd was in nen schade DL1000 als winterprojectje... nooit reactie op gehad... :(

Tja, heb helaas ook de ervaring dat dealers niet of laattijdig antwoorden op mails.
Als je echt iets wilt, best bellen :rolleyes:.

TRX
14-09-2009, 16:24
iemand nen pipo noemen kan heel verwijtend zijn....als ge mij ne pipo noemt, kunt ge beter de volgende keer een ommetje maken...:p

We zijn allemaal collega motards, den ene al iets slimmer dan den andere, daar is niets verwijtends aan. Mijn kids moeten ook nog veel leren, maar zijn daarom geen pipo's als ze iets niet weten of iets verkeerds hebben gedaan:duim:

Hey pipo, niet verkeerd oppakken é.

(volgende NBC 3 djoefen op mijn bakkes :o :u)

:D ;)

ninja-san
14-09-2009, 16:42
Hey pipo, niet verkeerd oppakken é.

(volgende NBC 3 djoefen op mijn bakkes :o :u)

:D ;)

Hou er vooral rekening mee dat die "pipo's miss wel klanten zijn van je vrouw haar buisness, haar broodwinning:p:zwijg:

TRX
14-09-2009, 20:23
Hou er vooral rekening mee dat die "pipo's miss wel klanten zijn van je vrouw haar buisness, haar broodwinning:p:zwijg:

Ewel, zonder te weten van dit topic noemde mijn madam me daarnet nog pipo ;).
Dus zonder zwanzen, 'bij ons' is pipo eigenlijk niet echt negatief, of toch niet zo negatief als jullie dat opvatten/gebruiken :s.

Dus ja, bij deze mijn excuses. Volgende keer gebruik ik 'kerel' of 'dude' ipv pipo om misverstanden te vermijden :( ;).

chrieke
14-09-2009, 20:29
Ik vind "kerel" toch wel redelijk denigrerend overkomen als ge tegen mijn lief bezig zijt. Volgende keer een djoef ip joen mulle :@:D

edd
14-09-2009, 20:38
eindelijk ook een beetje aktie hier

:D

TRX
14-09-2009, 20:40
Ik vind "kerel" toch wel redelijk denigrerend overkomen als ge tegen mijn lief bezig zijt. Volgende keer een djoef ip joen mulle :@:D

Tegen uw lief zeg ik toch altijd trut :cool:.

stunter
14-09-2009, 20:48
Tja, heb helaas ook de ervaring dat dealers niet of laattijdig antwoorden op mails.
Als je echt iets wilt, best bellen :rolleyes:.mensen me echte intresse bellen vind ik,anders zitten handelaars constand achter hun computer vaak voor nutteloze vragen te beantwoorden

chrieke
14-09-2009, 20:55
Tegen uw lief zeg ik toch altijd trut :cool:.
Ah, ik dacht dat da tegen mij was :zwijg:

Lucasfalt
14-09-2009, 20:57
Ik ken nochtans dealers die liever mails beantwoorden dan telefoons.
Voor een telefoon moeten ze elke keer stoppen met hun werk,mails kunnen ze beantwoorden op het moment dat ze zelf willen.
Als je als handelaar geen mails wil beantwoorden,moet je dat in elk geval duidelijk vermelden vind ik.
Als dat niet het geval is en ik krijg geen antwoord is het voor mijn part nen onbeschoften boer.:@
Ik zal dan wel ergens anders op zoek gaan,er zijn moto's en dealers genoeg.:p

TRX
14-09-2009, 21:01
mensen me echte intresse bellen vind ik,anders zitten handelaars constand achter hun computer vaak voor nutteloze vragen te beantwoorden

Das wel juist. Maar ik redeneerde laatst anders.
Ik was gaan kijken naar een 2ehands moto bij een particulier. Die moto was altijd op onderhoud geweest bij een erkend dealer. Bij KTM kan je adhv chasisnr de volledige historiek laten controleren, zeer belangrijk om te weten of alle noodzakelijke aanpassingen gebeurd zijn.
Dus ipv te bellen en de dealer van zijn werk te houden stuur ik een mail. Dan kan hij die beantwoorden als hij eens wat tijd over heeft, bv 's avonds als ze de winkel gaan sluiten ofzo...
Ik wacht nog altijd op mail terug.
De andere dealer waar ik informeerde antwoorde 9 dagen later (toen had ik de moto al gekocht).
Maar.... toen ik een mail stuurde om de prijs te weten van een 2ehands moto had ik binnen de 15 minuten antwoord :zwijg: .

TRX
14-09-2009, 21:03
Ah, ik dacht dat da tegen mij was :zwijg:

Als gij dat wilt zeg ik ook wel trut als ik je zie, geen probleem ;).

ninja-san
14-09-2009, 21:45
Ewel, zonder te weten van dit topic noemde mijn madam me daarnet nog pipo ;).
Dus zonder zwanzen, 'bij ons' is pipo eigenlijk niet echt negatief, of toch niet zo negatief als jullie dat opvatten/gebruiken :s.

Dus ja, bij deze mijn excuses. Volgende keer gebruik ik 'kerel' of 'dude' ipv pipo om misverstanden te vermijden :( ;).

geen probleem, excuses aanvaard.....;)

BTW zoek "trut " maar eens op in een dikke van Daele :D

scorpio
15-09-2009, 09:32
mensen me echte intresse bellen vind ik,anders zitten handelaars constand achter hun computer vaak voor nutteloze vragen te beantwoorden

Volledig verkeerde houding lijkt me.:s Zoals iemand zegt, is mails beantwoorden veel relaxer. En alsof je dan langs tel geen "nutteloze" vragen krijgt? Van de drie tel die ik krijg, waarvan er tussen haakjes niemand vraagt' stoor ik niet'; en dan bedoel ik wel tel waarvan het gesprek eindigt met 'ik kom direct af'; zijn er twee waar je nooit meer iets van hoort.
Bovendine is een tel veel annoniemer.
Als je met zo'n houding werkt ben je wel 10 jaar achteruit lijkt me

chrieke
15-09-2009, 10:56
geen probleem, excuses aanvaard.....;)

BTW zoek "trut " maar eens op in een dikke van Daele :D
Jaja, vrouw, geen eierstokken...I know :D

ninja-san
15-09-2009, 20:05
Jaja, vrouw, geen eierstokken...I know :D

nee nee, Trut zou een schone Griekse willen betekenen:p

TRX
15-09-2009, 23:13
nee nee, Trut zou een schone Griekse willen betekenen:p

Dan klopt dat wel een beetje voor Chrieke :cool: :D.

Isabella
16-09-2009, 09:12
De definities van pipo's & trutten zijn op zich wel boeiend maar ik denk dat jullie daar beter hier (http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=9528&highlight=zever) mee verder gaan, dan kan er in dit topic opnieuw naar de vraag van de dag overgegaan worden: ervaring met baramotors.

ninja-san
16-09-2009, 11:36
De definities van pipo's & trutten zijn op zich wel boeiend maar ik denk dat jullie daar beter hier (http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=9528&highlight=zever) mee verder gaan, dan kan er in dit topic opnieuw naar de vraag van de dag overgegaan worden: ervaring met baramotors.

pretbederver:D......ma ge hebt wel gelijk ze;)

TRX
16-09-2009, 19:26
Tja, kan der nog veel over gezegd worden ?
Is zowat allemaal gezegd wat er kan gezegd worden zeker ?

Dan is 't normaal dat we overgaan tot de orde....eeeuh zever van de dag :D.

stivie blade
27-09-2009, 17:25
en als ge der geen verstand van hebt serieuze wegblijven ....
hey kheb daar ook 1 gekocht honda fireblade model 2008 wit met zwart rij naar huis en kstaan in panne.
dat kan gebeuren ik bel naar hem om het uit te leggen en hij komt me depanneren dus wel service na verkoop dinsdag mag ik om me blade terug dan zal ik me eerlijke comentaar eens geven want kwil eerst nog een detail bespreken grts steven

Enzof
27-09-2009, 18:23
Ik ken nochtans dealers die liever mails beantwoorden dan telefoons.
Voor een telefoon moeten ze elke keer stoppen met hun werk,mails kunnen ze beantwoorden op het moment dat ze zelf willen.
Als je als handelaar geen mails wil beantwoorden,moet je dat in elk geval duidelijk vermelden vind ik.
Als dat niet het geval is en ik krijg geen antwoord is het voor mijn part nen onbeschoften boer.:@
Ik zal dan wel ergens anders op zoek gaan,er zijn moto's en dealers genoeg.:p

Of nen pipo :D

Soit...

Wat ik me afvraag is ofdat ze eerlijk zijn.
Wanneer het nu zou gaan om een opgelapte schademoto, zeggen ze dit dan ook?
Of as de moto is ingevoerd, wordt dit er dan ook altijd bij vermeld?
Of moet ge hier echt exact zelf achter vragen?

BARA RAOUL
16-02-2010, 12:40
Mijn naam is Raoul Bara zaakvoerder van BARAMOTOS. Samen met mijn ex vennoot Bart De Meulenaere hebben wij in 2003 een bvba opgericht. Wij verkochten uitsluitend schade motoren die wij aankochten via verzekeringen en voor 99% terug verkochten zonder deze te herstellen. Sinds enkele jaren zijn wij uiteen en hebben nu elk een eigen zaak, Bart in oostende en ikzelf in moorslede. De geruchten over MIJN ZAAK IN MOORSLEDE van verwisselde km-tellers en opgeknapte motorfieten zijn LEUGENS. Ik probeer uitsluitend ongevalvrije motorfietsen te verkopen met garantie voor een goede prijs, wat niet altijd makkelijk is. Als er iemand bij mij een motorfiets koopt mag je deze laten onderzoeken door een handelaar naar uw keuze. De motorfietsen die ik verkoop zijn in goede staat met garantie op km. Ik denk dat ik met mijn motorfietsen 1 van de goedkoopste handelaars ben in Belgie.

Mvg,

Raoul 0496565272

Olsene Boy
16-02-2010, 12:49
Raoul

Welkom! Meeste mensen moeten hun eigen topic starten om zich voor te stellen maar dat hebben ze hier al in uw plaats gedaan :p

Denk dat de commentaren gewoon doorsnee zijn van de meningen die er over iedere Belgische zaak rondgaan... Iemand is tevreden, iemand niet... Kan je altijd verwachten! :D

Maar kan natuurlijk geen kwaad van u hier te verdedigen :duim:

gsus
16-02-2010, 13:22
Recht van antwoord!:D

DirkHonda
08-08-2011, 12:46
Hoi,

Ik nam vandaag contact op met de genaamde raoul van baramotors. :rolleyes:
Vriendelijke gast, maar ja dat zal wel normaal zijn. Ik heb intresse in een van zijn honda's.
Iemand nog ervaring met baramotors uit moorslede ? Zijn aanbiedingen lijken mij interessant en zou graag weten of er recentere klanten van baramotors op dit forum zitten. De reactie's die ik hier vond dateerden van 2004 en 2005. Dus ik vraag me af of er recentere klanten wat uitleg konden en willen geven ? :duim:

Thnx !
Grtzz
Dirk

Whiteman
02-04-2012, 12:26
doen die gasten nog altijd verkoop van moto's enzo,heb al is gegoogeld maar niets te vinden alleen via kapaza of 2dehands maar 0 advertenties?????
net een mailke gestuurd met de zelfde vraag

geron
02-04-2012, 14:25
Al de motoren staan op 2dehands of kapaza hoor.

Carlito
02-04-2012, 15:00
http://www.2dehands.be/listuser/3232091/?p=all

Whiteman
02-04-2012, 23:02
ok thx hè,heb er zeker over gekeken

ECHELON
22-03-2013, 13:33
Moet precies toch niet makkelijk zijn moto's te verkopen op die manier.
neem nu deze CBR600RR (http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/honda-cbr-600-rr-repsol-white-147909906.html?p=all).

Prachtige machine maar ik snap niet dat mensen er dan 3500 € voor durven bieden.
Allee ja... proberen mag altijd maar dat is 1850 € onder de vraagprijs.
Komt zelfs wat beledigend over. :(

Maxxi
23-03-2013, 17:18
neem nu deze CBR600RR (http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/honda-cbr-600-rr-repsol-white-147909906.html?p=all).

Prachtige machine maar ik snap niet dat mensen er dan 3500 € voor durven bieden.
In dit specifieke geval is die bieding maar €500 onder de cataloguswaarde(schatting volgens Moto80 (http://www.moto80.be/rch_motos_occas.php)). Dat is laag maar altijd het proberen waard alhoewel dat dit bij een handelaar meestal niet pakt. Die moet natuurlijk wat meer vragen om de garantie te dekken.

NATAS
23-03-2013, 17:21

mja, bijna € 5000 voor een '04 600rr in niet originele staat........:o

kocht in 2005 mijn 600rr van bj 04 voor amper € 1000 meer, origineel en met minder dan 7000km ;)

Johan-b
23-03-2013, 17:36
Wou ook al zeggen dat ik de prijs toch wat aan de hoge kant vind voor zo'n moto.

Naar mijn mening is er gewoon een kleine 1000euro "garantie" bijgeteld...

ECHELON
29-03-2013, 18:26
Even mijn ervaringen met deze handelaar neerpennen.
Tot 2x toe gecontacteerd geweest.
Eerst ging hij maandag langskomen...
Daarna gisteren, donderdag...
Ondertussen echter al een week niets meer van gehoord.

Lijkt me niet meteen de beste garagist om zaken mee te doen :(.

ECHELON
29-03-2013, 18:28
mja, bijna € 5000 voor een '04 600rr in niet originele staat........:o
kocht in 2005 mijn 600rr van bj 04 voor amper € 1000 meer, origineel en met minder dan 7000km ;)
Is ondertussen toch wel sneller weg dan dat de sneeuw gesmolten is buiten :D

NATAS
29-03-2013, 23:43
Is ondertussen toch wel sneller weg dan dat de sneeuw gesmolten is buiten :D

kweet niet ??? de sneeuw is hier weg, het zoekertje staat toch nog online hoor
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/honda-cbr-600-rr-repsol-white-149070054.html?p=all&sort=prijs&user=3232091&locale=all

ECHELON
06-05-2013, 09:28
Als ik daar op klik krijg ik=: "Dit zoekertje is helaas verwijderd." :D

Ninjabitch
06-05-2013, 13:00
Ja... omdat ze telkens een nieuw zoekertje plaatsen ipv het oude omhoog te halen -> http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/honda-cbr-600-rr-repsol-white-152227121.html?qq=repsol&pc_id=&afd= :duim:

ECHELON
06-05-2013, 13:32
The bastards :mad::D

beirie
06-05-2013, 20:20
Mijne maat heeft daar identiek dezelfde gekocht bij bara maar ene van 2004

Lem
03-06-2013, 17:06
begin dit jaar mijn cbr1000rr van 2006 verkocht met 72000km op de teller

vorige week stond deze te koop op 2de hands en kapaza bij deze meneer , met 18000 km op de teller . zeer raar :)

Jurgens
03-06-2013, 19:08

vorige week stond deze te koop op 2de hands en kapaza bij deze meneer , met 18000 km op de teller . zeer raar :)

Heb je rechtstreeks aan hem verkocht? Indien niet wil dat niet noodzakelijk zeggen dat hij hem heeft teruggedraait.

Lem
03-06-2013, 19:26
Heb je rechtstreeks aan hem verkocht? Indien niet wil dat niet noodzakelijk zeggen dat hij hem heeft teruggedraait.

dat weet ik niet , het was wel iemand van west vlaanderen

en na al wat ik hier lees moet het toch maar lukken he :)

en ook al heeft hij het niet gedaan is de volgende eigenaar goe int zak gezet :mad:

stunter
03-06-2013, 20:39
dat weet ik niet , het was wel iemand van west vlaanderen

en na al wat ik hier lees moet het toch maar lukken he :)

en ook al heeft hij het niet gedaan is de volgende eigenaar goe int zak gezet :mad:heel simpel !!!!!!!!!je weet ni of hij het heeft gedaan toch?dan heb je niet het recht vind ik om iemand zonder zekerheid te beschuldigen:mad:

Lem
03-06-2013, 21:10
heel simpel !!!!!!!!!je weet ni of hij het heeft gedaan toch?dan heb je niet het recht vind ik om iemand zonder zekerheid te beschuldigen:mad:

dus u vindt het normaal dat ze de mensen zo int zak zetten :?

ik wou enkel waarschuwen dat die moto ong. 55000 km meer heeft :duim:

hopelijk zetten ze u nooit int zak he :D

Kraaknagel
03-06-2013, 21:27

hopelijk zetten ze u nooit int zak he :D

Stunter bedoelt dat je niet zeker weet of de dealer schuld treft. Misschien was het de eigenaar voordien.

stunter
03-06-2013, 21:27

hopelijk zetten ze u nooit int zak he :Du weet ni zeker dat hij het heeft gedaan:?hij kan hem ook van iemand anders hebben gekocht ,en dan is uw beschuldiging onterecht,altijd oppassen me zulke zaken das maar ne goeie raad dak u geef :duim:

NATAS
03-06-2013, 21:54
u weet ni zeker dat hij het heeft gedaan:?hij kan hem ook van iemand anders hebben gekocht ,en dan is uw beschuldiging onterecht,altijd oppassen me zulke zaken das maar ne goeie raad dak u geef :duim:

absoluut gelijk stunter !!

zonder namen te noemen werd ik een tijd geleden gecontacteerd door iemand nadat ik hem gezegd had dat de moto die hij gekocht had een ex-moto van mij was.

was door mij overgelaten aan een dealer, dan verkocht aan een particulier, dan weer overgenomen door een andere dealer, dan weer particulier verkocht.

het was effektief mijn oude moto, enkel stonden er enkele 10.000km minder op dan toen ik hem 2 jaar voordien overgaf.

na wat over en weer gemail vermoeden we dat dealer 2 gefopt geweest is door de particulier die hem daar overgelaten heeft.

dus.......2 dealers zonder foefelen en wel de particulier in dit geval.

dealer heeft dan ook zijn verantwoordelijkheid opgenomen.

het kan dus ;)

Cberreke
03-06-2013, 21:56

Ik zie hier nergens een beschuldiging...

Enkel de opmerking dat zijne ex-moto ineens veel minder km's had.

cabra
03-06-2013, 22:00

:agree:

Lem
03-06-2013, 22:17

idd :duim:

moest hij er niks mee te maken hebben heb ik hem zelfs nog geholpen se :D

Enzof
04-06-2013, 11:46
u weet ni zeker dat hij het heeft gedaan:?hij kan hem ook van iemand anders hebben gekocht ,en dan is uw beschuldiging onterecht,altijd oppassen me zulke zaken das maar ne goeie raad dak u geef :duim:

Stunter, ge hebt groot gelijk ivm beschuldigingen maar mogen wij u de raad dan geven van de posts goed te lezen ;)
Hij heeft idd de dealer niet beschuldigd, gewoon vermeld dat het nogal raar was.

stunter
04-06-2013, 15:13
Stunter, ge hebt groot gelijk ivm beschuldigingen maar mogen wij u de raad dan geven van de posts goed te lezen ;)
Hij heeft idd de dealer niet beschuldigd, gewoon vermeld dat het nogal raar was.

awel das het probleem juist se,sommige trekken dan daar weer andere conclusies uit:mad: typisch voor een forum en dan is meestal de bal onterecht aant rollen !en nee das geen veronderstelling das de pure waarheid

Olsene Boy
12-06-2013, 12:14
awel das het probleem juist se,sommige trekken dan daar weer andere conclusies uit:mad: typisch voor een forum en dan is meestal de bal onterecht aant rollen !en nee das geen veronderstelling das de pure waarheid

dus je noemt nu jezelf het probleem omdat jij de misse conclusie trekt :?

StevenC
12-06-2013, 14:53
Ne kameraad is lang aan het twijfelen geweest voor een Honde CBR600RR in witte repsol kleuren te kopen die daar stond.
BARA had zo'n 2 modellen staan, 1 ouder model en en nieuwere met upside-down vork. Hij is lang aan het twijfelen geweest voor de nieuwere.

Heb hem enkel op foto gezien en opt eerste zicht viel dat wel mee maar als ik de reactie hier lees...

MBC666
12-06-2013, 22:01
Ne kameraad is lang aan het twijfelen geweest voor een Honde CBR600RR in witte repsol kleuren te kopen die daar stond.
BARA had zo'n 2 modellen staan, 1 ouder model en en nieuwere met upside-down vork. Hij is lang aan het twijfelen geweest voor de nieuwere.

Heb hem enkel op foto gezien en opt eerste zicht viel dat wel mee maar als ik de reactie hier lees...

ga eerst eens kijken en praat eens met Raoul Bara, pas dan kan je een conclusie trekken

MeXion
29-07-2013, 09:58
ik zie hier nergens een beschuldiging?

ben er al 2x geweest, 2x met het doel om er een recente r6 te kopen
veel mooie moto's met weinig kilometers die me echt aanstonden, maar toch was er iets waardoor ik niet overtuigd was...

aan de ene kant misschien blij dat ik daar geen moto heb gekocht. aan de andere kant kon het een perfecte moto zijn.

wie zal het weten?