PDA

Bekijk Volledige Versie : Motor kopen bij Blauwe Plaat.nl te Utrecht

fanne
18-03-2010, 21:01
Hallo,

Heeft iemand ervaringen met een aankoop van een Honda cb Four bij blauweplaat.nl in Utrecht?
Ik ga daar volgende week kijkje gaan nemen voor er eventueel eene te gaan kopen!!

Dices
18-03-2010, 21:23
Ik heb hem eens gemaild voor wat uitleg en die mailde direct terug. Daarna nog eens gebeld en veel uitleg gekregen. En z'n fietsen lijken ok. Ik ben ook nog aan't twijfelen om de mijne weg te doen en daar ene te kopen.

fanne
19-03-2010, 15:58
Zijn cb's lijken idd wel in goede staat en ook qua prijs zit het wel goed. Heeft er ook al ontzettend veel verkocht. Ik ga volgende week zaterdag kijken/kopen. Moeten wel nog ingevoerd worden ook.

Sw@tLorD
19-03-2010, 16:01
hahaha invoeren :D

Onze documenten zijn toegekomen om 02/03/2010. Men schrijft ons dat we nog enkele maanden geduld moeten hebben :D

Kienke
19-03-2010, 16:14
Dat snap ik dus niet, dit zou normaal gezien zeer snel moeten gaan, heb er zelf trouwens goeie ervaringen mee met het invoeren van voertuigen...

Sw@tLorD
19-03-2010, 16:16
Dat snap ik dus niet, dit zou normaal gezien zeer snel moeten gaan, heb er zelf trouwens goeie ervaringen mee met het invoeren van voertuigen...

Ik ook. 5 jaar geleden. Nu staan ze daar met een enorme vertraging.

fanne
19-03-2010, 17:04
ge moet toch enkel naar douane gaan met de papieren,10cent betalen en gedaan? Heb dit toch met mijn motodax gedaan....Of is dit nu anders?

TomVT
19-03-2010, 17:54
Dat zal iets anders geweest zijn.
Normaal moet ge een inschrijvingsbewijs in Belgiƫ aanvragen.
Ik heb al van zowel Suzuki als van een aantal dealers gehoord dat dit een ramp is op deze moment.
Ik heb zelf bij Dirk van Mol geinformeerd voor een yamaha R6 in te voeren maar dit na 3 maanden wachten opgegeven.
De inoering van motoren gebeurde daar door 1 persoon en die is in september voor 'bepaalde' praktijken ontslagen. Hierdoor zit er nu niemand meer op deze dienst en blijft alles tijdelijk liggen.

Als ge iets wilt invoeren zou ik toch een paar maanden wachten ;)

Circuit Maniac
19-03-2010, 18:30
vreemd, iemand die ik ken heeft nochtans gisteren zijn papieren aangekregen (ingevoerde amerikaanse motor)

fanne
19-03-2010, 19:26
Als ge alle invoersdocumenten hebt is er toch geen enkel probleem? Ge moet toch eerst naar de douane gaan? En daarna???

Dices
19-03-2010, 21:03
Als ge alle invoersdocumenten hebt is er toch geen enkel probleem? Ge moet toch eerst naar de douane gaan? En daarna???

Bel die gast vann de blauwe plaat gewoon effe op. Die legt alles haarfijn uit.:duim:

Lucasfalt
20-03-2010, 00:22
Lees dit topic even door en je weet alles : http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=24915 ;)

Sw@tLorD
20-03-2010, 04:17
http://www.mobilit.fgov.be/data/div/immoton.pdf

Dit vertelt je alles. Het is gewoon heel lastig, omdat ze nu met een enorme achterstand staan, waardoor je heel lang moet wachten tot je je papieren krijgt.